تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۴۱۱۸۲۷
یادداشت سیاسی|

«نهضت جوانگرایی و تحول »دستخوش تحلیلهای سطحی در رسانه ها/تا عبور از تعصبات کور «قومی -جناحی» ایستاده ایم

سید علی اکبر رضویان
۳
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
«نهضت جوانگرایی و تحول »دستخوش تحلیلهای سطحی  در رسانه ها/تا عبور از تعصبات کور «قومی -جناحی» ایستاده ایم
کبنا ؛متن ارسالی؛نهضت جوانگرایی و تحول دستخوش تحلیل های سطحی و ارزیابی ساده اندیشانه در رسانه ها:از آنجا که جامعه ما سیاست زده و آشفته است نمی توان واقعیت ها را آنگونه که هستند دید و یا آنگونه که هستند نشان داد.
باید گفت نهضت مردمی جوانگرایی و تحول دنبال اهداف سطحی و بی ارزش و اسم و رسم های کاذب و غیرواقعی و بازی های رسانه ای نیست که این سیره امروز رفتارکوته نظران شهرت طلب است.
بلکه این نهضت یک رویکرد فرهنگی برای تحولات زیرساختی ست و تنها راه وروشی که می تواند استان عقب مانده و محروم و اما ثروتمند ما را متحول سازد،نهضت مردمی جوانگرایی وتحول با شعار انسانیت،عقلانیت و دین محوری ست تا از تعصبات کور عبور کند و با سلاح عقلانیت فرهنگ را به تعالی برساند.
به راستی که پرواضح است در جامعه استانی هنوز نتوانستیم از مرزهای قومی و جناحی عبور کنیم و عقلانیت را محور امور جامعه قرار دهیم.
اکثر نخبگان و بزرگان استان هنوز در اسارت منافع قومی و جناحی گرفتارند،به همین جهت همیشه شاهد فضای آلوده به منفعت طلبی و تعصبات کور بوده وهستیم و در عرصه فرهنگ هم شاهد فرهنگ دینی ضعیف در منطقه هستیم که هنوز فرهنگ دین در منطقه عمقی ندارد و در حد شعار و عملی سطحی باقی ماند.
با در نظر داشتن این معضلات اساسی نهضت مردمی جوانگرایی و تحول ظهور کرد
به دست جوانان و دلسوزانی که دیگر نمی خواهند ببینند استان آشفته بازار فرهنگی، سیاسی و اجتماعی باشد و دستخوش قدرت طلبی ها و انحصار گری های فردی و قومیتی باشد.
 با شعار انسانیت،عقلانیت و دین محوری آمدند تا برای نسل های آینده و برای مردم راهی نو خلق کنند و سنتی از جنس انسانیت  وعقلانیت.
آمدند تا ثروتهای بالقوه را به فعلیت در آورند و اثبات کنند که استان ما محروم وفقیر نبود و ما تنها فقر مدیر و فقر تدبیر داشته ایم.
و اما برای تحقق این نهضت مبارک و این تحول عظیم انسان های آزاده و آزاد اندیش را دعوت می کنیم و یاری می طلبیم،باید به پاخیزیم و از اسارت منیت و قومیت و جناح بازی آزاد شویم تا وطن آباد شود.
نهضت مردمی جوانگرایی وتحول ناجی آشفتگی های فرهنگی ،سیاسی واجتماعی
------------------------------------------------
و من الله التوفیق،سید علی اکبر رضویان
نام شما

آدرس ايميل شما

خسرو
Germany
حاج آقا این نهضت باید از بالا شروع شود . وقتی بالا دستیها پیر و فرتوت باشند و پایین دستیها جوان ، مشکل مملکت حل نمیشود . فاصله سنی شان زیاده و جوانان بروزند و پیر مردان قدرتمند هم توی گذشته . در نتیجه درکی از همدیگر ندارند . متاسفانه این قوم و گروه بازی از بالا دستیها بر پایین دستیها تحمیل شده است . اگر بالادستیها خودشان را اصلاح کنند مشکل پایین دستیها هم حل میشود .
ح
Iran, Islamic Republic of
رطب خورده چون منع رطب کند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
احسنت .به امید موفقیت.بسیار نظرتان درست است.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1