کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در برنامه تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری مطرح شد

رحیمی‌صادق، نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری: از استان‌های کرمان و فارس درخواست‌هایی برای شرکت در انتخابات داشتم و افتخار می‌کنم که در کهگیلویه و بویراحمد داوطلب شدم

28 بهمن 1402 ساعت 15:43

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم آبروی نظام بوده و همه مسئولان در رده‌های مختلف کشوری، استانی و شهرستانی باید دست به دست هم داده و برای تحقق این مهم همچون انتخابات گذشته تلاش کنند.


نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم آبروی نظام بوده و همه مسئولان در رده‌های مختلف کشوری، استانی و شهرستانی باید دست به دست هم داده و برای تحقق این مهم همچون انتخابات گذشته تلاش کنند.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی رحیمی‌صادق در برنامه انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد، مردم کهگیلویه و بویراحمد را مردمی شهیدپرور و حماسه‌ساز دانست و گفت: سابقه آشنایی بنده با مردم این دیار به ۳۰ سال قبل (دوره مدیریت بنده در حوزه علمیه استان فارس) و آشنایی با مرحوم آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک حسینی بر می‌گردد.
نامزده مردم خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه من با آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی و دکتر ملک‌حسینی (پدر پیوند کبد ایران) نیز ارتباط دارم، افزود: من اوج ارادت و قدرشناسی مردم این دیار را در زمان تشییع مرحوم آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی را شاهد بودم.
وی با تشکر از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن‌ماه عنوان کرد: مردم در همه مناسبت‌ها برای نظام سنگ تمام گذاشتند.
رحیمی‌صادق افزود: انقلاب اسلامی نمونه جدیدی از مردم‌سالاری دینی را برای اجرای عدالت و حمایت از مظلومان بنا نهاد و طی دهه‌های اخیر به دستاورد‌ها و پیشرفت‌های شگرفی در حوز‌های مختلف نیز دست یافت.
وی با تأکید بر اینکه مشکلاتی مانند؛ مشکلات اقتصادی نیز وجود دارد، افزود: مردم نشان دادند که هر جا که لازم باشد تمام قد پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و گوش به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌ایستند و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.
رحیمی صادق افزود: انتخابات گذشته نشان داد که مردم این خطه حماسه‌هایی بی‌نظیر در این زمینه رقم زدند و رکورد‌هایی به‌یاد ماندنی را در تاریخ این خطه ثبت کردند و قطعاً امسال هم شعور سیاسی خود را به اثبات می‌رسانند.
نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رأی لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد.
حجت الاسلام و المسلمین رحیمی‌صادق اصلی‌ترین هدف حضور خود در انتخابات را انجام تکلیف دانست و اضافه کرد: از استان‌های کرمان و فارس نیز درخواست‌هایی برای شرکت در انتخابات داشتم و افتخار می‌کنم که در کهگیلویه و بویراحمد داوطلب شدم.
رحیمی صادق افزود: انتخابات مسابقه خدمت و قدرشناسی از مردم است و بنده نیز در این مسیر همه توان خود را به کار می‌گیرم. من به صورت مستقل پا به این عرصه گذاشتم و به همه جناح‌ها و گروه‌ها احترام می‌گذارم.
وی از گرداننگان و مجریان انتخابات برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات تشکر و عنوان کرد:‌ امیدوارم انتخاباتی سالم و به‌یاد ماندنی با مردم این دیار رقم بزنیم.


کد مطلب: 472662

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/472662/رحیمی-صادق-نامزد-انتخابات-مجلس-خبرگان-رهبری-استان-های-کرمان-فارس-درخواست-هایی-شرکت-داشتم-افتخار-می-کنم-کهگیلویه-بویراحمد-داوطلب-شدم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1