تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب : ۴۷۴۳۲۶
در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد

امام‌جمعه قلعه رئیسی: بعضی مدیران صرفاً عنوان انقلابی و مردمی را یدک می‌‌کشند / کجای این عملکرد ما مردمی است؟ چرا این‌همه بی‌توجهی و ناکارآمدی؟ / اگر این اتفاقات در دولت گذشته می‌افتاد چه قضاوتی می‌کردید؟ چه می‌گفتید؟ / مدیران تدبیر و مدیریت کنند که مناطق مقصد گردشگری در این ایام تعطیل شوند

۱
۰
امام‌جمعه قلعه رئیسی: بعضی مدیران صرفاً عنوان انقلابی و مردمی را یدک می‌‌کشند / کجای این عملکرد ما مردمی است؟ چرا این‌همه بی‌توجهی و ناکارآمدی؟ / اگر این اتفاقات در دولت گذشته می‌افتاد چه قضاوتی می‌کردید؟ چه می‌گفتید؟ / مدیران تدبیر و مدیریت کنند که مناطق مقصد گردشگری در این ایام تعطیل شوند
کبنا ؛امام‌جمعه قلعه رئیسی از بی‌تدبیری و ناکارآمدی در حوزه برق قلعه رئیسی انتقاد کرد و گفت: بعضی مدیران ما صرفاً عنوان انقلابی و مردمی را یدک می‌کشند. اگر این اتفاقات در دولت گذشته می‌افتاد چه قضاوتی می‌کردید؟ چه می‌گفتید؟ با این شیوه مدیریتی چگونه می‌خواهیم به مردم امید بدهیم؟
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام حیدر خواه امام‌جمعه قلعه رئیسی در خطبه‌های نمازجمعه قلعه رئیسی با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی عنوان کرد: درک شب‌های قدر تنها در سایه ولایت امیرالمؤمنین ممکن هست و هر کسی که زندگی او در عقیده و  رفتار و عمل از ولایت و محبت اهل‌بیت علیهم السلام خالی باشد قطعا مغبون ترین افراد در شبهای قدر خواهد بود.
امام‌جمعه قلعه‌ رئیسی گفت: یادآوری کنم که در آستانه روز طبیعت که هم‌زمان هست با شهادت امیرالمؤمنین علیه‌السلام هم مسئولین محترم تدبیر و مدیریت کنند که مناطق مقصد گردشگری را تعطیل کنند. چون هم تعطیل رسمی هست و هم اگر این حکومت و این دولت نتواند حرمت امیرالمؤمنین را حفظ کند چه کسی می‌خواهد حفظ کند.
وی افزود: مردم هم قطعاً رعایت می‌کنند. هم حرمت این روز را هم حرمت طبیعت را. همه روزهای بهار روز طبیعت هست آئین و رسم الهی را همیشه قضا کرد قطعاً آئین و رسم بشری را هم می‌شود قضا کرد.
امام‌جمعه قلعه رئیسی به‌روز دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران اشاره و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی از نقطه صفر آغاز شد. هیچ تجربه پیشینی و راه طی شده‌ای در برابر آن وجود نداشت. تنها نظام دینی بود که جمهوریت و اسلامیت را ترکیب کرد و مردم‌سالاری دینی و ابزارهای تشکیل و پیشرفت آن را شکل داد؛ مهم‌ترین و منحصربه‌فردترین کارکرد جمهوری اسلامی جابه‌جایی خدمت و ثروت از مرکز به همه‌جای کشور، و از مناطق مرفّه‌نشین شهرها به مناطق پایین‌دست آن بوده است. آمار بزرگ راه‌سازی و خانه‌سازی و ایجاد مراکز صنعتی و اصلاح امور کشاورزی و رساندن برق و آب و مراکز درمانی و واحدهای دانشگاهی و سد و نیروگاه و امثال آن به دورترین مناطق کشور، حقیقتاً افتخارآفرین است؛ آمارها در طول 45 سال رشد ۵۵۲ برابری بزرگراه‌ها و افزایش ۳۸ برابری طول راه‌های روستایی را نشان می‌دهد.
 وی بیان کرد: شش ماه از تجاوز رژیم کودک کش و مظلوم‌کش صهیونیستی به غزّه می‌گذرد درحالی‌که از هیچ جنایتی فروگذار نکرده به هیچ دست آوردی نرسیده است و بین انتخاب دو گزینه بد و بدتر مانده است این یعنی شکست و این شکست بزرگ با صبر افسانه‌ای مردم غزّه رقم خورده؛ مقام معظم رهبری در دیدار رهبران حماس و جهاد اسلامی فرمودند: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است.
حیدر خواه گفت: اوج عزت و ایستادگی مردم غزه را، پدیده‌ای الهی دانستند و فرمودند: رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست و بشارت دادند که به فضل الهی پیروزی از آن مردم غزّه است.
برادران و خواهران عزیز، امروز مهم‌ترین وظیفه ما و مأموریت ایمانی ما حمایت و پشتیبانی از این پیش‌قراولان عزت و شرف برای اسلام و قرآن و قدس شریف هست حمایت و پشتیبانی با کلام خودمان با قلم خودمان با قدم خودمان و با درم خودمان مخصوصاً با حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس. والله که امروز تن شریف پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم به‌خاطر این ظلم‌ها و جنایت‌ها و جسارت‌ها در حال لرزه است.
والله که مصیبت این جنایت‌ها مصیبت اشک و آه یتیمان مجروح و گرسنه غزّه مصیبت ناله زنان و مادران غم‌دیده و ستم‌کشیده غزّه از آتش‌زدن خانه خدا و تخریب آن و سوزاندن کتاب خدا بیشتر است. هر کس از این ظلم و ستم به خود نیاید و قلب او از ناله این زنان و کودکان آتش نگیرد از دایره آدمیت خارج است تا چه رسد به مسلمانی و اسلامیت. چنان که رسول مهربانی فرمود من «مَنْ أَصْبَحَ لا یَهْتَمُّ بِأُمورِ الْمُسْلمینَ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ»
وی ادامه داد: من همین‌جا از همه شما خوبان و مؤمنان خداجو و عاشقان خاندان کرم و بخشش دعوت می‌کنم که امسال سفره افطاری هرساله را که به عشق کریم آل طه امام حسن مجتبی علیه‌السلام در این منطقه و شهر پهن می‌کردید امسال در این سرزمین ستم‌دیده و برای کودکان و زنان و سالخوردگان مظلوم و مسلمان و صبور غزّه پهن کنیم و موجب خشنودی رسول خدا و زینت خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام شویم.
وی به قطعی برق در چاروسا اشاره و بیان کرد: نکته هم در مورد مشکلات هفته اخیر در بخش چاروسا عرض کنم و آن هم این سؤال که چرا با هر بار قطع‌شدن برق، این منطقه باید به چهل سال قبل بازگردد؟ در یکی از حساس‌ترین روزهای سال که وضعیت نامساعد جوی هست و منطقه مملو از گردشگر و زائر هست چندین ساعت تلفن و ارتباطات منطقه قطع می‌گردد. مگر ارتباطات یکی از مهم‌ترین الزامات مدیریت بحران نیست؟ چرا باید چنین اتفاقی بیفتد. مردم و خانواده‌ها مستأصل و دچار اضطراب شوند. بازار در یکی از مهم‌ترین روزها تعطیل شود.

وی ادامه داد: مگر یک منبع ذخیره برق برای آنتن‌‌دهی تلفن چقدر هزینه دارد که چندین سال هست رها شده و به آن توجه نمی‌شود از طرفی چرا باید اداره برق در دو بخش چاروسا و دیشموک که مرتب دچار قطعی برق هستند از داشتن امکانات اولیه و لازم مثل بالابر محروم باشند؟ کجای این عملکرد ما مردمی است؟ چرا این‌همه بی‌توجهی و ناکارآمدی؟
متأسفانه، بعضی مدیران ما صرفاً عنوان انقلابی و مردمی را یدک می‌کشند. اگر این اتفاقات در دولت گذشته می‌افتاد چه قضاوتی می‌کردید؟ چه می‌گفتید؟ با این شیوه مدیریتی چگونه می‌خواهیم به مردم امید بدهیم؟
امام‌جمعه قلعه رئیسی به مشکلات روستای شوتاور اشاره و بیان کرد: امروز مردم شریف و عزیز روستای شوتاور میزبان و مجری نمازجمعه هستند. عرض خیرمقدم دارم و یاد و خاطره شهدای عزیز این روستا شهید علی فتح آگنه، شهید برفی. استاد شهید بهرام قلی. آذر شب شهید امیدوار بامه، را گرامی می‌داریم و از خداوند برای این شهدا و همه پدران و مادران آنها علو درجات مسئلت می‌نماییم.
روستای شوتاور به‌عنوان بزرگ‌ترین روستا دارای ظرفیت و استعدادهای زیادی در زمینه انسانی و سایر عرصه‌ها مخصوصاً کشاورزی دارد که نیازمند توجه ویژه مسئولین هست وضعیت طرح هادی روستا که از سال 85 ناقص رها شده و کوچه‌ها و خیابان‌ها بدون زیر سازی و آسفالت هست جاده‌های بین مزارع نبود سالن و زمین ورزشی از مهم‌ترین مشکلات روستای شوتاور است.





نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
مدیران بیسواد هستن با زد وبند اومدن اینا اکثرا دیپلم داشتن
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1