تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۴۷۲۶۶۲
در برنامه تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری مطرح شد

رحیمی‌صادق، نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری: از استان‌های کرمان و فارس درخواست‌هایی برای شرکت در انتخابات داشتم و افتخار می‌کنم که در کهگیلویه و بویراحمد داوطلب شدم

۳
۰
رحیمی‌صادق، نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری: از استان‌های کرمان و فارس درخواست‌هایی برای شرکت در انتخابات داشتم و افتخار می‌کنم که در کهگیلویه و بویراحمد داوطلب شدم
کبنا ؛نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم آبروی نظام بوده و همه مسئولان در رده‌های مختلف کشوری، استانی و شهرستانی باید دست به دست هم داده و برای تحقق این مهم همچون انتخابات گذشته تلاش کنند.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی رحیمی‌صادق در برنامه انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد، مردم کهگیلویه و بویراحمد را مردمی شهیدپرور و حماسه‌ساز دانست و گفت: سابقه آشنایی بنده با مردم این دیار به ۳۰ سال قبل (دوره مدیریت بنده در حوزه علمیه استان فارس) و آشنایی با مرحوم آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک حسینی بر می‌گردد.
نامزده مردم خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه من با آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی و دکتر ملک‌حسینی (پدر پیوند کبد ایران) نیز ارتباط دارم، افزود: من اوج ارادت و قدرشناسی مردم این دیار را در زمان تشییع مرحوم آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی را شاهد بودم.
وی با تشکر از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن‌ماه عنوان کرد: مردم در همه مناسبت‌ها برای نظام سنگ تمام گذاشتند.
رحیمی‌صادق افزود: انقلاب اسلامی نمونه جدیدی از مردم‌سالاری دینی را برای اجرای عدالت و حمایت از مظلومان بنا نهاد و طی دهه‌های اخیر به دستاورد‌ها و پیشرفت‌های شگرفی در حوز‌های مختلف نیز دست یافت.
وی با تأکید بر اینکه مشکلاتی مانند؛ مشکلات اقتصادی نیز وجود دارد، افزود: مردم نشان دادند که هر جا که لازم باشد تمام قد پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و گوش به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌ایستند و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.
رحیمی صادق افزود: انتخابات گذشته نشان داد که مردم این خطه حماسه‌هایی بی‌نظیر در این زمینه رقم زدند و رکورد‌هایی به‌یاد ماندنی را در تاریخ این خطه ثبت کردند و قطعاً امسال هم شعور سیاسی خود را به اثبات می‌رسانند.
نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رأی لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد.
حجت الاسلام و المسلمین رحیمی‌صادق اصلی‌ترین هدف حضور خود در انتخابات را انجام تکلیف دانست و اضافه کرد: از استان‌های کرمان و فارس نیز درخواست‌هایی برای شرکت در انتخابات داشتم و افتخار می‌کنم که در کهگیلویه و بویراحمد داوطلب شدم.
رحیمی صادق افزود: انتخابات مسابقه خدمت و قدرشناسی از مردم است و بنده نیز در این مسیر همه توان خود را به کار می‌گیرم. من به صورت مستقل پا به این عرصه گذاشتم و به همه جناح‌ها و گروه‌ها احترام می‌گذارم.
وی از گرداننگان و مجریان انتخابات برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات تشکر و عنوان کرد:‌ امیدوارم انتخاباتی سالم و به‌یاد ماندنی با مردم این دیار رقم بزنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مارگون
Romania
رای ما همین حاج آقاست
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ما با اینکه شما را نمی شناسیم
بهتون رای میدیم
باشرونی
Iran, Islamic Republic of
قطعا پیروز انتخابات هستید
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1