تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۴
کد مطلب : ۴۷۴۱۷۸
کبنا گزارش می‌دهد

واکنش رئیس هیئت کوهنوردی استان به خبر «نجات ۲ کوهنورد گرفتار شده در ارتفاعات بخش سرفاریاب»

۲
۱
واکنش رئیس هیئت کوهنوردی استان به خبر «نجات ۲ کوهنورد گرفتار شده در ارتفاعات بخش سرفاریاب»
کبنا ؛کاظم فلاحی دوست_ مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در خبری از نجات دو جوان در منطقه شرآبگروه بخش سرفاریاب توسط جمعیت هلال‌احمر خبر داد که در همین رابطه زریر حسین‌زاده_ رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد به این خبر واکنش نشان داد و نوشت:
در خصوص گزارش روز دوشنبه 6 فروردین 1403 ساعت 46: 10 دقیقه که مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر گرفتارشدن دو جوان کوهنورد در منطقه شرآبگروه بخش سرفاریاب که با تلاش و اعلام تیم عملیاتی آن سازمان کوهنوردان نجات یافتند به استحضار مردم استان و مخاطبین ارجمند رسانه کبنا نیوز می‌رسانم برابر بررسی‌های انجام شده افراد گرفتار شده با هویت معلوم اصلآ کوهنورد نبودند و یکی از آن‌ها هم مسافر نوروزی از شهرستان‌های تابعه استان بودند که به عنوان مسافر در شهرستان چرام حضور داشتند و نامبردگان بدون هرگونه تجهیزات جهت گردش و تفریح در دامنه کوه بودند که با بارش باران و جاری شدن سیل و بالا آمدن آب رودخانه گرفتار شدند و این افراد و موضوع اصلاً ارتباطی با کوهنوردی و هرگونه صعود به ارتفاعات نداشته است که انتظار می‌رود منبعد گزارشات بصورت واقعی و شفاف منتشر گردد.

بیشتر بخوانید:
نجات ۲ کوهنورد گرفتار شده در ارتفاعات بخش سرفاریاب


مضافا برابر اعلام مدیریت بحران و سازمان هواشناسی و تدابیر مدیر کل ورزش وجوانان استان قبل از ورود سامانه بارندگی ممنوعیت صعود به تمامی شهرستان‌های استان، باشگاه‌های کوهنوردی و فدراسیون ابلاغ که در تعاقب فدراسیون هم طی ابلاغیه‌ای مراتب را به هیئت‌های کوهنوردی سراسر کشور ابلاغ و اطلاع‌رسانی نمود که خوشبختانه در سال ۱۴۰۲ تا کنون هیچگونه رخدادی مبنی بر بی‌توجهی کوهنوردان به هشدار‌های هواشناسی در استان مشاهده نگردید.
لازم به توضیح است کارشناس سازمان هواشناسی استان به عنوان ریس کمیته هواشناسی هیئت کوهنوردی استان مشغول به فعالیت می‌باشد و گزارشات، وضعیت جوی را روزانه به اطلاع کوهنوردان استان می‌رساند.
در همین جا از تمامی رؤسای هیئت‌های کوهنوردی شهرستان‌ها، باشگاه‌داران و جامعه کوهنوردی استان که در این خصوص ضمن مدنظر قرار دادن هشدار‌ها همکاری لازم را با هیأت استان دارند، سپاسگزاری می‌گردد.
با احترام
زریر حسین‌زاده رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای حسن زاده
واقعا به موضوع مهمی اشاره کرده اند .
هشدارهای هواشناسی را و بخصوص در فصلی که احتمال هرگونه حادثه ای وجود دارد باید ما مردم رعایت کنیم و سرخود کاری انجام ندهیم .
باید در این موارد افراد متخلف یا سرخود یا بی توجه یا ... هزینه های اقدام نابخردانه خود را بدهند . دلیلی ندارد که از جیب مردم (هزینه های عمومی و دولتی ) برای این افراد صورت گیرد .
ممو
Iran, Islamic Republic of
یه دونفر گیر بالای کوه گیر کردند هلال احمر هم نجاتشون داد
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
1