تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۴۷۰۷۳۸
معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

هنوز اعتبارات تبصره ۱۸ ابلاغ نشده است / دستگاه‌های اجرایی در اعلام اسامی متقاضیان به بانک‌ها کوتاهی نکنند

۰
هنوز اعتبارات تبصره ۱۸ ابلاغ نشده است  / دستگاه‌های اجرایی در اعلام اسامی متقاضیان به بانک‌ها کوتاهی نکنند
کبنا ؛معاون اقتصادی استانداری با اشاره به اینکه هنوز اعتبارات تبصره ۱۸ ابلاغ نشده است گفت: دستگاه‌های اجرایی نباید در اعلام اسامی متقاضیان به بانک‌ها کوتاهی کنند.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید احسان عسکری روز یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری جامعه ایثارگری با اشاره به اینکه طبق قانون ۳۰ درصد بکارگیری این نیرو‌ها از طریق آزمون انجام شود، گفت: بخشی از جامعه ایثارگری از طریق بخش خصوصی می‌تواند صاحب شغل شوند که باید اشتغال در شرکت دولتی یا غیردولتی را مورد به مورد بررسی کنیم سیاست‌گذاری‌ها براساس سیاست‌گذاری دولت اجرا شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد افزود: سهم ۳۰ درصدی ایثارگران در جذب نیرو از طریق آزمون در دستگاه‌های دولتی و غیردولتی رعایت شود.
وی با اشاره به اختصاص اعتبارات جزء ۳ تبصره ۱۸ را به بنیاد شهید اختصاص یافت، گفت: سهم بنیاد شهید از این اعتبارات ۱۰۳ میلیارد تومان است که دستگاه‌ها هر چه زودتر لیست متقاضیان را به بانک‌ها اعلام کنند.
عسکری اظهار داشت: قرار بر این شد که دستگاه‌های اجرایی همه را به بانک‌ها معرفی کنند و با تهران مذاکره کنیم که اعتبارات لازم را در اختیار قرار دهند.
معاون اقتصادی استانداری با اشاره به اینکه هنوز اعتبارات تبصره ۱۸ ابلاغ نشده است گفت: دستگاه‌های اجرایی نباید در اعلام اسامی متقاضیان به بانک‌ها کوتاهی کنند.
وی با بیان اینکه سال گذشته ۸۴۵ نفر از جامعه ایثارگری به بانک معرفی شدند که ۵۰۷ نفر موفق به دریافت تسهیلات شوند گفت: انتظار داریم امسال بانک‌ها تسهیلات بیشتری به متقاضیان جامعه ایثارگری پرداخت کنند.
عسکری با اشاره به اینکه به عنوان خدمتگزاران باید به همه آحاد جامعه خدمت کنیم و زمینه را برای اشتغال آن‌ها فراهم سازیم گفت: خانواده ایثارگران در این رابطه ویژه دیده شوند و با تمام توان برای رفع گره از مشکلات آن‌ها تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه میزان اشتغال ایجاد شده بنیاد شهید در سامانه تیک به ثبت برسد، گفت: طبق آمار معاون اقتصادی وزارت کشور جایگاه استان در سامانه تیک ۲۵ در کشور است که جایگاه خوبی نیست و برای ارتقاء آن باید تلاش کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: اشتغال از دغدغه‌های اصلی جامعه ایثارگری در استان کهگیلویه و بویراحمد است و جمعیت بیکار جامعه ایثارگری شش هزار و ۲۸ نفر است.
رضا پارسیان نژاد بر رعایت سهم ۳۰ درصدی جذب ایثارگران در آزمون دستگاه‌های دولتی تأکید کرد و گفت در کنار کار دولتی، بخش خصوصی ظرفیت خوبی برای اشتغال و بکارگیری جامعه ایثارگران است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از محکومیت بیش از ۹۶ میلیارد ریالی قاچاقچیان یک نگله موتور ...
1