تاریخ انتشار
جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : ۴۷۰۶۵۸
در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد

امام جمعه بهمئی: نباید گذاشت بعضی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد با ارائه مدرک صوری جذب شوند

۱
۰
امام جمعه بهمئی: نباید گذاشت بعضی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد با ارائه مدرک صوری جذب شوند
کبنا ؛امام جمعه بهمئی گفت: نباید گذاشت بعضی‌ها در این استان با ارائه مدرک صوری و غیرواقعی و غیرحقیقی جذب شوند بعضی‌ها با سابقه کار و همچنان در حال جهاد بعضا مورد بی‌توجهی هستند مسوولان و متولیان به این افراد هم توجه کنند.
حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر لیکک، اظهار کرد: یکی از عرصه‌ها و میدان‌ها و مصادیق تقوا عرصه و میدان مطالبه‌گری است یکی از وظایف قطعی امام جمعه و اهالی‌اندیشه و قلم مطالبه‌گری است و باید خطبه‌های نماز جمعه محل مطالبه‌گری باشد.
وی افزود: رهبر حکیم انقلاب می‌فرمایند مطالبه کردن و در میدان وارد شدن از برکات انقلاب اسلامی بود امام راحل ملت خمود و تسلیم را تبدیل به یک ملت مطالبه‌گر کرد.
صلواتی گفت: رهبری می‌فرمایند مطالبه‌گری کنید و از مسئولان بخواهید که کار جدی بکنند که این مطالبه‌گری به تحقق گفتمان انقلاب اسلامی کمک می‌کند این مطالبه‌گری لوازمی دارد البته مطالبه‌گری را حتماً با ارائه راه حل و دادن راه حل‌های خوب و قابل قبول همراه کنید.
وی بیان کرد: رهبری در دیدار اخیر با بسیجیان فرمودند بسیجی ممکن است به یک مطلبی و به یک واقعیتی و به یک شخصی معترض باشد هیچ اشکال ندارد اما هنجار شکنی نمی‌کند با دشمن مخرج مشترک پیدا نمی‌کند مراقبت کنید دشمن نتواند از مطالبه به حق شما سوء استفاده کند هم در صورت‌بندی مسأله هم در راه حلی که ارائه می‌دهید سعی کنید با دشمن وجه مشترک پیدا نکنید دشمن می‌خواهد جوان‌ها را ناامید کند نسخه‌های ناامیدانه ارائه می‌دهد لذا مطالبه‌گران مواظب باشند در زمین دشمن بازی نکنند کار دشمن نفرت پراکنی و ایجاد ناامیدی در جامعه است.
امام جمعه شهرستان بهمئی بیان داشت: یکی از مبارک‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی شکوفایی نهضت سوادآموزی و جریان‌سازی تعلیم خواندن و نوشتن برای عموم مردم ایران بود یکی از سنت‌های حسنه بزرگ اسلام یعنی علم‌آموزی از برکات این نظام مقدس جمهوری اسلامی است بی‌سوادی یک ننگ است و این برای جامعه اسلامی بسیار ناگوارتر است.
وی گفت: قبل از انقلاب نرخ باسوادی حدود ۴۷ درصد بود و در حال حاضر ۹۷ درصد است جهاد عظیمی شکل گرفت و این جهاد عظیم با همت برادران و خواهران نهضت سواد‌آموزی شکل گرفت و باید بتوانیم در گام دوم این نهضت را تکمیل کنیم و جشن ریشه‌کنی بی‌سوادی را برگزار کنیم.
صلواتی گفت: لازمه این کار احترام به آموزش یاران نهضت سوادآموزی است که باید بر اساس قانون جذب آموزش و پرورش شوند امروز بعضی از آن‌ها بلاتکلیف هستند نباید گذاشت بعضی‌ها در این استان با ارائه مدرک صوری و غیرواقعی و غیرحقیقی جذب شوند بعضی‌ها با سابقه کار و همچنان در حال جهاد بعضا مورد بی‌توجهی هستند مسئولان و متولیان به این افراد هم توجه کنند.
وی خاطرنشان کرد: هفته گذشته مطلبی را در خطبه‌های نماز جمعه راجع به اینکه سازمان بازرسی در استان فعال شود و به مناطق و شهرستان‌ها و خاصه شهرستان بهمئی ورود کند مطرح کردم که مورد توجه استاندار قرار گرفت و هیئتی را به شهرستان اعزام کردند که‌امیدواریم مسائلی که مطرح شده را در ابعاد مختلف بررسی و نتایج را به اطلاع مردم برسانند لازم می‌دانم از این حساسیت استاندار محترم تشکر و قدردانی کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

درررر
Iran, Islamic Republic of
والا ایشا همه چی نشون ملت دیتونه!!1
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از محکومیت بیش از ۹۶ میلیارد ریالی قاچاقچیان یک نگله موتور ...
1