تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب : ۴۷۰۹۴۶
مدیران‌کل برتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شدند

فیلم| وزیر دولت سیزدهم خطاب به مدیرکل کهگیلویه و بویراحمدی؛ تبریک عرض می‌کنیم، الحمدالله موفقی

۰
فیلم| وزیر دولت سیزدهم خطاب به مدیرکل کهگیلویه و بویراحمدی؛ تبریک عرض می‌کنیم، الحمدالله موفقی
کبنا ؛همایش سراسری مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز ۱۰ دی‌ماه 1402 با حضور دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، روئسای سازمان‌ها و معاونین و مدیران ارشد این وزارت با انتخاب و تجلیل از مدیران‌کل برتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجموعه باغ زیبای تهران برگزار شد.
به گزارش کبنا، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد ضمن تبریک ایام میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت یاد شهید سردار سلیمانی، اظهار کرد: سمفونی ویژه «سردار سلیمانی» سه‌شنبه شب در تالار وحدت رونمایی خواهد شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر تلاش‌های مدیران کل در استان‌ها، افزود: در سفر‌هایی که به استان‌ها داشتیم شاهد زحمات ارزشمند برخی از مدیران کل بودیم که شایسته تقدیر است.
وی در ادامه با اشاره مسأله مهم انتخابات اسفندماه افزود: توجه به بحث انتخابات بسیار مهم است و درهمین زمینه رویداد‌ها در جهت افزایش نشاط اجتماعی حرکت کند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در پررونق‌ترین دوره خودش به سر می‌برد و ارقام گواه و مستند این گفته است.
وزیر دولت سیزدهم خطاب به مدیرکل کهگیلویه و بویراحمدی؛ الحمدالله موفقی
وی در ادامه تصریح کرد: اسناد موسیقی، سینما و هنر‌های تجسمی بعد از سال‌ها و بعضاً مطالبات بیست سی ساله مورد مطالبه بوده است که در حال گردآوردی و تصویب است. در حوزه فلسطین و غزه باید این بخش ثابت تمام جشنواره‌ها باشد.
اسماعیلی گفت: استفاده از ظرفیت‌های اهل سنت مورد توجه است در همین زمینه اعزام یک رایزن فرهنگی اهل سنت به قاهره را داشتیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور در ادامه با بیان اهمیت توجه به مسائل قرآنی بیان کرد: نمایشگاه قرآن امسال یک فرصت است چرا که همزمان با تعطیلات عید نوروز است و باید به این ظرفیت‌ها توجه شود.
به گزارش کبنا، ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجموعه باغ زیبا برگزار شد.
بر پایه این گزارش مدیران‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، اردبیل، خراسان شمالی و جنوبی به عنوان مدیران‌کل برتر وزارت فرهنگ و ارشاد انتخاب و وزیر ارشاد از آن‌ها با لوح تقدیری تجلیل کرد.
   
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هنگام اهداء لوح تقدیر به امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت؛ آقای درخشان خیلی ممنون، تبریک عرض می‌کنیم، الحمدالله موفقی.

به گزارش کبنا، درخشان از مدیران جوان استان کهگیلویه و بویراحمد است که از بدو مسئولیتش در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای همدلی و هم‌افزایی هنرمندان و رونق برنامه‌های فرهنگی و هنری گام برداشته است. 
نام شما

آدرس ايميل شما

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
1