تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۴۰۳۴۱۹
با ارسال نامه‌ای مطرح شد

گلایه‌مندی اهالی روستای کره «دنا» از نبود خطوط اینترنتی / + در خواستی از مدیرعامل مخابرات

۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
گلایه‌مندی اهالی روستای کره «دنا» از نبود خطوط اینترنتی / + در خواستی از مدیرعامل مخابرات
کبنا ؛روستای کره از توابع شهرستان دنا مشکل آنتن دهی خطوط تلفن و همچنین قطعی اینترنت دارند و اهالی این روستا خواستار رسیدگی این مشکل از سوی مسوولین شدند.
به گزارش کبنا، متن زیر را یکی از اهالی این روستا برای سایت خبری کبنا ارسال کرده است.

جناب آقای مهندس افتخاری مدیر عامل محترم شرکت مخابرات استان کهگیلویه وبویراحمد
به اسلام واحترام
قبل از هر چیز برای جنابعالی وسایر همکاران محترمتان آرزوی موفقیت وسربلندی دارم. نوشتن این مطالب را نه به قصد تخریب، بلکه در جهت خواسته‌های برحق وحداقلی مجموعه روستاهای کره، شامل هفت روستا با جمعیتی نزدیک به دو هزار نفر می‌باشد. روستابی که مفتخر است به اینکه بقعه متبرکه امامزاده بی بی زهراخاتون (س) دران واقع شده است. ودارای جوانانی تحصیل کرده وچندین پزشک می‌باشد. روستایی که جوانانی از همین دیار به برکت نظام جمهوری اسلامی وشایستگی های خودشان صاحب منصب‌های مهمی چون معاونت امور عمرانی استانداری (کهگیلویه و بویراحمد) مدیر کلی محیط زیست و چندین معاونت مدیر کل و مسولیت های کشوری شده‌اند روستایی که پیمانکاران قدر وقوی دررده استانی وملی از ان به پا خواسته است. روستایی که اسمش روستا است. ولی در واقع یک دهستان می‌باشد.
 جناب مهندس افتخاری توصیه می‌کنم حتماً تشریف بیاورید زیبایی‌ها ومکانهای گردشگری وتفرجگاهای طبیعی وبه ویژه بقعه متبرکه امامزاده بی بی زهراخاتون (س) را از نزدیک ببینید تا به آمار بالای جمعیت وظرفیت های بالای منطقه در بخش‌های مختلف کشاورزی و گردشگری و زیارتی واقف شوید. روستایی که سطح بسیار بالایی از پارک ملی دنا در محدوده آن واقع شده است.
جناب مهندس، مردم وجوانان روستا حق دارند بپرسند که چرا وضیعت اینترنت در مجموعه روستاهای کره بحرانی است. علی رغم مکاتبات متعدد و مراجعات حضوری و وعده‌های حضرت عالی در خصوص برقراری اینترنت پر سرعت، اما هیچ کدام از این وعده‌ها عملی نشده است.
جوانان این دیار حق دارند بپرسند که چرا روستاهای مجاور ما (که البته حق طبیعی انها می‌باشد) از اینترنت پر سرعت برخوردار بوده اما روستاهای کره فاقد اینترنت باشند.
جناب مهندس افتخاری ارائه این مطالب از جانب نویسنده صرفاً در راستای خواسته‌های قانونی مردم وجوانانی است که برخورداری روستای خود را از اینترنت، حق اولیه و قانونی خود می‌دانند. و گردشگران و زائرینی که از نبود اینترنت گله مند هستند. امیدوارم به همت جنابعالی و همکاران محترمتان ومتخصصین زحمت کش شرکت مخابرات هر چه سریعتر شاهد تحقق این مطالبه قانونی مردم این دیار باشیم وآن موقع با حضور مسئولین استانی قدردان زحمات جنابعالی وهمکاران محترمتان باشیم.
 -------------------------------------------------
با تجدید احترام
برادر کوچک و دینی شما
صدرالله پورمجیدی
از فرهنگیان روستای کره و عضو هیئت امنای
امامزاده بی بی زهرا خاتون (س)
1397/07/04
------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1