کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

نگاهی به احکام قضایی مدیران کهگیلویه و بویراحمد و دفاع روابط عمومی استانداری

18 دی 1397 ساعت 10:17

در بیانیه استانداری ذکر شده است که مسائل قومی و قبیله ای به نازلترین حد ممکن خود رسیده!! این ادعای بیشتر همانند مزاحی بیش نبوده چرا که عموم مردم می‌دانند استخدام‌های ادارات مختلف در دوره ایشان بوده از جمله‌ی انها استخدام علوم پزشکی استان و... می‌باشد که خواهشا این ادعا را تکرار نکنند.


متن ارسالی: روز گذشته با اعلام خبر محکومیت شلاق برخی مدیران کل استانی مخصوصاً جناب آقای جعفرگوهرگانی والیاس تاج الدینی سبب شد. و امروز روابط عمومی استانداری به دفاع از این افراد برخواسته واز این محکومین در دادگاه حمایت نمایند..
جالب‌تر این است که استانداری بجای آنکه پایگاه دفاع از حقوق مردم باشد از محکومین حمایت و برای انها بیانیه صادر می‌کند!! فی الحال چندین سوال اساسی از استانداری استان را در این یادداشت مطرح می‌نماییم ...
--اینکه در بیانیه خود ذکر نمودند که تخلفات آقای گوهرگانی مربوط به سال ۹۳ و ۹۴ بوده و ایشان نیمه دوم سال ۹۶ معاون اقتصادی استانداری شده و از فیلتر استعلامات قانونی گذشته‌اند!! این چه استدلال ژورنالی است که شما مطرح می‌کنید این شخص در دادگاه عدل جمهوری اسلامی محکوم به انفصال تعلیقی (بخوانید با با فشارها به حالت تعلیق درآمد) و ضربات شلاق ۱۰۴ ضربه شلاق محکوم شده‌اند که عنوان جرم ایشان استخدام‌های غیرقانونی است که در آن حقوق چندین نفر ضایع شده و کسانی دیگر استخدام شده و این ذبح واقعی عدالت است. جناب استاندار ومجموعه‌ی حراست کل استان آیا اینگونه با حقوق تضییع شده مردم برخورد می‌کنند؟؟؟ آیا شما فریاد کسانی در این روند استخدامی حقوقشان نقض شده را شنیده‌اید که یکجانبه از نیروی خود حمایت می‌کنید؟؟؟
آیا شما در تصمیم گیری برای انتخاب مدیران گذشته‌ی آنها را بررسی نمی‌کنید؟ این چه مدل عوام فریبی است که شما مدیردر دادگاه محکوم می‌شود ولی در سیستم دولتی برائت می‌گیرد. شما با این مدل عدالت می‌خواهید استان را اداره کنید؟ مگر امام (ره) نفرمودند "ملاک حال فعلی افراد است"این مدیران اکنون محکوم شدند این چه فرار به جلویی است که می‌خواهید این مجرمان رو هنوز بر جایگاه خود نگه دارید؟
--دربیانیه استانداری ذکر شده است که مسائل قومی و قبیله ای به نازلترین حد ممکن خود رسیده!! این ادعای بیشتر همانند مزاحی بیش نبوده چرا که عموم مردم می‌دانند استخدام‌های ادارات مختلف در دوره ایشان بوده از جمله‌ی انها استخدام علوم پزشکی استان و... می‌باشد که خواهشا این ادعا را تکرار نکنند.
انتظار داریم که به ولی نعمتان این نظام احترام گذاشته و با این مدیران برخوردکنند
---------------------------------------------------------------------------------------
میلاد اوریده - فعال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
 


کد مطلب: 406230

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/406230/نگاهی-احکام-قضایی-مدیران-کهگیلویه-بویراحمد-دفاع-روابط-عمومی-استانداری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1