تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۴۷۵۶۴۳
در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد

امام جمعه گچساران در واکنش به حواشی اخیر؛ آقایان مسئول درگیر حاشیه‌شدن کاری از پیش نمی‌برد / امروز کام مردم به‌دلیل مشکلات اقتصادی تلخ است / فرقی نمی‌کند صف اول، صف دوم یا آخر؛ اگر خدمت‌گذار نباشید منفور مردم خواهید بود

۵
۰
امام جمعه گچساران در واکنش به حواشی اخیر؛  آقایان مسئول درگیر حاشیه‌شدن کاری از پیش نمی‌برد / امروز کام مردم به‌دلیل مشکلات اقتصادی تلخ است /  فرقی نمی‌کند صف اول، صف دوم یا آخر؛ اگر خدمت‌گذار نباشید منفور مردم خواهید بود
کبنا ؛امام جمعه گچساران گفت: آقایان مسئول درگیر حاشیه شدن کاری از پیش نمی‌برد، این درگیری‌ها و این نگرانی‌ها به بطن جامعه ورود می‌کند و مردم را هم درگیر و هم وادار به ‌عکس‌العمل می‌کند و از هر اقدامی که مانع خدمت به مردم است باید فاصله گرفت؛ لذا فرقی هم نمی‌کند صف اول باشید یا صف دوم یا صف آخر؛ پس اگر خدمت گذار به مردم باشید که چه خوب وگرنه هر کجایی که باشید منفور مردم خواهید بود.
حجت‌الاسلام سید عنایت هاشمی منش، امام‌جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حواشی اخیر در استان اظهار کرد: مردم عملکرد مسئولان را قضاوت می‌کنند که در چه مسیری بوده‌اید و چه قدم‌هایی برداشته‌اید پس آقایان مسئول از حاشیه‌ها پرهیز کنید و سعی کنید با وحدت و همدلی و با استفاده از ظرفیت‌های والایی که در استان و شهرستان وجود دارد از نیروی انسانی و نیروی نخبگانی گرفته تا ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران و تولیدات آن‌چنانی نیز بهره ببرید.
امام‌جمعه گچساران اظهار کرد: آقایان مسئول درگیر حاشیه شدن کاری از پیش نمی‌برد، این درگیری‌ها و این نگرانی‌ها به بطن جامعه ورود می‌کند و مردم را هم درگیر و هم وادار به ‌عکس‌العمل می‌کند و از هر اقدامی که مانع خدمت به مردم است باید فاصله گرفت؛ لذا فرقی هم نمی‌کند صف اول باشید یا صف دوم یا صف آخر؛ پس اگر خدمت گذار به مردم باشید که چه خوب وگرنه هر کجایی که باشید منفور مردم خواهید بود.
خطیب جمعه گچساران گفت: توصیه‌ام این است که حاشیه‌ها را کنار بگذارید و فضای استان و شهرستان باید یک فضای همدلی، فضای وحدت و ارتباط قوی برای حل مسائل و مشکلات باشد و این موضوع است که می‌تواند آرامش مردم را رقم بزند.
حجت‌الاسلام هاشمی‌منش در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: این روزها در جای‌جای استانمان اجلاسیه‌های شهدا را داریم و مقام معظم رهبری فرمودند که زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست و امروز پیمودن راه و سیره شهدا بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود: شهدا به ما درس مبارزه با ظلم و درس حمایت از مظلوم را دادند و همچنین خانواده معظم شهدا درس صبر، استقامت و اطاعت از ولایت‌فقیه را دادند. شهدا به ما یاد دادند که برای عزت و اقتدار جمهوری اسلامی باید همچنان منسجم و متحد باشیم.
امام‌جمعه گچساران اظهار کرد: امروز اول ماه ذی‌القعده، سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علی‌ها است که به نام روز دختر نام‌گذاری شده است و این روز مبارک را گرامی می‌داریم، حقیقتاً دهه کرامت فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ رضوی و فاطمی است.
خطیب جمعه گچساران گفت: اسلام برای دختران و بانوان جایگاه ویژه‌ای را ترسیم کرده است به‌طوری‌که حتی بازنده به گور کردن دختران مبارزه کرد و بالاترین مخلوق عالم یعنی پیامبر اکرم (ص) بر دستان دخترش فاطمه زهرا سلام‌الله علی‌ها بوسه می‌زنند و می‌فرمایند که پدر به فدای دختر بشود و در جایی دیگری هم می‌فرمایند که این دختر همانند مادر برای پدر است.
حجت‌الاسلام هاشمی منش تصریح کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی جایگاه و ارزش بسیاری برای دختران و بانوان قائل است و اما دختران باید شخصیت بالای حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علی‌ها را به‌عنوان الگوی خودشان قرار دهد و از فرهنگ مبتذل غرب که نگاهی تبلیغاتی به دختران دارند، دوری کنند.
وی افزود: امروز غرب به دنبال ترویج بی‌بند باری و بی‌عفتی در کشورمان است که همه باید مراقب این توطئه دشمن باشیم. دشمن در جنگ ترکیبی باورها و اندیشه‌های مردم را هدف گرفته است و در کنار جنگ اقتصادی تلاش دارد که نظام جمهوری اسلامی را زمین‌گیر کند.
امام‌جمعه گچساران اظهار کرد: بنابراین بانوان ایران اسلامی فریب این فتنه دشمن را نخواهند خورد و نسبت به عفاف و حجابشان ثابت‌قدم بوده و هستند و باتربیت فرزندانی در تراز انقلاب اسلامی، دشمنان را دررسیدن به اهدافشان مأیوس خواهند کرد.
خطیب جمعه گچساران گفت: امروز در غرب شعار مرگ بر آمریکا بلند است و به معنای این است که آن‌هایی که یک روزی فتنه‌ها را در منطقه پایه‌ریزی می‌کردند، امروز مکر آن‌ها به خودشان بازگردانده شده و دارند زمین‌گیر می‌شوند.
حجت‌الاسلام هاشمی منش تصریح کرد: امروز اسرائیل و آمریکا نفس‌های آخرشان را می‌کشند و دشمنان بدانند که هدف نهایی محور مقاومت خود آمریکای جنایت‌کار است و تا نابودی کامل آمریکا از پای نخواهند نشست.
وی افزود: بنابراین رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با کارگزاران حج فرمودند که حج امسال حج برائت از آمریکاست و این همان نقطه عطف بیداری اسلامی در مقابل زورگویی‌های آمریکای جنایت‌کار و رژیم غاصب صهیونیستی است.
امام‌جمعه گچساران در ادامه خطاب به مسئولان اظهار کرد: نزدیک به 50 روز از تعیین شعار سال توسط مقام معظم رهبری می‌گذرد شعاری که یک راهبرد و یک نقشه راه برای حل مشکلات کشورمان است. اولاً مسئولان باید تلاش کنند که یک قرارگاه راهبردی برای تحقق شعار سال در سطح استان، شهرستان و هم در سطح ملی به نام قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم تشکیل شود.
خطیب جمعه گچساران گفت: جهش تولید با فعالیت‌های معمول امروزی و جاری قابل تحقق نیست و باید حتماً یک نقشه راهی باشد آن‌هم با مشارکت مردم. باید امکانات و ظرفیت‌های این امر برای تحقق شعار در استان و شهرستان به‌کارگیری شود، لذا از ظرفیت نخبگانی گرفته تا سرمایه‌گذاران خرد و کلان تا تسهیل و بهبود محیط کار، رفع موانع تولید و افزایش ظرفیت‌ها تولیدی هم مهم است که باید شناسایی و احصا شوند.
حجت‌الاسلام هاشمی منش تصریح کرد: نکته دیگر اینکه همت و تلاش شود که اثر این جهش تولید و شعار سال را مردم هم لمس کنند، در بازار، در اشتغال، در کنترل قیمت‌ها و تورم‌ها و در آرامش روانی جامعه. اگرچه امروز کام مردم در مبارزه با مشکلات اقتصادی تلخ شده است و مسئولان بدانند فرصت‌های مدیریتی همان فرصت‌های ناب خدمت به مردم است و باید قدردان این فرصت‌ها بود.
حجت‌الاسلام هاشمی‌منش امام‌جمعه گچساران در پایان گفت: هفته هلال‌احمر را خدمت همه عزیزان این نهاد تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

پاسخ تاجگردون به اظهارات استاندار کهگیلویه و بویراحمد: بعد از انتخابات توفیق دیدار با ایشان را نداشتم که بخواهم درخواستی برای تغییر مدیران داشته باشم / بیش از هر کسی مقید به تفکیک قوا هستم

منظور حرف‌‌های تند و تیز استاندار کهگیلویه و بویراحمد کیست؟ /  برخی دروغ می‌گویند، صف اولی‌ها مطالبی را به خورد مردم می‌دهند که دروغ است و خودشان می‌دانند که دروغ می‌گویند و آن را به خورد مردم می‌دهند / دولت تکلیف مدیران را تعیین می‌کند نه هیچ شخص دیگری
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
ضعف مدیریتی وکم کاری را مردم در استان ک. ب می بینند::::: از اعمال رییس استانه:::: مردم ازش ناراضی اند::: حمله به دولت می کند عوض عذر خواهی از مردم وقول تلاش وتغییر رویه فعلی ::: در رسانه ها سخن ونظرات مردم عیانه اگه خواست مردم ارزش دارد:::: مردم فهیمند وحق دارند از سرزمینشان دفاع کنند:::
Iran, Islamic Republic of
احمدزاده منفور است و باید برود
Iran, Islamic Republic of
از همه گفتی از صدیقی هم بگو خوب
Iran, Islamic Republic of
آدم ضعیف مثل استاندار به جای اینکه بیاید اقدام عملی برای اتحاد و انسجام بزند و از ظرفیت نخبگان برای آبادانی استان در این اوضاع نابسامان اقتصادی استفاده کند می‌آید با حرفهای تفرقه افکنانه به صورت مردم چنگ می‌زند و نمک بر زخمهای مردم می پاشد
صادق
Iran, Islamic Republic of
از شهدا می گویید اما در همین گچساران و شبکه بهداشت ، جانباز و همرزم همان شهدا ، تنها بدلیل امر به به معروف و نهی از منکر ، از 6 ماه پیش تا حالا حقوقش قطع شده ، بیمه درمان خود وخانواده اش قطع شده و .....
حاجی ،،
شعار ندیم !!!! عمل کنیم !!!!! بسم الله شبکه بهداشت ودرمان ، واحد سلامت روان ....
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
1