تاریخ انتشار
جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۷۱۸۱۳
در دفتر استانداری تجلیل شد؛

فیلم| پدر و مادر دهه شصتی با 9 فرزند در کهگیلویه و بویراحمد

۱۳
۲
فیلم| پدر و مادر دهه شصتی با 9 فرزند در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دفتر استانداری کهگیلویه و بویراحمد با خانواده مددجوی ۹ فرزندی تحت حمایت کمیته امداد دیدار و از آنها تجلیل شد.
به گزارش کبنا نیوز، در راستای حمایت از فرزند آوری و جوانی جمعیت مراسم تجلیل از خانواده مددجوی دارای ۹ فرزند در دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون هماهنگی استانداری، مدیرکل کمیته امداد استان و مدیرعامل شرکت گاز استان از خانواده ۹ فرزندی تجلیل شد.
قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم، گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و سیاست جدید دولت درخصوص جوانی جمعیت و فرزندآوری، با این خانواده دارای ۹ فرزند به منظور تجلیل و همچنین رفع مشکلات آنها دیدار شد.
مبشری بیان کرد: پدر این خانواده ۱۱ نفره،  کارگر است و فرزندان این خانواده از هفت ماهه تا دانش آموز طلبه دارد که طبق قوانین و بخشنامه های کمیته امداد پنج نفر از افراد این خانواده تحت حمایت کمیته امداد هستند.
وی با اشاره به اینکه در این دیدار مشکلات این خانواده از جمله مسکن خانواده و نیازهای تحصیلی فرزندان مورد بررسی قرار گرفت، گفت: با همکاری شرکت گاز استان، هزینه انشعابات و لوله کشی گاز منزل این خانواده به صورت رایگان انجام می گیرد.
مبشری تصریح کرد: در صورتی که این خانواده تقاضای وام اشتغال داشته باشند کمیته امداد می تواند تسهیلات ۱۵۰ میلیونی با بهره چهار درصد جهت اشتغال زایی به آنان پرداخت کند.
علی محمد روستا معاون عمرانی استانداری، بیان کرد: در کنار این خانواده و سایر موارد از این قبیل هستیم تا مشکلات آنها را در حد توان رفع کنیم و بدون دغدغه فرزندانی سالم به جامعه تحویل دهند.
روستا خاطرنشان کرد: برای انشعابات آب و برق منزل این خانواده نیاز به کمک و همراهی آبفا و شرکت توزیع نیروی برق داریم که امید است با تعامل بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.
شایسته ذکر است؛ سجاد یزدان پناه متولد ۱۳۶۲ و اعظم یزدان پناه متولد ۱۳۶۴ که دارای هشت پسر و یک دختر هستند، فرزند بزرگ آنها طلبه و فرزند دوم در مدرسه تیزهوشان یاسوج مشغول به تحصیل است و چند فرزند دیگر این خانواده نیز دانش آموز هستند، نیازمند مساعدت و همکاری مسوولان برای رفع مشکلات معیشتی و تحصیل فرزندان خود هستند.
   
علی‌محمد روستا روز سه شنبه در این دیدار با اشاره به اینکه پدر خانواده کارکر و مستأجر است گفت: این خانواده جوان، فرزند هفت ماهه تا طلبه دارد که در این دیدار مشکلات خود را بیان کرد و امروز با حضور مدیرکل کمیته امداد امام (ره) و مدیرعامل شرکت گاز جلسه‌ای برای رفع مشکلات این خانواده برگزار شد.
روستا ادامه داد: یکی از سیاست‌های دولت ذیل دستور مقام معظم رهبری جوانی جمعیت است و وظیفه ذاتی ما تشویق به فرزندآوری است.
وی با اشاره به اینکه دو عدد تسهیلات ۱۵۰ میلیونی با بهره چهار درصد و بازپرداخت هفت ساله به پدر و مادر خانواده پرداخت می‌کنیم که زیربنای خانه را افزایش دهند و در محیط بزرگتری فرزندان خود را بزرگ کنند.
معاون عمرانی استانداری بیان کرد: در کنار این خانواده و سایر موارد از این قبیل هستیم تا مشکلات آن‌ها را در حد توان رفع کنیم و بدون دغدغه فرزندانی سالم به جامعه تحویل دهند.
روستا عنوان کرد: مقرر شد شرکت گاز استان با تأیید کمیته امداد امام (ره) هزینه انشعابات و لوله کشی گاز این خانواده را به صورت رایگان انجام دهد.
وی ادامه داد: همچنین آبگرمکن که یکی از نیاز‌های این خانواده بود و سایر مایحتاج این خانواده توسط کمیته امداد تهیه و در اختیار قرار می‌گیرد.
روستا خاطرنشان کرد: برای انشعابات آب و برق منزل این خانواده نیاز به کمک و همراهی آبفا و شرکت توزیع نیروی برق هستیم.
سجاد یزدان پناه متولد سال ۱۳۶۲ و خانم اعظم یزدان پناه متولد سال ۱۳۶۴ دارای هشت فرزند پسر و یک فرزند دختر هستند که فرزند اول آن‌ها طلبه و فرزند دوم در مدرسه تیزهوشان یاسوج مشغول به تحصیل است و چند فرزند دیگر این خانواده محصل هستند.
یزدان پناه که حافظ چند جزء قرآن کریم است نیازمند مساعدت و همکاری مسوولان برای رفع مشکلات خانواده است.
با مشارکت نوسازی مدارس بسته‌های لوازم التحریر و کمیته امداد بسته‌های امداد و بسته‌های ارزاق در اختیار این خانواده قرار گرفت.
در پایان این مراسم، با اهداء بسته های معیشتی، کارت هدیه و بسته های لوازم التحریر از طرف کمیته امداد، شرکت گاز و  نوسازی مدارس از این خانواده تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

لنده
Romania
آقای دکتر روستا خدا خیرت دهد
Iran, Islamic Republic of
بنازمت دکتر روستا. دست خدا بالاترین دستهاست
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله
خدا حفظشون کنه
Iran, Islamic Republic of
دو تای دیگه هم بیاره یکی داور یکی سرمربی
Iran, Islamic Republic of
ابروشونه بردید خو
سامان
Iran, Islamic Republic of
واقعا خیلی سخته که این بچه ها رو با تورم خیلی بالا که در کشور ما حاکم است بزرگ کنی
مسئولین این همه شعار جوانی جمعیت میدن حالا کجان که به داد این خانواده برسن؟
اگه کشور دیگه بود بهترین امکانات و مزایا بهشون میدادن
ما فقط شعار بلدن.
Iran, Islamic Republic of
نشونه بدبختی آدمه بچه کمش هم زیاده با این تورم و بدبختی
Romania
واقعا لازم بود جلویه دوربین روغن به این خانواده بدید چرا چرا شان ومنزلت این خانواده رو میارید پاین
Romania
واقعا لازم بود جلویه دوربین روغن به این خانواده بدید چرا چرا شان ومنزلت این خانواده رو میارید پاین
Iran, Islamic Republic of
آدمی که فقیره این همه بچه میخواد چکار؟ فردا همینا میشن یه مشت اوباش
ایران
Iran, Islamic Republic of
سلام تو رو خدا کمکشان کنید مسولین محترم
صابر
Iran, Islamic Republic of
ای بنازم کی سجاده
دنا
Iran, Islamic Republic of
مستاجروکارگرو۹ فرزند🤔...اصلا هیچ چیزش ویک نیخونه...حتمآ کمیت سیش مهمتربی تاکیفیت...بچه چه امکانات وخرجلی داره ای زمونه...
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
دعای پدرها ردخور ندارد

دعای پدرها ردخور ندارد

با اینکه تصور می‌کنیم مادر جایگاه بالاتری نسبت به پدر دارد اما بسیاری از ما از جایگاه ...
فایل های مرتبط
1