تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۴۰۶۲۳۰
یادداشت ارسالی:

نگاهی به احکام قضایی مدیران کهگیلویه و بویراحمد و دفاع روابط عمومی استانداری

۱۴
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نگاهی به احکام قضایی مدیران کهگیلویه و بویراحمد و دفاع روابط عمومی استانداری
کبنا ؛متن ارسالی: روز گذشته با اعلام خبر محکومیت شلاق برخی مدیران کل استانی مخصوصاً جناب آقای جعفرگوهرگانی والیاس تاج الدینی سبب شد. و امروز روابط عمومی استانداری به دفاع از این افراد برخواسته واز این محکومین در دادگاه حمایت نمایند..
جالب‌تر این است که استانداری بجای آنکه پایگاه دفاع از حقوق مردم باشد از محکومین حمایت و برای انها بیانیه صادر می‌کند!! فی الحال چندین سوال اساسی از استانداری استان را در این یادداشت مطرح می‌نماییم ...
--اینکه در بیانیه خود ذکر نمودند که تخلفات آقای گوهرگانی مربوط به سال ۹۳ و ۹۴ بوده و ایشان نیمه دوم سال ۹۶ معاون اقتصادی استانداری شده و از فیلتر استعلامات قانونی گذشته‌اند!! این چه استدلال ژورنالی است که شما مطرح می‌کنید این شخص در دادگاه عدل جمهوری اسلامی محکوم به انفصال تعلیقی (بخوانید با با فشارها به حالت تعلیق درآمد) و ضربات شلاق ۱۰۴ ضربه شلاق محکوم شده‌اند که عنوان جرم ایشان استخدام‌های غیرقانونی است که در آن حقوق چندین نفر ضایع شده و کسانی دیگر استخدام شده و این ذبح واقعی عدالت است. جناب استاندار ومجموعه‌ی حراست کل استان آیا اینگونه با حقوق تضییع شده مردم برخورد می‌کنند؟؟؟ آیا شما فریاد کسانی در این روند استخدامی حقوقشان نقض شده را شنیده‌اید که یکجانبه از نیروی خود حمایت می‌کنید؟؟؟
آیا شما در تصمیم گیری برای انتخاب مدیران گذشته‌ی آنها را بررسی نمی‌کنید؟ این چه مدل عوام فریبی است که شما مدیردر دادگاه محکوم می‌شود ولی در سیستم دولتی برائت می‌گیرد. شما با این مدل عدالت می‌خواهید استان را اداره کنید؟ مگر امام (ره) نفرمودند "ملاک حال فعلی افراد است"این مدیران اکنون محکوم شدند این چه فرار به جلویی است که می‌خواهید این مجرمان رو هنوز بر جایگاه خود نگه دارید؟
--دربیانیه استانداری ذکر شده است که مسائل قومی و قبیله ای به نازلترین حد ممکن خود رسیده!! این ادعای بیشتر همانند مزاحی بیش نبوده چرا که عموم مردم می‌دانند استخدام‌های ادارات مختلف در دوره ایشان بوده از جمله‌ی انها استخدام علوم پزشکی استان و... می‌باشد که خواهشا این ادعا را تکرار نکنند.
انتظار داریم که به ولی نعمتان این نظام احترام گذاشته و با این مدیران برخوردکنند
---------------------------------------------------------------------------------------
میلاد اوریده - فعال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
و نبایداز او حمایتی شود
تابحل چندین بار برای مشکلات شهر سی سخت به ایشون مراجعه شده است ولی ایشون کوچکترین ترتیب اثری نداده و غیر از گچساران و باشت، غم هیچ جای دیگه رو نداره
استاندار هم که الحمدلله فقط و فقط تا الان شعار داده
مگه. که ایشون رو تغییر نمیده
باوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت با این جوابیه .هز به قولی اقتصادی بعد روابط عمومی هم بیاینه میده ، مثل معاونت دانشگاه. که تو این دو سال داستان ها دارد
Iran, Islamic Republic of
وقتی استانداری خودش حمایت کنه از دست مردم و دستگاه قضا بر می آید.
Iran, Islamic Republic of
باید بره. به مردم ضعیف.
هیچوقت حلالش نمی کنیم
Iran, Islamic Republic of
مطلب آقای را خواندم!!
خیلی ‌و مملو از اشتباهات ادبی و نگارشی بود.!!
دوستانی که، سطح سواد و مطالعه پایینی دارند، بهتر است برای عرض اندام و ابراز وجود ، میدانهای دیگری را امتحان نموده و دست به قلم نبرند.!!
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
اولا.ی زیادی در دادگاه داره و بعدش ایشون حکم دادگاهش غیر از اون پرونده اداری هست .حالا اینم بهانه و اخرش چی .. را چه بهانه دارید و نکنه اونم رای برایت گرفتن
حسنی
Iran, Islamic Republic of
بااین تفاسیر. بایدعذرخواهی کند
جمال
Iran, Islamic Republic of
احسن بر بیان حقایق
حسین
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز وزارت اطلاعات همه چیز را بررسی می کند ،اما بنده نمی دانم چرا بعد از چند سال به یاد این اقدامات افتاده و این شخص به جرم استخدام غیر قانونی محکوم شده اند ،بنده و شما بهتر میدانیم اگر برای استخدام های غیر قانونی افراد حکم شلاق دریافت کنند 9/99 درصد مدیران این کشور و شاید اشنایان شما اگر احیانا مدیر هستند باید حکم شلاق برای انها در نظر گرفته شود ،و تمام . از اول انقلاب تا کنون باید از کار برکنار شوند،چون حداقل یک نفر از اشنایان یا اقوام خود را با سفارش استخدام کرده اند ،فکر کنم چند ماهی میشه که افراد بخاطر استخدام اشنایان خود محکوم می شوند در غیر این صورت از فیلتر عبور نمی کرد ،شما از اب گل الود ماهی نگیرید ،.. از این اتقاقات در راستای منافع شخص ،فقط امثال گ..
کبنای عزیز لطفا از ویرایش کامنت خودداری و آن را منتشر کنید
Iran, Islamic Republic of
نپسندیدم
عمر بر باد رفته ضربه خورده مسئولان
Iran, Islamic Republic of
با فقط کمی تحقیق میتوان فهمید که اینها خودشان هم با پارتی وفامیل بازی بکار گرفته شده اند اگر بشدت مجازات نشوند بقیه مسئولین هم هرکاری دلشان بخواهد میکنند.الان اداره .در یاسوج دکور است عملاً کاری انجام نمیدهد بروید تحقیق کنید ببینید اصلاً بجز حقوق کاری برای مردم انجام میدهندفقط. این اداره را به اوج رسانده است.
Iran, Islamic Republic of
ممنون وتشکر؛؛ازبرادرارزشمندم ؛؛جناب اقای اوریده که واقعاتوانست گوشه ای ازمظلومیت این استان وبیان کنه ؛؛انشالله که موفق ومویدباشن
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بااین نوع مدیرانی که داریم هیچ چرخی نه خواهد چرخید بی قانونی که دیگر جای دفاع ندارد آقایان استانداری
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما برادر اوریده .
استانداری نمیخواد باور کنه .
انشالله حکم اجرایی میشه و این التیماتومی هست که سازمان استانداری
نیاز نیست به اشتباهات تایپی بپردازین بلکه مفهوم اجرایی شدن حکم است .
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1