تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۴۷۴۷۵۵
فرماندار کهگیلویه خبر داد

دستگیری قاتل فراری یک کشته و سه زخمی در دیشموک کهگیلویه و بویراحمد

۱
دستگیری قاتل فراری یک کشته و سه زخمی در دیشموک کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛فرماندار کهگیلویه گفت: با تلاش نیرو‌های امنیتی و پلیس، قاتلی که چند روز پیش در روستای کلات بنه دیشموک اقدام به قتل کرده بوده دستگیر شد.
به گزارش کبنا، محقق‌زاده فرماندار کهگیلویه گفت: این فرد چند روز پیش با اسلحه یک نفر را به قتل رساند و دو نفر را نیز زخمی کرد.
بخشدار دیشموک همچنین در این باره گفت: قاتل مرد دیشموکی که هفته گذشته و در یک درگیری یک نفر را کشت و سه نفر دیگر را نیز زخمی کرده بود با تلاش پلیس و اطلاعات سپاه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
علیرضا نوروزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز شنبه 17 فروردین‌ماه 1403 بر اثر درگیری رهگذری با راننده خودروی زانتیا یک نفر کشته و سه نفر زخمی شد که قاتل فراری برود که امروز دستگیر شد.
وی افزود: به همت نیروهای انتظامی و اطلاعاتی و سپاه و پیگیری‌های استاندار دغدغه‌مند، معاون سیاسی استانداری و فرماندار کهگیلویه بالاخره این فرد به دام قانون افتاد.
به گزارش کبنا، بخشدار دیشموک در استان کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه 17 فروردین‌ماه 1403 به خبرنگاران گفت: ساعتی پیش بر اثر درگیری طایفه‌ای یک رهگذر با راننده خودرو به وسیله تفنگ ساچمه‌ای یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.
نوروزی بیان کرد: در این درگیری ۲ نفر دستگیر و ۲ دستگاه خودرو توقیف شد.
وی عنوان کرد: با حضور به موقع نیرو‌های انتظامی فضای حاکم بر شهر دیشموک امن شد.
پیش‌تر سعید کریمی‌زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه گفته بود: غروب ۱۹ فروردین در حوزه قضایی چارؤسا و در روستای کلات از توابع این بخش بدنبال درگیری لفظی بین دو نفر از اهالی محل در هنگام تردد از مسیر، احدی از طرفین که جوان بوده به اتفاق دو نفر از بستگان و دوستان خود با طرف مقابل درگیر و مبادرت به تیراندازی با سلاح ساچمه زنی نموده که متعاقب این تیراندازی یک نفر کشته و دو نفر نیز زخمی شدند.
بخش دیشموک با ۲۳ هزار نفر جمعیت و ۱۰۴ روستا در ۹۰ کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد و ۳۸ روستای بخش دیشموک دارای دهیاری است. بخش دیشموک یکی از بخش‌های محروم استان کهگیلویه و بویراحمد است.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1