تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۴۶۹۸۹۴
در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد

امام جمعه کهگیلویه خطاب به نامزدهای انتخابات: بگذارید مردم امواتشان را دفن کنند بعد بیایید!

۲
۰
امام جمعه کهگیلویه خطاب به نامزدهای انتخابات: بگذارید مردم امواتشان را دفن کنند بعد بیایید!
کبنا ؛امام جمعه کهگیلویه از برخی رفتارهای انتخاباتی در استان انتقاد کرد که این روزها هر کجا مراسم فاتحه خوانی باشد برای جمع کردن رای قبل از همه حضور پیدا می‌کنند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه این هفته دهدشت، به تشریح نکات مهم دیدار رهبر معظم انقلاب با بسیجیان پرداخت و با بیان این‌که بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون پر از افتخارات متعدد در همه مباحث است اظهار کرد: بسیج در کار فرهنگی، جبهه رزم، سلامت، بلایای طبیعی، میدان تبیین و پژوهش و بصیرت‌افزایی همواره موفق بوده است.
امام جمعه کهگیلویه مسئله دو قطبی بودن را مهم‌ترین نکته سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با بسیجیان عنوان و تصریح کرد: عده‌ای این مسئله را خوب تفسیر نمی‌کنند، کسانی که مبانی اسلام را قبول دارند در این دو قطبی جای نمی‌گیرند اما کسانی علیه دین کار می‌کنند لازم است به این دو قطبی توجه کنند.
وی با بیان این‌که طوفان‌الاقصی آبروی آمریکا و تمدن غرب را برد گفت: اروپا هم در این جریان ضرر کرد، حتی برخی کشورهای عضو ناتو، رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که رژیم صهیونیستی می‌خواهد با بمب‌های فسفری بر سر زنان و کودکان فلسطین آبرو بخرد بیان کرد: این آبرو نیست، این دست و پا زدن است و موفق نخواهد شد، دنیا بیدار شده است، همه ما حامی هستیم و جریان مقاومت سکوت نخواهد کرد و تا عقب‌نشینی رژیم غاصب و به فرمایش امام راحل و مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشانیم دست از حمایت غزه و فلسطین برنخواهیم داشت.
امام جمعه کهگیلویه سالروز شهادت شهید مدرس که به روز مجلس نامگذاری شده را یادآور شد و ضمن تبریک به مجلس و نمایندگان گفت: افتخار است که حضرت آقا برای این مجلس کلمه انقلابی را عنوان کردند، البته حضرت آقا کلیت مجلس و تصمیمات مجلس را بیان کردند و ممکن است برخی نماینده‌ها خوب عمل نکنند که باید مراقب باشند.
وی با بیان این‌که این روزها عده‌ای تبلیغات انتخاباتی را رسما شروع کردند و پیشتاز در تبلیغات هستند در توصیه‌ای به کاندیدای انتخاباتی گفت: اجازه بدهید مردم امواتشان را دفن کنند بعد شما حضور پیدا کنید! این‌ها خلاف قانون است، شان و جایگاه مجلس را پایین نیاورید، به اسم فاطمیه و سبک زندگی و چنین مباحثی تبلیغ کردن خلاف قانون است.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر اظهار کرد: این‌که حضرت امام بارها اسم مدرس را می‌آورد به دلیل خصوصیت عمده او بود که هیچ عامل ارعاب و تهدید و فریب‌گری در او اثر نمی‌کرد.
امام جمعه کهگیلویه گفت: ضرر نماینده غبرانقلابی و ناصالح برای کشور جبران‌ناپذیر است، باید در انتخاب‌ها دقت کرد، مجلس شورای اسلامی حساس و نهاد قانون کشور است، مراقب باشیم به چه کسانی رای می‌دهیم، اگر نماینده‌های وامدار سرکار بیاید باید قبل از ورودش به مجلس وام و نان قرض خود را پس بدهد، نماینده‌ وامدار به درد مجلس نمی‌خورد.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در ادامه صحبت‌های خود وضعیت بازار و چندگانگی قیمت‌ها را یادآور شد و با بیان این‌که نظارتی نیست گفت: صبر مردم اندازه‌ای دارد، گرانی به گونه‌ای است مغازه‌های به هم چسپیده و اجناس با همان کیفیت و قیمت‌ها متفاوت است، چرا نظارت نیست؟ چرا در پنج قدمی قیمت‌ها متفاوت است.
وی با بیان این‌که ضعف نظارت عامل بی سامانی بازار است گفت: کمبود کالا وجود ندارد، بازار قوم‌گرایی شده است، بازرسان بر نظارت سوار هستند و نظارت کاری نمی‌کند، نقش متولیان امر چیست؟ نظارت را رها کردند و جریمه‌ها هم کارساز نیست.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ادامه داد: چرا اصناف و اتحادیه‌ها کاری نمی‌کنند؟ کار به جایی رسیده تره‌بار از سفره مردم حذف شده است و در بازار، دفتر، مسجد، مدرسه و کوچه مردم همین حرف‌ها را بیان می‌کنند.
وی افزود: برخی اصناف و کسبه بی‌انصاف هستند، گران‌فروشی را می‌شود کنترل و مدیریت کرد.
حجت‌الا‌سلام وحدانی‌فر با بیان این‌که تا ساعاتی دیگر در رسانه‌های خود با انتشار چندین عکس که بله فلان اقدام را انجام داده‌ایم گفت: برخی در این استان تحت عنوان رسانه، جیره‌خوار و مواجب‌گیر خیلی‌ها شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدا حفظت کنه که جانا سخن از زبان مردم می‌گویی...
Iran, Islamic Republic of
والله روشنفکر کاری کرده که مردم جرات نیکنن بمیرن
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1