تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۰
کد مطلب : ۴۰۰۸۵۲
یادداشت:

واقعیت تلخی که بر زبان «رضاتوفیقی» جاری شد و تاجگردون باید بداند

سید محمد علی سجادی
۴۲
۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
واقعیت تلخی که بر زبان «رضاتوفیقی» جاری شد و تاجگردون باید بداند
کبنا ؛متن ارسالی

انتخابات ریاست جمهوری اردیبهشت ۹۶ پس از یک ماراتن سخت و نفس گیر با پیروزی حسن روحانی به پایان رسید و در استان کهگیلویه و بویراحمد آقای روحانی نفراول شدبنابراین طرفداران اوخصوصاًصدهاوهزاران نفری که مستقیماً درگیر انتخابات بودند و یا درستادها به صورت شبانه روزی فعال بودند بالاخص جوانان و دانشجویان اعضای احزاب و کارمندان انتظار داشتندکه تغییرات اساسی دراستان نسبت به دوره اول روحانی بوجودبیاید و روند عملکرد دولت دراستان در راستای عمل به شعارهای رئیس جمهور باشد ومدیرانی جسورتر و با تدبیرتر و فعال‌تر و دارای اندیشه اصلاح طلبی زمام امور را به دست بگیرند و با مسئولین ستاد آقای روحانی درعزل و نصب‌ها مشورت وبه نظرات آن ستادواحزاب توجه شودوبرای اشتغال جوانان فکراساسی صورت گیرد.
اما متاسفانه مدت کمی از این واقعه نگذشته بود که وزیرکشور اصولگرایی دولت روحانی به صورت ضربتی و غافلگیرانه و بدون مشورت باشخصیت‌ها ونیروهای سیاسی وستاد آقای روحانی، آقای احمدی که خود هم اصولگرابود و به شکل معتدل آن تغییرجهت داده بود را به عنوان استاندار استان تعیین کردند و یاًس و ناامیدی را برمردم و فعالین سیاسی حاکم کرد که این امر با واکنش منفی احزاب هم روبرو و با صدور بیانیه ای اعتراض خودرا به این امراعلام کردند.
نیروهای سیاسی و ستاد آقای روحانی قضاوت در این خصوص را به گذشت مدت زمانی معین و مشخص شدن طرحها و برنامه‌های اساسی و مهم وانجام شدن عزل ونصب ها موکول کردند.
اما تمام معاونین استاندار و تعداری از فرمانداران و مدیران کل تغییر یافتند بدون اینکه کوچکترین مشورتی صورت بگیرد و یا از نیروهای فعال سیاسی و هزینه داه و اعضای ستاد آقای روحانی استفاده‌ای بشود و ازطرفی هم بیشتر مدیران خسته و ناامید و دو نبش و بی تحرک و بی برنامه و اصولگرا سرجای خودشان هستند.
مردم و جوانان و فعالین سیاسی هم از ستاد آقای روحانی خصوصاً رئیس آن آقای رضاتوفیقی نگران و ناراحت که چرا از حقوقشان دفاع نمی‌کند و اگرهم دفاع میکند و مطالبات آنها را به مسئولین و استاندار انتقال داده است و توجهی نمی‌شود چرا علناً اعلام نمی‌کند و با این اقدامات مخالفت نمی‌شود.
سرانجام آقای «رضاتوفیقی» درجمع اعضای ستاد این واقعیت تلخ را که حرف دل و سخن اکثریت اصلاح طلبان استان و طرفداران دولت است آشکار و اعلام کرد و هزاران نفر از جوانان و اعضای احزاب و فعالین سیاسی از این ایده حمایت می‌کنند.
و همانطور که این جمع در دولت اول آقای روحانی علیرغم اینکه فعالیت و تبلیغات چندانی به دلیل فرصت کم انجام نداده بودند و مسئولیت سنگین ستادهای آقای روحانی را هم در اختیار نداشتند توانستند به صورت صریح و آشکار از حقوق مردم و طرفداران دولت دفاع کنند وبا عملکرد و سیاست‌های نادرست استانداروقت مخالفت کنند و توانستند چندین گردهمایی در این خصوص تشکیل دهند وا عتراض مردم را به گوش مسئولین برسانند به طوری که در گردهمایی سالن جهاد کشاورزی ۷۰۰ نفر به صورت تعیین سهمیه ازشهرستانها و مناطق شرکت کردند و نماینده شهرستان‌ها خواسته ها و انتقادات خود را بیان کردند در این دوره هم چنین کاری صورت خواهد گرفت.
از برادر عزیز جناب آقای تاجگردون هم انتظاراست که خود را نماینده همه اصلاح طلبان استان از بهمئی تا آخرین نقطه استان یعنی زیلایی و سادات محمودی بداند و از حقوق آنها دفاع نماید و در مدیریتهای استان از آنها استفاده نماید نه فقط مردم گچساران و باشت چرا که اگر هزاران نفر مانند این دوستان در استانهای مختلف مبارزه و ایستادگی نمی‌کردند و مردم را به صحنه نمی‌کشاندند تا سرانجام اصول گرایان و شورای نگهبان مجبور شوند به صلاحیت کاندیدای حداقلی این جریان یعنی آقای روحانی تن دهند سرنوشت ایشان مانند آن دوره‌ای بود که رای آورد اما چون دولت در اختیار پایداری ها بود حق ایشان را ضایع و کس دیگری را قبول کردند و یا در دو سال اول دوره بعد که مصادف با دولت احمدی نژاد بود به تعویض رئیس آموزش وپرورش باشت هم رضایت داد و جلسه تودیع و معارفه هم تشکیل شد اما درلحظات آخر بدعهدی کردند وحکم را به سرپرستی تغییر دادند و مردم و اصلاح طلبان برای همیشه سیاه لشکر دولت و نمایندگان نخواهند ماند.

-------------------------------------------------
سید محمد علی سجادی
معاون ستاد انتخاباتی آقای روحانی

--------------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

لنده
Iran, Islamic Republic of
آرای روحانی دراستان ربطی به ستادها نداشت واتفاقا اگه رضاتوفیقی ودیگران مسئول ستاد نبودند آرای روحانی بیشتر میشد
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی می دانید که بچه های رضا توفیقی در کجا به کار گرفته شدند پسر ایشان در سازمان مدیریت و دختر ایشان در شرکت گاز
Iran, Islamic Republic of
پسر ایشان راننده هستن
دخترش بیکار هست
Iran, Islamic Republic of
بروفکر نان کن که خربزه اب است
Iran, Islamic Republic of
احسنت ، حقا که حرف دل ما را زدی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خداراشکردرحوزهای گچساران باشت آرای روحانی کمترازریسی بود
گچ
Iran, Islamic Republic of
هنوز یک سال نشده ، چطور فراموش کردی که دذ گچساران .نتوانست ملت.
در گچساران شهر تاجگردون امکان نداره کسب بتواند عرض اندام کند .
همه یه طرف تاج یه طرف
سیاسی
Iran, Islamic Republic of
. در شهرستان اصلاطلب امادرمرکزاصولگراست
سالار
Iran, Islamic Republic of
والا سر اصلاحات را .ی بر باد داد .ب گرگ میگه بگیر ب گوسفند میگه بدو
باشت
Iran, Islamic Republic of
بیشترمسولین شهرستان گچساران اصولگرا هستن ودردوران اصولگرایان مسولیت داشتن هنوزهم دارن انشالابعدازدولت روحانی هم ماندگارن
اصلاح طلب لنده
Iran, Islamic Republic of
از کجا مطمئنید ک تاجگردون اصلاح طلب هست،؟سیاست مدار .ر ،از همین الان با اقایان . کلنگ 1400رو زد ،از مدیران اصولگرای گچسارانی میشود دید ک چخبره
Iran, Islamic Republic of
شما بشین شیراز به فکر جیب خودت باش چه کار مردم کهگیلویه وبویراحمد داری آقای مشاور مدرسه
سهراب
Iran, Islamic Republic of
شما از کجا دارید می سوزین آب .
سهراب
Iran, Islamic Republic of
شما از کجا دارید می سوزین آب روبریز همونجا که داره میسوزه
دیدبان
Iran, Islamic Republic of
اصلاطلب بنده
گل فرمودیدایشون فقط دنبال موقعیت خودُ.ه
United States
اون وقت بهتون میگ.،ناراحت میشین.خودتون .رآب هم رومی زمین و بهش افتخار هم می کنین
گچساران
Iran, Islamic Republic of
حالا روحانی چه کار کرده با این تورم و قیمتها . دیگه تمام
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
قرار بر این بود که به نام سمت وپست سابق در ستاد انتخاباتی آقای روحانی مصاحبه یا مقاله یه مکتوبه ای تهیه وارسال نگردد.
ضمنا"نفرمودین که مسئولیت چه معاونتی در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی را داشتید.؟؟
محمود
Iran, Islamic Republic of
خدایی تو هم بیکاری
برو به فکر نون باش که از . هیچی گیرت نمیاد
Iran, Islamic Republic of
جناب سجادی دست از تخریب بردارید! دکتر احمدی در راستای تغییر مدیران.به قول شما حرکت میکند ! تاکنون کسانی را برکنار کرده که نه بر اساس شایستگی بلکه بر اساس قومگرایی بر مسند نشسته بودند! .هم حدی دارد! رضا توفیق زمان مدیرکلی ارشاد هرچه نیرو بکار گرفته بود اصولگرا بودند!!!!!!!!!!!
Denmark
معلومه چی نوشتی آقای معاون ستاد با اخلاف سه هزار رای ؟ سه هزار رای هم شده اختلاف ؟ اجازه بفرمایید استاندار دانا کار خودشو انجام بده .
احدی
Iran, Islamic Republic of
متن جنابعالی ازیک ط..ی میدهدومعلوم است ازساختارسیاسی باشت وگچساران وپیچیدگی های ان و...اگاهی لازم رانداریدوگرنه درنوشتاروقلم رعایت انصاف وعدالت رامیکردیددرضمن درجریان باشیدکه اقای تاجگردون درباشت کاندیدای هردودوطیف سیاسی بودن وبنده بعداز40سال به دلیل روش اعتدالی ونه اصلاح طلبی اقای تاجگردون وهمچنین رقیب بودن کسی مثل فولادی به دکترتاجگردون رای دادم
بویراحمد سرافراز
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت معاون ستاد انتخاباتی آقای روحانی

بنظرم اصلاح طلبان باید پوست اندازی کنند چراکه قیافه های اغلب آنان برای مردم تکراری و به اغلب آنان اعتمادی نیست/.

جناب سجادی عزیز: خداگواهه من در دانشگاه با یکی از همین همتایان حضرتعالی که شب و روز در جلسات با حضرتعالی و سایر عزیزان هستند 2 واحد درس داشتم. رفتم سر جلسه و بعد از ارائه نمرات به من گفته شد که استاد نمره صفر برای شما رد کرد.

به رئیس دانشگاه و معاون دانشگاه گفتم استاد زحمت بکشند و امتحان مرا سر کتاب درسی تصحیح ش کند و هر نمره ای آوردم آن را به من بدهد.

هرکاری کردند و هر التماسی کردم و کردیم همین رفیق اصلاح طلب شما حاضر نشد که سر کتاب هم ورقه آزمون مرا تصحیح کند و نمره کلاسی اش را هم نداد و یک ترم مرا عقب انداخت به خاطر همین 2 واحد و البته در ترم بعد با همان شرایط ترم قبل، 17 و 75 صدم در ورقه امتحانی از استاد بعدی نمره آوردم.

تنها نگرانی من از ندادن نمره توسط این استاد اصلاحاتی، این بود که حتی رئیس دانشگاه بهش رو زد و معاون آموزش رو زد و برخی دوستان سیاسی اش هم بهش بخاطر 2 واحد درسی رو زدند.
می دانید دلیل این رفیق و استاد اصلاح طلب چه بود؟
ایشان گفت چون شما سرکلاس من نیومدید نمره بهتون نمیدم و من بدبخت را چهار ماه تمام از اخذ مدرک عقب انداخت و چهره خود و جریان سیاسی اش را نزد اینجانب و خانواده ام کریه و . کرد..

بهرحال این خاطره را گفتم و سرتون را درد آوردم تا بدانید چرا گفتم باید چهره های اصلاح طلبی در استان باید تغییر و پوست اندازی کنند و نه اینکه در شعار فقط بگویند اصلاح طلبی.

بجان خودم اون برادر عزیزی که نمره ترم بعد را به اینجانب داد از آقایان اصولگرا بود و خداگواهه یک ثانیه سرکلاس ایشان هم نرفتم و فقط سر آزمون رفتم و جالب است بدانید که دیدگاه خود اینجانب اصلاح طلبی است و استاد قبلی ( رفیق شما ) کاملا می دانست خانواده ما در جریان اصلاح طلبی هزینه های فراوان داد..
برادر سجادی، حضرتعالی خانواده بااصالتی هستید و برای ما شناخته شده، از عباس عزیز گرفته تا خود سیدمحمدعلی سجادی (افشون) قابل احترام هستند اما به دوستان هم پیمانه ای تان بفرمائید که امکان ندارد مردم به شماها اعتماد کنند بخاطر چنین کارهایی و بفرمائید که پوست اندازی کنید و گرنه این حرف ها و مقالات و دیکلمه نوشتن ها سودی ندارد....

موفق باشید و نهایت احترام برای حضرتعالی، خانواده محترم تان و جریان اصلاحات واقعی.
United States
سر کلاس حاضر نشدی اون وقت هم توقع داری
خوب کاریت کرد
Iran, Islamic Republic of
نمره اصلاح طلبی میخاستی
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
شما کجای این پازل قرار دارید؟؟؟
شما چه اقدام عملی در راستای نشان اصلاح طلبی تان انجام داده اید؟؟؟
اصولا"آیا در استان کهگیلویه وبویراحمد حضور دارید یا خیر؟؟؟
تا چه اندازه به جریان اصلاحات واقف هستید؟؟
ستاد
Iran, Islamic Republic of
معاون ستاد آقای روحانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جوان
Iran, Islamic Republic of
آقای سجادی شما هم مثل اینکه جفت قلوها هستید خودت را تابلو نکن دست از این صحبتها بردار شما که اصلا شیراز مشغول بکار هستید چه ربطی به استان دارید
Iran, Islamic Republic of
مقاله منطقي مستدل وجامعي بود كه بدور ازتخريب و تنش به واقعيت جاري سياسي استان پرداخته است اميداست بقيه نويسندگان بارعايت اصول اخلاقي واداب سياسي از حجم تخريبها بكاهند
اصلاحات
Romania
.ما اجازه داده از جانب اصلاحطلبان صحبت کنید.
باشت
Romania
کرو . که بال دراورد نشونه زوالشه
رضا
Iran, Islamic Republic of
تا جای که آقای افشون یا همان سجادی تو را می شناسم دنبال مناف.
رضا
Iran, Islamic Republic of
سيد بزرگوار درست فرمودى دولت در استان واقعا بسيار ضعيف هست و به افكار عمومى هم هيچ توجهى ندارد از اقاى توفيقيان هم بخاطر موضع گيرى بجا و مناسب نهايت تقدير و تشكر را دارم در سال ٩٨ اين مردم مثل يك سيل شما را با خودشان خواهد برد
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
مدیران تاجگردون در گچساران وباشت اکثرا از اصول گراها هستند وبه هیچ اصلاحات اصلی پست نداده
دیل
Iran, Islamic Republic of
بله شما درست میگی
زارع پور مدیر کل اموزش و پرورش چه گرایشی دارد ؟
گوهرگانی مدیر اسبق کشاورزی و معاون فعلی استاندار چی ؟
دیگه بس هست یا نه ؟
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
ایشان معاون سیاسی ستاد اقای روحانی بود
جناب سجادی طی بیست سال گذشته در ستادهای خاتمی معین میرحسین و روحانی مسولیت داشتند و زحمات و فراوانی کشیدند
ایشان از اعضا ارشد احزاب مشارکت و سازمان مجاهدین و عضو انجمن اسلامی معلمان کشور و هم اکنون مجوز تشکیل یک حزب جدید رو گرفتند
وی فارغ التحصیل دانشگاه علامه دانشگاه تهران دبیر اموزش و پرورش بودند که استعفا دادند و هم اکنون وکیل پایه یک دادگستری میباشند
گچساران
Iran, Islamic Republic of
خدایی شماها چطور روتون میشه حرف بزنید و این القاب دهان پرکن را بر خود بگذارید؟! باباجان با چه زبونی بگیم که در تمامی ادوار انتخابات ریاست جمهوری در یاسوج آرا اصولگرایان بیشتر از اصلاح طلبان بوده است. یعنی اینکه بود و نبود شماها در ستاد هیچ فرقی نداره. اصلاح طلبان اگر در یاسوج ستاد هم نداشته باشن سنگین تره
جواد
Iran, Islamic Republic of
احسنت ودرود برشما
علی جان
Iran, Islamic Republic of
کسی در منش و رفتار اصلاح طلبانه رضاتوفیقی شکی ندارد اما از شما تعجب میکنم که با شناختی که از تاجگردون دارید بر چه اساس فکر کردید تاجگردون بجز ار نیروهای باشت از نیروهای سایر جاها استفاده می کند حتی گچساران و حتی اصلاح طلب؟
سیاسی
Iran, Islamic Republic of
فرهنگی عزیز کاملا گل فرمودیدحدود۱۰نفرازنیروهای اصولگرادرگچساران مسولیت دارندشایدبه تاجگردون رای داده باشن امابه،روحانی هرگز
سیاست
Iran, Islamic Republic of
.است و اصلاح طلبی یا اصولگرایی براش معنا نداره فقط هر کس منافعش را تامین کند
بی ریا
Italy
مگه تاجگردون اصلاح طلبه .ایشون تا پل بریم اصلاح طلب هست و بعد از پل هم رفیق شفیق لاریجانی و اصول گرایی محض.از دوستان مجلسش معلومه ما نمیخواییم ببینیم و باور کنیم
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1