تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۱
کد مطلب : ۴۰۱۲۷۷
یادداشت:

سناریوی ساواکی خواندن حاج‌ بهرام‌ تاجگردون

۱۶
۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
سناریوی ساواکی خواندن حاج‌ بهرام‌ تاجگردون
کبنا ؛  متن ارسالی
 بنام خداوند قلم
خواستم به جای مردان سیاست بنشانم درخت تا احساس هوایی بخورد....
این روزها حمله کردن و دفاع کردن مد شده است
بیشتر حمله‌ها از فرط استیصال و درماندگی از طرف کسانی هست که در طلایی‌ترین دوران معجزه هزاره سوم و فروش بالای نفت ۱۴۰ دلاری کل گچساران و باشت را تبدیل به دهکده‌ای مخروبه (به لحاظ تمام شاخص‌های اقتصادی، بودجه‌ای، فرهنگی و سیاسی و ...) ذیل بخشداری مرکزی شهرستان بویراحمد نمودند.
 
اینان در یک بازی درون گروهی خودشان و جریانشان با هم بر سر اینکه کدام یک در آینده رقیب تاجگردون باشد رقابت می‌کنند و هر چه بیشتر دست و پا می‌زنند بیشتر در مرداب بدبختی و درماندگی خویش غرق می‌شوند.
هدف این قسم تخریب‌ها و این نوع افراد مشخص و مطالباتشان هم روشن است لذا به افراد و صحبت‌هایش آن کاری ندارم و ورود هم نمی‌کنم. و بقول سید قدرت حسینی دهبزرگ که در ۶ سال پیش فرمودند: این افراد غیره از اینکه بروند در کوره روستاها رای پیر زن‌ها را با وعده و وعید جمع کنند )، که البته پیرزن‌ها هم دیگر از ما مدعیان آگاه‌تر شده‌اند و خودشان بهتر می‌دانند در این آشفته بازار سیاست چه خبر است.
اما در مورد اتهام ساواک بودن بهرام تاجگردون که طنز تلخ روزگار ماست جا دارد چند کلامی در روز قلم بنویسیم.
اولاً بقول مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (رحمت الله) ریاست وقت مجلس بهرام تاجگردون از ذخایر مجلس است و همه بزرگان نظام و استان چه مسئولین امنیتی چه سیاسی و چه اداری همه سوابق بهرام تاجگردون را خوب خوب می‌دانند و بر راست قامتی و انقلابی بودن هم قبل از انقلاب و هم بعد از انقلاب ایشان اشراف کامل دارند. حتی مخالفین ایشان نیز بر این مهم و تدین و متشرع بودن ایشان معتقد و ایمان دارند. لذا چنین اتهام‌هایی به مبارزی چون بهرام تاجگردون که مرکز ثقل مبارزه با رژیم پهلوی در جنوب کشور بودند بیشتر شبیه طنز است.
اما به فرض که چنین سندی هم بقول یک سمپات جریان ضد توسعه گچساران وجود داشته باشد چندین نکته را عرض می‌کنم.
در اواخر دولت پهلوی که حکومت سابق در حال فروپاشی بود تحلیل گران و سناریویست های ساواک سعی کردند با پرونده سازی های تصنعی، مضحک و خلاف واقع برای برخی انقلابیون راسخ و متدین آنها را در افکار عمومی خراب کنند. البته بعدها برخی‌ها در گچساران برای فرزندان و نخبگان گچساران پرونده‌هایی ساختند که روی ساواک را نیز سفید کردند.
اما در مورد رئیس دفتر نماینده گچساران که بعد از سالها در یک شرکتی مدیر جزء شده و نوع واکنش‌ها به این موضوع خود روشن کننده خیلی مسایل هست که باز بنده به دو نکته اشاره می‌کنم.
اول اینکه دکتر تاجگردون خیلی پیش‌تر باید از امثال یاسر فرزین در تهران وزارتخانه‌ها و شرکت‌های بزرگ استفاده می‌کرد و نه تنها فرزین بلکه باید صدها فرزین را می‌برد. اما حالا فهمیدم چرا تاجگردون چنین کاری نکرد. وقتی از درون خود شهر ما اینقدر حسادت و تنگ نظری و تخریب وجود دارد چطور دکتر تاجگردون امثال فرزین‌ها را در تهران رشد دهد؟!
چرا مردم گچساران، باوی، قشقایی و کلاً ماها از مردم بویراحمد یاد نمی‌گیریم؟
تا کی باید در چاه خودزنی‌ها و حسادت‌های دیگر را تحقیر و تخریب کنیم؟!
تا کی باید دیگران رشد کنند و ما به عقب برگردیم؟
دکتر وکیلی در حال حاضر بالای ده نفر از بچه‌های بویراحمد و خاصه چیتاب را در استان‌های مختلف و تهران و وزارتخانه‌ها به مدیریت گماشته‌اند کدام سایت و یا کانال خبری بویراحمد کلمه‌ای علیه این اقدامات ایشان نوشته‌اند؟
مهندس خداداد غریب پور تا الان بالای ۱۰۰ مدیر از بویراحمد را در شرکتها و هلدینگ های اقتصادی تهران به مدیر عاملی و عضو هیات مدیره منصوب کرده‌اند و بالای صد جوان بویراحمدی را در جاها و شرکت‌های مهم اقتصادی اشتغال داده‌اند. تا حالا کدام سایت و کانال خبری و حتی مخالفین سیاسی غریب پور و وکیلی و سید باقر کوچک‌ترین حرفی علیه اقدامات خوب این بزرگواران زده‌اند؟
------------------------------
سیدمصطفی‌ خادمی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مهدی از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
آقای خادمی ..
چون دوست دارم و جوان هستی یک نصیحت بشنو‌از من کن در آن نبود غرض ؛ اگ میخوای بنویسی ،بنویس اما مستند بنویس . با آزادی و حریت نفس بنویس ، هر چی تو گوشت خوندند ننویس .
سیاست هم پدر و مادر ندارد ( نه غلام می شناسد و نه بهرام و نه ده بزرگ و نه گردنه دیل ) مانند یک جوی روان می شوید و می برد .. سعی کن سیاهی لشکر نباشی
راستگو
Romania
برادر متاسفانه تاجگردون فقط ا.می گیرد و حتی لیدر های اصلیش را با وعده. و نا امید کرده
Iran, Islamic Republic of
مصطفی خادمی اینقدر.نگو.کی .کرده که از ای. سر هم کنی
Iran, Islamic Republic of
.ر تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون .
قلم آشنا
Germany
سلام جوان رعنا
نظريه شما در باب تعمد ساواك در تخريب چهره هاي انقلاب آنهم قبل از وقوع انقلاب حتي اگر مقبول عامه مردم نيوفتاد ولي اغاز شكستن سكوت خانواده ناج گردون مي باشد و براي شروع ذوب شدن يخ حاصل از شوك وارده خوب است و اما در باب اشتغال ياسر فرزين يه مدير عاملي ( كه از نظر شما براي اين ژن برتر مقامي جزئي به حساب مي أيد ) بايد گفت عزيز من كسي معترض ميدان دادن به جوانان استان نيست فقط جاي سؤال است كه اين شايستگي فقط و فقط در ميان جوانان دولياري و قلعه كهنه نمود مي كند ؟؟؟ يا بقول استاد شهريار كه فرمود تو گوي كه ايران از كرج باشد تا تهران ؟ در قاموس اين امير كبير اقتصاد ورشكسته كشور استان كهگيلويه و بوير احمد فقط از قلعه كهنه تا ابدهگاه است ؟؟
لاله
Iran, Islamic Republic of
اگه سند وجود داشته باشه وارائه بشه بازهم میشه انکار کرد؟
Iran, Islamic Republic of
در جواب. حقیقت تلخه و پذیرفتن آن سخته . حت..د رو شنیدید باب. که شما ازش تعریف میکنید هم. و فقط به فکر بالا بردن خود و پست و مقام شون هستن فقط ب. میکنند هر جا تشخیص بدهند .ستند به روز با . اصلاح طلب بودند امروز هم میشوند اصولگرا . شما هم داری از جیب خودت دفاع میکنی . چه ميشه کرد به قول معروف این.
Iran, Islamic Republic of
این حرف ها واقعیت است نه سناریو است نه طنز واقعیت تلخه
علی
Iran, Islamic Republic of
. اسم غریب پور را میاری
علی
Iran, Islamic Republic of
شماها .ویراحمدین.
ناشناس.
Iran, Islamic Republic of
کمایی چ ازجون سید باقر وغریب پور می خواهی این. چیه زدی .
جواب خادمی و کفایی
Iran, Islamic Republic of
چرخ گردون تاجگردون
روزگاری نه چندان دور در همین حوالی درست در کوچه پس کوچه های گچساران وباشت دل تمام
توده های محروم از رنج تاریخی استبداد ستم
شاهی شبیه تمام مردم ایران به ستوه نشست ومردم فلک زده وگرسنه وخسته این سرزمین که وارث تمدن عظیم و کهن بوده وچرخ روزگار از آنان همه چیز را ربوده بود با تابش اولین شعاع نور از جانب رهبری که محبت وعشق ذاتی ایرانیان به اولاد علی علیه السلام و فاطمه زهرا سلام الله علیها در رگ و خون مردم ایران زمین را به عنوان اولین امتیاز به همراه داشت به پا خاست و طنین فریادهایش وجب به وجب از خاک ایران دوستداران فراوانی داشت هر کس و هر طیفی در دل ، عشق به نابودی استبداد ستم شاهی داشت و آرزومند پیروزی نور بر تاریکی بود

زن ومرد ، پیر وجوان منتظر جرقه ای بودند وبا اولین شعاع این نور به پا خواستند برای لبیک به ندای خمینی کبیر مردم رنج کشیده گچساران وباشت هم پا به پای تمام مردم ایران زمین بپاخواست ودر این میان روحانیت منطقه در رهبری و هدایت مردم بیشترین سهم را داشت سادات عظیم الشانی که بعد از انقلاب به طرز مرموزانه ای سکوتشان ودل رنجیده شان در چار چوب خانه هایشان یکی پس از دیگری بغض کرده و از این دیار رخت به عالم باقی بر بستند .نقش رهبری حضرت آیت الله ملک حسینی وسادات باهوش ده بزرگی و بلادی و بیدکی و تکیه مطهری و باشت در منطقه به عنوان سفیران خمینی بسیار بسیار نقش اساسی در به پا خواستن مردم و انقلاب در باشت و گچساران داشت سادات بزرگوار عنایی و شهرویی سراب بیزی و شاه زینعلی وزاد احمدی و همه وهمه به عنوان طلایه داران مبارزه زیر پوست شهر ، انقلاب خمینی کبیر را به گوش مردم باشت و گچساران رسانده و زمینه ساز استقبال مردم از این مبارزه شدند

اما کم نبودند جوانان تحصیل کرده ای که به یمن تحصیل در دانشگاههای بزرگ کشور آنها هم زمزمه های انقلاب را با خود به منطقه آوردند و عده ای شبیه مرحوم نبی زاده و مقام و احمد زاده و اله کس راهی و حاج ابراهیم شریعتی و حاج عبدالجلیل خواجویان و علیمراد جعفری ومرحوم حاج عباس مختاری زاده و حاج محمد زید بهبهانی و بلادی و علی الخصوص شهید بشارت با اخوان شهیدش ،شهید بلادیان و مرحوم آقا سید یعقوب موسوی حسینی ووووووووووووو که بعدها خیلی از آنها. از میدان خارج شدند وعده ای ماندند و تمام انقلاب را به نام خود مصادره کردند

یکی ا. و برخاسته از تشر طوفانز. بود که به یمن حضور پدر وعمویش در دستگا. به عنوان مشاور و مباشر و با عنوان پیشکار مخصوص منصور خان باشتی توانسته بودند از املاک به غارت رفته مردم محروم باشت وگچساران توسط خان باشتی و بواسطه محبت خ. تمام عمر زیر چتر زرنگ بازیهای خود علاوه بر دوشیدن خان باشتی و بازی یک عمر با شرف وی درست در شنیدن اولین زمزمه های انقلاب خود را به کاروان خشمگین مردمی برساند که عزم جدی برای نابودی حکومت داشت ...
. به یمن داشتن تحصیلات در شرایط آن روزها که هیچ کس را توان فرستادن فرزندان برای ادامه تحصیل نبود ...که ایشان با الهام از وابستگی فامیلی . از این امتیاز بی بهره نبود و در واقع نان از نسه خورده بود وسراغ برافتاب امده بود ..
بماند داستانهای واقعی از روزهایی که در دستگاه . موجود است بماند که چگون. تمام ، .را به سفره انقلاب رساندند و همه چیز را به نام خود. و یقین بدانید اگر امروز.تنها کسی که خود را میراث دار حکومت. برحقش و سهم الشراکت از پیمانکاران و شرکتهای خصوصی و پیمانکاری

چه زود فرزندان رنج کشیده باشت وگچساران را یکی پس از دیگری به عناوین مختلف ..هایی بود که بر پیشانی جوانان باشت باوی خورد

تا برای همیشه از میدان زندگی .ش چنان نقش بازی عظیمی براه انداخت که سادات و روحانیت معظم منطقه انگشت بدهان در این حیرت بزرگ ماندند که. میراث آن همه تلاش شبانه روزی همه را . و با حمایت مرموزانه دستهایی ناشناس این بار کل. ظهور کرد تا نه فقط. کشاورزان ومردم محروم باشت را به همراه . جان کند .ن استعدادهای جوان را بلعید وشد پیشکار مخصوص انقلاب و پیروز میدان

در اولین روزهای انقلاب این سرو قد کشیده از خیانت های منصور خان به ایل وتبار باوی به ناگاه نقش بازیگر اصلی را به خود گرفت در پناه پولهایی که در توبره داشت و هم .

بهر حال این کد شماره ۸۶۰۷۰ رو شد . گردید اگر چه کمی .

تاریخ عجب بازیهایی دارد آری اقای کفایی حال که به سماق در دستهای جعفری توجه خاص داری خوب است به اسناد زمینهای در دست .هم التفاطی داشته باشی حاصل خون و دسترنج هزاران کشاورز گرسنه ای که حاتم بخشی های خان باشتی ب.

حال که به جعفری سماق بدست مینگری باید به . روح تعالی ونابودی همه بجز خود هم التفاطی داشته باشی حالا به جان همه کسانی افتاده بود که نقش اول را در منطقه در مبارزه با طاغوت داشتند و بزرگی از خانواده های اصیل باشتی را به عنوان تنها کسی که سیلی به گوش خان بزرگ زده بود با عنوان طاغوتی از کسوت معلمی اخراج کرد

تمام نیروهای باشت وباوی وگچسارانی را به جرم معلم بودن پاکسازی انقلابی کرد تمام جوانان جویای نام ومعصوم وبیگناه این خطه را به عنوا. سرخورده از انقلابشان به خانه سیاه نشاند .تمام نیروهای انقلابی وسادات را تحت عنوان .جر و نابلد ووووووو مورد تمسخر خود ونوچه هایش خواند و روانه خانه های سکوت کرد

تمام خانواده های بزرگ ومستعد باشت وباوی را برای نابودی کامل از تمام دوایر دولتی وفرهنگی بیرون راند و رنج تاریخی . را به رگهای مردم باشت وباوی تزریق کرد هنوز مردم باشت و باوی از درد حاصل از این . رنج میکشند . هنوز صدای تک تیر اندازهای باوی در سینه کش کوهها وکوچه های نیمه شب بگوش میرسد که رس...در باشت وباوی به تعصباتشان تزریق کرد

چرخ گردون سالهای سال به نفع تاجگردون چرخید وچرخید و پشت باوی از این دست انقلابیون .خمید وخمید تا شبیه کفایی ها ، جعفری را به عنوان سماق بدست تحقیر کند ب.که هم اکنون چرخ گردون.ش را رو نموده تا وعده خداوند در روسیاهی منافقین ثابت شود بنظر میرسد قرار است آه آنهمه جوان مظلومی که دچار خشم و عقده او شدند به بار نشست و قرار . تصمیم گیرنده بر.ستان گچساران کم کم باید بار و بندیل خود را جمع کرده و.خود را . این مردم مظلوم کم کنند

وعالیجناب . در مقام معمار اقتصاد توضیح دهد که چرا اقتصاد ایران در این چند ساله اخیر به گل نشست ، باشد که ماه هرگز زیر ابر نمیماند و سیه روز میشود هر که در او غش باشد حتی اگر سالهای سال این بازی تلخ ادامه داشته باشد ...وبهرام ..
آن قصر که جمشید در او جام گرفت
آهو بچه کرد و شیر آرام گرفت
بهرام که گور میگرفتی همه عمر
دیدی که چگونه گور بهرام گرفت

اما جناب آقای کفایی پرونده رد و عدم صلاحیت آقای تاجگردون موجود ومرقوم هست وهیچ ربطی به قرآن وقسم خوردن جعفری ودوستان ایشان ندارد .. ایشان هم اکنون در پرونده ها موجود هست نکند تصمیم دارید پرونده سازی متهم و.ان را در لبهای قلمتان به سمت علیمراد جعفری نشانه روید و مجددا به عرض میرسانم در روز هایی که به قول شما سماق در دست جعفری ها بود تا امروز
کام شما را ترش نماید ..درست همان روزها . فرزندان خود وادارد
و این روزها افرادی از نسل..

جناب کفایی چنان از بهرام تاجگردون گفته ای که گویی از نسل معصومین تمام عصمت را یک جا در چنته دارد براد.ر باشت وگچساران گذاشته بودند اکنون پوسیده و در حا. و خود دانی که با این تراژدی تلخ چگونه کنار آیید بهر حال باید قبول کرد که رودست بزرگی خورده اند آنان که صادقانه در میدا.ر دویده اند و آنجا که گمان میرفت با آبروی جعفری بازی شده اما صبر و صداقتش باعث شد اکنون خدا او را بالا برده ت. بشود و فرو بریزد آنچه که اسطوره ای خیالی نام داشت و برای مردم اینگونه ساخته بودند

مکروا ومکرالله والله خیرالماکرین
جمعه پانزدهم تیر ماه یکهزار و سیصد و نود و هفت شمسی
گچساران شیخ محمد مهدی سعیدی فرد
https://t.me/mashkomalar
ف
Asia/Pacific Region
اصلا. بوده باشه یا نه چرا جعفری داره میسوزه
Romania
واقعا مطمئنم از نزدیکتر انسانهای شریف به این آقای انقلابی. متوجه شدندکه دیگر . کاری از ایشان ساخته نیست و اد اقدامی ا.ه خدا از سر تقصیرات وگناهان نا بخشوده او بگذر. در ذات بردن . بود این بار خنجر کشید و به فولاد زد که . خود شد
Iran, Islamic Republic of
. به کلام خدا قسم دور اول قبولی موحد همراه موحد بودی همه حاجاتت برآورده نشد آمدی با آقای محقق میگفتی این .الان مینی بوس هاش تو گناوهو دیلم همه. ها را با زدهبرده دهدشت دوباره آمدی با مرحوم نبی زاده رحمت الله علیه دوباره با حعفری دوباره با سید قدرت دوره گذشته هم با تاج گردون . البته این نمایندگان غ.ی را طرد کنند وبه مجلس ومحفلشان راه ندهند حتما همه این مردم میدانند که. وبرآورده نشدهدوباره میخواهی یکی دیگه ر.ولی به صاحب الزمان اگر من جای این نماینده ها بودم اگر شرط قبولی یک رای. باشد پشت وپا بهش میزدم ونمی خواستمش ولی افسوس که اینکار نمی کنند وگرنه .ی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1