کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت|

جنجال در مجلس بر سر دیدار عده‌ای از نمایندگان با رییس دولت اصلاحات

علیرضا حشمت‌زاد

20 فروردين 1398 ساعت 20:56

نه خاتمی دلسوز ملت است و نه امثال احمدی‌نژادها هریک به دنبال تضعیف حاکمان نظام و مردم و انقلاب و کشورند و اسیر وسوسه محبوبیت و زیادت طلبی‌های خود هستند و نشست افراد کمسیون شما هم‌دست و پا زدن زودهنگام جهت درج در لیست اصلاح‌طلبان بعدی در مجلس است که کور خوانده‌اید.


محمدعلی وکیلی: دکتر زاهدی فرمودند عده‌ای از نمایندگان دیداری در خلاف منافع ملی با آقای خاتمی داشته‌اند.
در پاسخ به وی باید بگویم خلاف منافع ملی آنجایی انجام شد که با تنگ‌نظری و فتنه‌انگیزی بخشی از سرمایه انسانی کشور را به حاشیه بردیم.
خلاف منافع ملی آنجایی بود که رییس‌جمهوری که هشت سال کشور را اداره کرد در گوشه و کنار کشور سفر می‌کند و سخنرانی آزاد دارد و تمام مرزهای رسمی کشور را زیر سؤال می‌برد، اما کسی به او معترض نمی‌شود. نه رییس‌جمهوری که در گوشه‌ای نشسته است و جز دعوت به وحدت و رحمت حرف دیگری ندارد.
   
ذوالنور، نماینده مردم قم با حضور در جایگاه هیئت‌رئیسه سخنان «وکیلی» را قطع کرد و با صدایی بلند می‌گفت نماینده باید بی‌طرف باشد شما طرفداری از دولت می‌کنید، خاتمی خون ریخته است.
مطهری که ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: آقای خاتمی ممنوع‌الملاقات نیستند و ممنوع‌التصویر هستند که خود این موضوع هم مبنای قانونی ندارد.
آقای «وکیلی» بااینکه مخالف سرسخت «احمدی‌نژاد»م باید بگویم این فرد مردانه و آزادانه در کوی و برزن هر شهر اختلاس، کم‌کاری و دزدی فریاد میزند و از جان خودش هم گذشته، ولی رییس‌جمهور بقول شما نشسته و آرامی که مردم را به رحمت دعوت می‌کند بزرگ‌ترین دخالت‌ها را در طول ایام بعد از خدمتش انجام داده و با سیاسی‌کاری و مظلوم‌نمایی و با تأیید و رایزنی و حمایت‌های خود و تنظیم لیست فله‌ای از افراد ضعیف و بی تعهد و بی‌مسئولیت وابسته به خود، ملت را به خاک سیاه نشانده و اقتصاد و امور مملکت را فلج ساخته است.
ضمن اینکه با تنظیم لیست و تبلیغات مانع ورود خانواده معظم شهدا و جانبازان و دلسوزان به عرصه رقابت انتخاباتی می‌گردد و در مجموع بایستی گفت نه خاتمی دلسوز ملت است و نه امثال احمدی‌نژادها هریک به دنبال تضعیف حاکمان نظام و مردم و انقلاب و کشورند و اسیر وسوسه محبوبیت و زیادت طلبی‌های خود هستند و نشست افراد کمسیون شما هم‌دست و پا زدن زودهنگام جهت درج در لیست اصلاح‌طلبان بعدی در مجلس است که کور خوانده‌اید.
مردم دیگر به شما اعتقادی ندارند شما با باندبازی و ندانم‌کاری ملتی را به فقر کشانده‌اید.
علیرضا حشمت‌زاد


کد مطلب: 408515

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/408515/جنجال-مجلس-سر-دیدار-عده-ای-نمایندگان-رییس-دولت-اصلاحات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1