کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت سیاسی|

«نهضت جوانگرایی و تحول »دستخوش تحلیلهای سطحی در رسانه ها/تا عبور از تعصبات کور «قومی -جناحی» ایستاده ایم

سید علی اکبر رضویان

19 مرداد 1398 ساعت 15:23

برای تحقق این نهضت مبارک و این تحول عظیم انسان های آزاده و آزاد اندیش را دعوت می کنیم و یاری می طلبیم،باید به پاخیزیم و از اسارت منیت و قومیت و جناح بازی آزاد شویم تا وطن آباد شود.


متن ارسالی؛نهضت جوانگرایی و تحول دستخوش تحلیل های سطحی و ارزیابی ساده اندیشانه در رسانه ها:از آنجا که جامعه ما سیاست زده و آشفته است نمی توان واقعیت ها را آنگونه که هستند دید و یا آنگونه که هستند نشان داد.
باید گفت نهضت مردمی جوانگرایی و تحول دنبال اهداف سطحی و بی ارزش و اسم و رسم های کاذب و غیرواقعی و بازی های رسانه ای نیست که این سیره امروز رفتارکوته نظران شهرت طلب است.
بلکه این نهضت یک رویکرد فرهنگی برای تحولات زیرساختی ست و تنها راه وروشی که می تواند استان عقب مانده و محروم و اما ثروتمند ما را متحول سازد،نهضت مردمی جوانگرایی وتحول با شعار انسانیت،عقلانیت و دین محوری ست تا از تعصبات کور عبور کند و با سلاح عقلانیت فرهنگ را به تعالی برساند.
به راستی که پرواضح است در جامعه استانی هنوز نتوانستیم از مرزهای قومی و جناحی عبور کنیم و عقلانیت را محور امور جامعه قرار دهیم.
اکثر نخبگان و بزرگان استان هنوز در اسارت منافع قومی و جناحی گرفتارند،به همین جهت همیشه شاهد فضای آلوده به منفعت طلبی و تعصبات کور بوده وهستیم و در عرصه فرهنگ هم شاهد فرهنگ دینی ضعیف در منطقه هستیم که هنوز فرهنگ دین در منطقه عمقی ندارد و در حد شعار و عملی سطحی باقی ماند.
با در نظر داشتن این معضلات اساسی نهضت مردمی جوانگرایی و تحول ظهور کرد
به دست جوانان و دلسوزانی که دیگر نمی خواهند ببینند استان آشفته بازار فرهنگی، سیاسی و اجتماعی باشد و دستخوش قدرت طلبی ها و انحصار گری های فردی و قومیتی باشد.
 با شعار انسانیت،عقلانیت و دین محوری آمدند تا برای نسل های آینده و برای مردم راهی نو خلق کنند و سنتی از جنس انسانیت  وعقلانیت.
آمدند تا ثروتهای بالقوه را به فعلیت در آورند و اثبات کنند که استان ما محروم وفقیر نبود و ما تنها فقر مدیر و فقر تدبیر داشته ایم.
و اما برای تحقق این نهضت مبارک و این تحول عظیم انسان های آزاده و آزاد اندیش را دعوت می کنیم و یاری می طلبیم،باید به پاخیزیم و از اسارت منیت و قومیت و جناح بازی آزاد شویم تا وطن آباد شود.
نهضت مردمی جوانگرایی وتحول ناجی آشفتگی های فرهنگی ،سیاسی واجتماعی
------------------------------------------------
و من الله التوفیق،سید علی اکبر رضویان


کد مطلب: 411827

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/411827/نهضت-جوانگرایی-تحول-دستخوش-تحلیلهای-سطحی-رسانه-عبور-تعصبات-کور-قومی-جناحی-ایستاده-ایم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1