تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب : ۴۰۸۵۱۵
یادداشت|

جنجال در مجلس بر سر دیدار عده‌ای از نمایندگان با رییس دولت اصلاحات

علیرضا حشمت‌زاد
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
جنجال در مجلس بر سر دیدار عده‌ای از نمایندگان با رییس دولت اصلاحات
کبنا ؛محمدعلی وکیلی: دکتر زاهدی فرمودند عده‌ای از نمایندگان دیداری در خلاف منافع ملی با آقای خاتمی داشته‌اند.
در پاسخ به وی باید بگویم خلاف منافع ملی آنجایی انجام شد که با تنگ‌نظری و فتنه‌انگیزی بخشی از سرمایه انسانی کشور را به حاشیه بردیم.
خلاف منافع ملی آنجایی بود که رییس‌جمهوری که هشت سال کشور را اداره کرد در گوشه و کنار کشور سفر می‌کند و سخنرانی آزاد دارد و تمام مرزهای رسمی کشور را زیر سؤال می‌برد، اما کسی به او معترض نمی‌شود. نه رییس‌جمهوری که در گوشه‌ای نشسته است و جز دعوت به وحدت و رحمت حرف دیگری ندارد.
   
ذوالنور، نماینده مردم قم با حضور در جایگاه هیئت‌رئیسه سخنان «وکیلی» را قطع کرد و با صدایی بلند می‌گفت نماینده باید بی‌طرف باشد شما طرفداری از دولت می‌کنید، خاتمی خون ریخته است.
مطهری که ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: آقای خاتمی ممنوع‌الملاقات نیستند و ممنوع‌التصویر هستند که خود این موضوع هم مبنای قانونی ندارد.
آقای «وکیلی» بااینکه مخالف سرسخت «احمدی‌نژاد»م باید بگویم این فرد مردانه و آزادانه در کوی و برزن هر شهر اختلاس، کم‌کاری و دزدی فریاد میزند و از جان خودش هم گذشته، ولی رییس‌جمهور بقول شما نشسته و آرامی که مردم را به رحمت دعوت می‌کند بزرگ‌ترین دخالت‌ها را در طول ایام بعد از خدمتش انجام داده و با سیاسی‌کاری و مظلوم‌نمایی و با تأیید و رایزنی و حمایت‌های خود و تنظیم لیست فله‌ای از افراد ضعیف و بی تعهد و بی‌مسئولیت وابسته به خود، ملت را به خاک سیاه نشانده و اقتصاد و امور مملکت را فلج ساخته است.
ضمن اینکه با تنظیم لیست و تبلیغات مانع ورود خانواده معظم شهدا و جانبازان و دلسوزان به عرصه رقابت انتخاباتی می‌گردد و در مجموع بایستی گفت نه خاتمی دلسوز ملت است و نه امثال احمدی‌نژادها هریک به دنبال تضعیف حاکمان نظام و مردم و انقلاب و کشورند و اسیر وسوسه محبوبیت و زیادت طلبی‌های خود هستند و نشست افراد کمسیون شما هم‌دست و پا زدن زودهنگام جهت درج در لیست اصلاح‌طلبان بعدی در مجلس است که کور خوانده‌اید.
مردم دیگر به شما اعتقادی ندارند شما با باندبازی و ندانم‌کاری ملتی را به فقر کشانده‌اید.
علیرضا حشمت‌زاد
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1