کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت:

سناریوی ساواکی خواندن حاج‌ بهرام‌ تاجگردون

15 تير 1397 ساعت 0:51

کاش برخی سیاسیون و مدعیان مجلس در گچساران از فرهنگ نخبه پروری بویراحمد درس بگیرند و از فرهنگ نخبه کشی خودمان دور شوند.


  متن ارسالی
 بنام خداوند قلم
خواستم به جای مردان سیاست بنشانم درخت تا احساس هوایی بخورد....
این روزها حمله کردن و دفاع کردن مد شده است
بیشتر حمله‌ها از فرط استیصال و درماندگی از طرف کسانی هست که در طلایی‌ترین دوران معجزه هزاره سوم و فروش بالای نفت ۱۴۰ دلاری کل گچساران و باشت را تبدیل به دهکده‌ای مخروبه (به لحاظ تمام شاخص‌های اقتصادی، بودجه‌ای، فرهنگی و سیاسی و ...) ذیل بخشداری مرکزی شهرستان بویراحمد نمودند.
 
اینان در یک بازی درون گروهی خودشان و جریانشان با هم بر سر اینکه کدام یک در آینده رقیب تاجگردون باشد رقابت می‌کنند و هر چه بیشتر دست و پا می‌زنند بیشتر در مرداب بدبختی و درماندگی خویش غرق می‌شوند.
هدف این قسم تخریب‌ها و این نوع افراد مشخص و مطالباتشان هم روشن است لذا به افراد و صحبت‌هایش آن کاری ندارم و ورود هم نمی‌کنم. و بقول سید قدرت حسینی دهبزرگ که در ۶ سال پیش فرمودند: این افراد غیره از اینکه بروند در کوره روستاها رای پیر زن‌ها را با وعده و وعید جمع کنند )، که البته پیرزن‌ها هم دیگر از ما مدعیان آگاه‌تر شده‌اند و خودشان بهتر می‌دانند در این آشفته بازار سیاست چه خبر است.
اما در مورد اتهام ساواک بودن بهرام تاجگردون که طنز تلخ روزگار ماست جا دارد چند کلامی در روز قلم بنویسیم.
اولاً بقول مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (رحمت الله) ریاست وقت مجلس بهرام تاجگردون از ذخایر مجلس است و همه بزرگان نظام و استان چه مسئولین امنیتی چه سیاسی و چه اداری همه سوابق بهرام تاجگردون را خوب خوب می‌دانند و بر راست قامتی و انقلابی بودن هم قبل از انقلاب و هم بعد از انقلاب ایشان اشراف کامل دارند. حتی مخالفین ایشان نیز بر این مهم و تدین و متشرع بودن ایشان معتقد و ایمان دارند. لذا چنین اتهام‌هایی به مبارزی چون بهرام تاجگردون که مرکز ثقل مبارزه با رژیم پهلوی در جنوب کشور بودند بیشتر شبیه طنز است.
اما به فرض که چنین سندی هم بقول یک سمپات جریان ضد توسعه گچساران وجود داشته باشد چندین نکته را عرض می‌کنم.
در اواخر دولت پهلوی که حکومت سابق در حال فروپاشی بود تحلیل گران و سناریویست های ساواک سعی کردند با پرونده سازی های تصنعی، مضحک و خلاف واقع برای برخی انقلابیون راسخ و متدین آنها را در افکار عمومی خراب کنند. البته بعدها برخی‌ها در گچساران برای فرزندان و نخبگان گچساران پرونده‌هایی ساختند که روی ساواک را نیز سفید کردند.
اما در مورد رئیس دفتر نماینده گچساران که بعد از سالها در یک شرکتی مدیر جزء شده و نوع واکنش‌ها به این موضوع خود روشن کننده خیلی مسایل هست که باز بنده به دو نکته اشاره می‌کنم.
اول اینکه دکتر تاجگردون خیلی پیش‌تر باید از امثال یاسر فرزین در تهران وزارتخانه‌ها و شرکت‌های بزرگ استفاده می‌کرد و نه تنها فرزین بلکه باید صدها فرزین را می‌برد. اما حالا فهمیدم چرا تاجگردون چنین کاری نکرد. وقتی از درون خود شهر ما اینقدر حسادت و تنگ نظری و تخریب وجود دارد چطور دکتر تاجگردون امثال فرزین‌ها را در تهران رشد دهد؟!
چرا مردم گچساران، باوی، قشقایی و کلاً ماها از مردم بویراحمد یاد نمی‌گیریم؟
تا کی باید در چاه خودزنی‌ها و حسادت‌های دیگر را تحقیر و تخریب کنیم؟!
تا کی باید دیگران رشد کنند و ما به عقب برگردیم؟
دکتر وکیلی در حال حاضر بالای ده نفر از بچه‌های بویراحمد و خاصه چیتاب را در استان‌های مختلف و تهران و وزارتخانه‌ها به مدیریت گماشته‌اند کدام سایت و یا کانال خبری بویراحمد کلمه‌ای علیه این اقدامات ایشان نوشته‌اند؟
مهندس خداداد غریب پور تا الان بالای ۱۰۰ مدیر از بویراحمد را در شرکتها و هلدینگ های اقتصادی تهران به مدیر عاملی و عضو هیات مدیره منصوب کرده‌اند و بالای صد جوان بویراحمدی را در جاها و شرکت‌های مهم اقتصادی اشتغال داده‌اند. تا حالا کدام سایت و کانال خبری و حتی مخالفین سیاسی غریب پور و وکیلی و سید باقر کوچک‌ترین حرفی علیه اقدامات خوب این بزرگواران زده‌اند؟
------------------------------
سیدمصطفی‌ خادمی
 


کد مطلب: 401277

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/401277/سناریوی-ساواکی-خواندن-حاج-بهرام-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1