تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۲۵
کد مطلب : ۴۷۲۱۱۴
در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد

امام جمعه گچساران: خانواده‌هایی با بی‌بضاعتی بسیار و خون دل خوردن زیاد چندین فرزند خود را به دانشگاه فرستاده که از آنها استفاده نمی‌شود

۲
۰
امام جمعه گچساران: خانواده‌هایی با بی‌بضاعتی بسیار و خون دل خوردن زیاد چندین فرزند خود را به دانشگاه فرستاده که از آنها استفاده نمی‌شود
کبنا ؛امام جمعه گچساران گفت: در حالی برخی افراد با رایزنی و استفاده از جایگاهشان و با پیگیری‌های پشت پرده، تمام افراد خود و یا خانواده‌شان را مشغول به کار کرده‌اند که در برخی خانواده‌های بی‌بضاعت چند فرزند دارای تحصیلات عالی اما بی‌کار وجود دارد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام و المسلمین سید عنایت هاشمی منش، امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن مناسبت‌های این هفته گفت: امر به معروف و نهی از منکر بسیار توصیه شده است.
 وی بیان کرد: رهبر فرمودند امروز بزرگترین معروف جمهوری اسلامی ایران است و احیای این معروف الهی و دفاع از آن وظیفه می‌باشد که هیچکس از آن مستثنی نیست.
 امام جمعه گچساران تصریح کرد: امروز حفظ نظام جمهوری اسلامی بالاترین معروف است چنانچه اصل برپایی و تشکیل جمهوری اسلامی نعمت بزرگ و معروفی بود که امام راحل در امتداد بعثت پیغمبر اسلام به مدد الهی و پشتوانه مردم غیرتمند اسلامی تشکیل داد .
حجت الاسلام هاشمی منش عنوان کرد: از پا انداختن و ریشه کن کردن سلطنت پهلوی کار کوچکی نبود که در کشور ما صورت گرفت سالهاهای متوالی ایران با سلطنت بار آمده می‌گذشت و مردم جایگاهی در مسائل مختلف سیاسی اجتماعی نداشتند.
 وی گفت: امام آمدند و با کمک ملت این ریشه را قطع کرد و ابعاد مختلف و سیاسی و اجتماعی دین مبین اسلام را که به فراموشی سپرده شده بود مجدداً احیا کرد از زمان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی اشرار عالم به دشمنی با نظام جمهوری اسلامی پرداختند.
 امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: این دشمنان در زمان مبعوث شدن پیامبر باز هم به صف شدند و با اسلام و پیغمبر خدا مقابله کرده به دروغ و تحریم متوسل شدند به ظلم و تعدی به کشورهای دیگر متوسل گشتند، آنها به دنبال این بودند که راه را بر جمهوری اسلامی ببندند.
حجت الاسلام هاشمی منش بیان کرد: دشمنان به دروغ متوسل شدند که جمهوری اسلامی با عالم سر ناسازگاری دارد که اینگونه نیست جمهوری اسلامی با هر کسی که با هدفش راهش دشمنی نکند مشکلی ندارد اما با کسانی که دشمن خدا و دین باشند و راه پیغمبر و مکتب ولایت امیرالمومنین و اولادش باشند با تمام قوا مقابله خواهد کرد.
حجت الاسلام هاشمی منش با اشاره به اینکه دشمن وارونه جلوه دادن دستاوردها و اقدامات جمهوری اسلامی را انجام می‌دهد، اضافه کرد: نباید اجازه چنین کاری را به دشمنان بدهیم همه ما در سرنوشت کشورمان باید دخیل بوده و مقابل دشمنان بایستیم.
 وی گفت: حقایق جمهوری اسلامی باید به مردم گفته شود مردم مومن و انقلابی ما نباید اجازه دهند که دشمن وصیت به حق را و حقایق جمهوری اسلامی را وارونه جلوه دهد. امام جمعه گچساران اظهار کرد: ما در آستانه انتخابات سرنوشت سازی در کشور قرار داریم که از ماه‌ها قبل تواصی به حق را دشمنان مورد هدف قرار داده و به جای آن تواصی باطل را در جامعه رواج می‌دهند، که چرا باید رای بدهیم و این کار چه نفعی برای ما دارد و تاکنون چه اقدامی انجام شده به واسطه رای دادن ما در فضای مجازی به راحتی دروغ می‌گویند به گونه‌ای که اگر کسی اهل علم نباشد دروغ آنها را باور می‌کند.
 امام جمعه گچساران با اشاره به لشکرکشی دشمنان به غزه اظهار کرد: دشمن برای نابودی غزه در حال تلاش است پایگاه‌های متعددی در عراق و سوریه برای خود ایجاد کرده که باید آنها را تخلیه کند ملت ایران هیچگاه مرگ بر آمریکا را فراموش نخواهد کرد دشمنان بدانند زمان مخفی کردن ظلم و جنایت آنها به پایان رسیده است و منتظر روزی باشند که نعش بی‌جان سگ هارتان اسرائیل کودک کش را خارج از منطقه دفن کنید چون محور مقاومت توانا و مصمم است و تا نابودی اسرائیل لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد.
 امام جمعه گچساران تصریح کرد: جمهوری اسلامی یاور مظلومان بوده و امروز این بار سنگین امانتی که جمهوری اسلامی بر دوش ما گذاشته است برای ما وظایفی تعریف کرده ،دهه فجر دینی که بر عهده ما می‌باشد.
 حجت الاسلام هاشمی منش اظهار کرد: دهه فجر وقت تجدید پیمان با انقلاب اسلامی و راه شهدا و امام است حضور در صحنه‌های متعدد و انتخابات پیش رو از وظایف ما می‌باشد دشمن را نیز بشناسیم و صبر و استقامت داشته و در مقابل آنها تسلیم نشویم. امام جمعه خاطرنشان کرد: تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف شکرگزاری به درگاه خداوند بابت این نعمت انقلاب وظایف مهم ما می‌باشد و وظایف مسئولین نیز خدمت به مردم اعتماد به جوانان و اشتغال آنها هست که امروز این اشتغال به یک دغدغه بزرگ برای جمهوری اسلامی تبدیل شده است.
وی افزود: خانواده‌هایی با بی‌بضاعتی بسیار و خون دل خوردن زیاد چندین فرزند خود را به دانشگاه فرستاده، مدارک عالی کسب کرده و آنها را برای یک مدیریت آماده کنند ولی از آنها استفاده نمی‌شود، چرا در خانواده‌ها با چند فرزند دارای مدرک، اشتغال وجود ندارد.
 حجت الاسلام هاشمی منش اضافه کرد: آنگاه برخی افراد با رایزنی و استفاده از جایگاهشان با پیگیری‌های پشت پرده تمام افراد خود و یا خانواده‌شان را مشغول به کار کرده آنوقت نیز ناسپاس هستند و نسبت به جمهوری اسلامی نیز طلبکار می‌باشند، متولین امر باید افراد دلسوز به نظام را به کار گیرند و به اشتغال جوانان نیز کمک کنند.
 امام جمعه گچساران ادامه داد: برای عدالت در جامعه و امید انقلاب و نظام تلاش کنید و نگذارید بدخواهان بر ذهن جوانان ما غالب شوند چرا که اگر کوتاهی کرده و خوب عمل نکنیم باید جوابگو باشیم.
وی با اشاره به سالروز وفات امام موسی کاظم و بیعت جان برکفان ارتش با امام راحل گفت: این اقدام یکی از رویدادهای بزرگ تاریخ اسلام است و ارتش نیز تاکنون در تمام رویدادها در کنار انقلاب ایستاده و برای امنیت کشور نیز تلاش کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
استخدامی پتروشیمی نمونه بارز پارتی بازی بود .طرف با ای کیو منفی قبول شده.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
همین نفوذ سیاسی وطبقاتی باعث شده ،مردم نسبت به سواد وتحصیلات ،انتخابات و ...دلسردبشوند ،
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
1