تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۴۷۱۶۷۷
حواشی قهرمانی تیم هاکی شرکت نفت گچساران؛

تیم داری خانوادگی در گچساران؛ در تیم هاکی نفت گچساران چه خبر است؟ / چرا باید شرکت نفت گچساران هزینه های گزاف برای هتل بازیکنان بدهد در حالی که خوابگاه موجود بود / چرا بازیکنان بومی کنار گذاشته شده اند؟ / رئیس سابق امور ورزش نفت: اگر بازیکنان بومی می رفتند و سوم یا چهارم می شدند ارزشش بیشتر از این بود

۳
۰
تیم داری خانوادگی در گچساران؛ در تیم هاکی نفت گچساران چه خبر است؟ / چرا باید شرکت نفت گچساران هزینه های گزاف برای هتل بازیکنان بدهد در حالی که خوابگاه موجود بود / چرا بازیکنان بومی کنار گذاشته شده اند؟ / رئیس سابق امور ورزش نفت: اگر بازیکنان بومی می رفتند و سوم یا چهارم می شدند ارزشش بیشتر از این بود
کبنا ؛
رئیس سابق امور ورزش نفت گچساران نسبت به قهرمانی تیم هاکی شرکت نفت گچساران واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا نیوز، شنیده‌ها حاکی از آن است که در تیم هاکی شرکت نفت گچساران اتفاقاتی افتاده و با پول نفت مردم گچساران، به نظر می رسد حیف و میلی صورت گرفته است.
گفتنی است فردی که در ابتدا دبیر شورای فرهنگی شرکت نفت شده و پس از آن، بدون هیچگونه تخصصی رئیس هیئت هاکی نفت و گاز گچساران شده، پس از آن، همسر وی نیز سرپرست تیم هاکی بانوان شهرستان گچساران شده، که عجیب به نظر می رسد.
چطور ممکن است که افرادی غیر ورزشی و بدون سابقه در این حوزه، یک دفعه‌ای بصورت خانوادگی مسئول یک رشته ورزشی شوند. عجیب تر آنکه دختر ابن خانواده نیز وارد تیم هاکی بانوان شهرستان گچساران شده است.
همچنین به خاطر بده بستان‌هایی که به نظر می‌رسد میان رئیس هیئت هاکی شرکت نفت و رئیس هیئت هاکی شهرستان گچساران صورت گرفته، رئیس هیئت هاکی گچساران، به عنوان سرپرست هیئت هاکی نفت منصوب شده است!
قطعا این افراد دارای دستمزد و حقوق هستند و اینگونه تصور می شود که افراد غیر ورزشی در چنین جایگاه‌هایی را مورد سوءاستفاده قرار داده‌اند! و این ظلم به ورزشکاران و اعضای تیم هاکی است که افرادی بی‌هیچ تجربه‌ای جایگاه کسانی را گرفته‌اند که یک عمر در ورزش زحمت کشیده‌اند.
علی‌ای‌حال، قهرمانی تیم هاکی نفت گچساران از سوی عده‌ای از جامعه ورزشی گچساران مورد انتقاد قرار گرفته است.
اول آنکه این فرد چه تخصصی  در حوزه فرهنگی داشته که سمت دبیری شورای فرهنگی را به او سپرده اند، و بعد چگونه و چرا از حوزه فرهنگی به حوزه ورزشی شیفت پیدا کرده است؟
رحمت محمدی، رئیس سابق ورزش نفت گچساران و مسئول کنونی داوران لیگ برتر هاکی کشور گفت: آقای حیدری مربی تیم، سال ۸۸ نیز همین کار را کرد و بازیکنان غیربومی و اعضای تیم ملی را با پول شرکت نفت به تیم اورد، و قهرمان شد، این قهرمانی چه ارزشی دارد، الان تیم هاکی نفت گچساران چه چیزی دارد؟ آیا تیم نوجوانان دارد؟ بازیکن ملی دارد؟ بازیکنان بومی گچساران کجا هستند؟ این تیم از خودش هیچ چیزی ندارد که عرضه کند. این هنر نیست که افراد غیربومی و تیم ملی را بیاوریم و قهرمان شویم، اگر بازیکنان بومی می‌رفتند و سوم یا چهارم می‌شدند ارزشش بیشتر از این بود.
وی گفت: تیم قهرمان شده، ولی متأسفانه غالب بازیکنان تیم غیربومی و از بازیکنان تیم ملی بوده‌اند، این چه ارزشی برای گچساران دارد؟ آیا به بازیکنان بومی بها داده شده؟ پول ۸۰ و ۹۰ میلیونی به جیب بازیکن غیربومی عضو تیم ملی رفته است، در حالی که ما باید بازیکنان بومی را رشد بدهیم.
محمدی بیان کرد: تیم گچساران با ۴ بازیکن تیم ملی به مسابقات لیگ برتر رفت، و دو تیم رقیب به دلیل همین بازیکنان غیربومی، انصراف دادند و در بازی مقابل گچساران شرکت نکردند.   بودجه و هزینه‌ای که مربوط به ورزش نفت گچساران است، چرا نباید برای بچه‌های همین شهرستان هزینه شود؟
وی همچنین گفت: سرپرست تیم باید افراد ورزشی باشند، متأسفانه افراد غیرمتخصص سرپرست تیم شده‌اند و مشخص هم نیست که چرا هزینه برای هتل دادند در حالی که خوابگاه موجود بود و نیازی به هیچ هزینه‌ای نبود.
رحمت محمدی در مطلبی در فضای مجازی نوشت:  
اگر شومن بازی‌های مرد هزارچهره تمام شد، به سؤالات زیر پاسخ دهند ۱-برنامه استقبال برای کدام تیم بود، تیم داخل زمین یا تیم نیمکت!!! ۲-چرا بازی‌هایی که حریفتان در زمین حاضر نشد، به دروغ مصاحبه کردید و گفتید که با دو تیم سمنان و گلستان بازی کردیم و ۵-۰ بردیم ۳- چند بازیکن گچسارانی غیر از ۷ بازیکن غیربومی و پسران سرمربی بازی کردند ۴-بازیکنان بومی چند دقیقه بازی کردند ۵-چه مبلغی برای سه بازی (دو بازی با ایلام و یک بازی با کرمانشاه) قرار است به کادرتان و بازیکنان پرداخت کنید ۶- با بودن خوابگاه برای تیم‌های شرکت‌کننده، دلیل گرفتن هتل توجیه خاصی داشت. ‌امیدوارم دوستان بازرسی و نظارت ورود کنند و بررسی کنند که چرا از سال ۸۸ تا الان با بودن چنین آدم‌هایی و آوردن بازیکنان ملی پوش و غیربومی و حیف و میل کردن پول مردم گچساران و به دست آوردن قهرمانی‌های پوشالی با آن‌ها برخورد نمی‌شود چه دلیلی دارد برای سرمربی یا بازیکنی برای سه روز مسابقه و سه بازی مبلغ ۸۰-۹۰ میلیونی پرداخت شود و بچه‌های گچساران سهمی نداشته باشند ولی به مبلغ بازیکنان واترپلو و بسکتبال و هندبال که نزدیک ۱۲-۱۶ و ۲۲ بازی در طول یک فصل انجام می‌دهند ایراد گرفته می‌شود. کاش با همان بچه‌های جوان و بومی شرکت می‌کردید و آن موقع هنر خود را نشان می‌دادید، اما حیف که ترسو بودید و با آوردن قهرمان آسیا (بازیکنان تیم ملی ایران) مدیرعامل دلسوز و مردمی و دست اندرکاران ورزش شهر و استان را فریب دادید اما بدانید که مردم آگاهند و شما سرتان را در برف کرده‌اید، حرمت مردم را نگاه دارید، اگر به رؤیتان نمی‌آورند، ترس ندارند، حیا دارند کوچک ورزش گچساران
رحمت الله محمدی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مرد شجاع گچساران
Iran, Islamic Republic of
قشقایی
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای محمدی کاملا درست میفرمان،لطفا به این جریان که شده رسیدگی کنید چندین سال هاکی دست حیدری هاست
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
دعای پدرها ردخور ندارد

دعای پدرها ردخور ندارد

با اینکه تصور می‌کنیم مادر جایگاه بالاتری نسبت به پدر دارد اما بسیاری از ما از جایگاه ...
1