کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ورود افراد متخصص و اقتصاددان به مجلس در راستای گام دوم انقلاب

حمید رضا رحیمی نیا

12 مرداد 1398 ساعت 10:16

لازم است برای انتخابات مجلس افرادجوان ،متخصص و اقتصاد دان وارد عرصه شوند تا با تشکیل مجلسی جوان و متخصص و اقتصاد دان در این نبرد نابرابر پیروز و سربلند بیرون بیاییم زیرا در صورت پیروزی در این نبرد استکبار جز تسلیم راهی و گزینه ای دیگری ندارد که امتحان کند


 موقعیت شناسی  و آمایش مدیریتی یکی از راهکارهای برون رفت از چالش های پیش رو و شکست استکبار جهانی در جنگ اقتصادی  است.
همانگونه که همه استحضار دارند هم اکنون استکبار جهانی و ایادی آن جنگ اقتصادی تمام عیار را با نظام مقدس جمهوری اسلامی شروع کرده اند زیرا در سایر نبردها ازجمله نبرد فرهنگی و سیاسی و ...با هوشیاری ملت شریف ایران شکست خورده اند..
لذا میطلبد همه با وحدت کلمه و استقامت به مقابله با این نبرد نابرابر بروند..
آمایش مدیریتی در شرایط خاص کنونی از جمله در اجرای گام دوم و انتحابات های مجلس شورای اسلامی و رباست جمهوری باید صورت گیرد..
اکنون لازم است برای انتخابات مجلس افرادجوان،متخصص و اقتصاد دان وارد عرصه شوند تا با تشکیل مجلسی جوان و متخصص و اقتصاددان در این نبرد نابرابر پیروز و سربلند بیرون بیاییم زیرا در صورت پیروزی در این نبرد استکبار جز تسلیم راهی و گزینه ای دیگری ندارد که امتحان کند ..
بنابراین همه باید در راستای گام دوم انقلاب از ورود اقتصاددان های متخصص استقبال و سایر افراد را متقاعد کنند که در این شرایط حساس از خود گذشتگی نشان دهند و در راستای تشکیل مجلسی جوان و متخصص همراهی های لازم را عنایت فرمایند.
البته این به معنا نیست که متخصصین سایر رشته ها شایستگی ندارند ولی در این موقعیت حساس و جنگ اقتصادی میبایست متخصصان همان نبرد یعنی اقتصاددان های برجسته وارد عرصه شوند چون بیشتر میتوانند ما را به مقصد و پیروزی برسانند...

حمید رضا رحیمی نیا دوازدهم مرداد ماه ۹۸


کد مطلب: 411598

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/411598/ورود-افراد-متخصص-اقتصاددان-مجلس-راستای-گام-دوم-انقلاب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1