تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۴۷۰۰۹۳
مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن‌بازار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

رئیس دانشگاه یاسوج: متأسفانه به اندازه یک مجری بی‌سواد صدا و سیما هم پژوهشگران تجلیل نمی‌شوند / فرزین: حضور موفق 60 فناور در نمایشگاه هفته پژوهش

۱۸
۳
رئیس دانشگاه یاسوج:  متأسفانه به اندازه یک مجری بی‌سواد صدا و سیما هم پژوهشگران  تجلیل نمی‌شوند / فرزین: حضور موفق 60 فناور در نمایشگاه هفته پژوهش
کبنا ؛مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن‌بازار استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسوولان استان برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز با حضور مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.
در این آئین، محسن فرزین، رئیس سازمان پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: امسال شرکت های فناور و واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری نسبت به پارسال دو نیم برابر تولید داشته‌اند.
وی از حضور موفق 60 فناور در این نمایشگاه خبر داد و گفت: جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه سلامت، دارو و صنایع خلاق محصولاتی را ارائه دادند که با یک حمایت کوچک در سطح جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.
وی افزود: در نمایشگاه امسال 140 شرکت‌های فناور و واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری در بازدید عموم قرار گرفت. همچنین برنامه‌های مختلف از جمله مسابقه ایده‌شو و برنامه‌های در حوزه شیلات و هوش مصنوعی و فناوری طبیعت در این نمایشگاه برگزار شد.
فرزین از استقبال خوب دانش‌آموزان از نمایشگاه خبر داد و گفت: طبیعتاً این نمایشگاه تلنگری در ذهن این دانش‌آموزان ایجاد کرده که ثمره این بازدید را در آینده خواهد دید.
رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد از خدمات صندوق پژوهش و فناوری به عنوان یکی از صندوق‌های مهم به فناوران خبر داد و گفت: خدمات فراوان به فناوران ارائه شده است.
فرزین گفت: پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد مهمترین حامی فناوران به حساب می‌آید، اما این سازمان به تنهایی نمی‌تواند نیازهای این عزیزان را برآورد کند. لذا همه مسوولان دانشگاهی و اجرایی باید فناوران را حمایت کنند تا شاهد رشد کارهای فناورانه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
رئیس دانشگاه یاسوج:  متأسفانه به اندازه یک مجری بی‌سواد صدا و سیما هم پژوهشگران  تجلیل نمی‌شوند / فرزین: حضور موفق 60 فناور در نمایشگاه هفته پژوهش
رئیس دانشگاه یاسوج در این آئین با نام بردن از معاون عمرانی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، اظهار کرد: آقای روستا جزء همکاران خوش فکر ما هستند. آقای شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به‌صورت علمی و تخصصی کارهای را پیش می‌برند و جلسات خوبی با اعضای هیئت علمی دانشگاه برگزار کرده‌اند.
وی افزود: ای کاش آنقدر که مقام معظم رهبری در باره علم، فناوری، نخبگان و اهمیت پژوهش دغدغه داشتند و صحبت می‌کردند. ما مدیران هم دغدغه پژوهش را داشته باشیم.
کرمی بیان کرد: در برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌گیرد، فقط شعار پژوهش را می‌دهند. اشخاص علمی و پژوهشگران هستند که جایگاه علمی کشور را مشخص می‌کنند. اگر کشورها می‌خواهند، روی پای خودشان بیستند و به توسعه برسند، راهش فقط کار پژوهشی است.
رئیس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه باید جایگاه پژوهش را ارج بگذاریم، گفت: متأسفانه به اندازه‌ای که فلان سلبریتی، بازیگر و بازیکن مورد تجلیل قرار می‌گیرند و یا به اندازه یک مجری بی‌سواد صدا و سیما که این همه مورد تکریم و تجلیل قرار می‌گیرند و در آخرش هم آنی می‌شوند که نباید بشوند.، پژوهشگران مورد تجلیل قرار نمی‌گیرند.
کرمی در پایان گفت: امیدواریم در برنامه‌ریزی مسوولان دولت فعلی که داعیه پیروی 100 درصدی از رهنمودهای مقام معظم رهبری را دارند، بتوانند، دغدغه‌های مقام معظم رهبری را در بحث نخبگانی و پژوهشی در عمل تحقق ببخشند.
رئیس دانشگاه یاسوج:  متأسفانه به اندازه یک مجری بی‌سواد صدا و سیما هم پژوهشگران  تجلیل نمی‌شوند / فرزین: حضور موفق 60 فناور در نمایشگاه هفته پژوهش
 
نام شما

آدرس ايميل شما

United Kingdom
واقعا آدم تاسف میخوره وقتی صف اول جلسه را میبینه. چی به سر این استان بدبخت اومده که اینا شدن مدیرانش
United Kingdom
امسال این نمایشگاه ضعیف مایه خفت استان بود
علی
Iran, Islamic Republic of
تحلیل زشتی کردید جناب دکتر .اگر بحث بیسوادی باشد همه جا با سواد هست بی سواد هم هست و این مصداق همان آدم خوب و بد داشتن است .همین دانشگاه شما استاد خوب هست بد هم هست.پرفسور هست عادی هم هست .اول فکر کنید بعد حرف بزنید و رسانه ایش کنید
Iran, Islamic Republic of
یکی دوهفته پیش همین دانشگاه یاسوج برای جذب یک نیروی هیات علمی مصاحبه ای داشتند از چند نفر..اولا که نیروی خودشان را چراغ خاموش پذیرش کرده بودند...مساله این است چطور یکی چند ساعت بعد از انجام مصاحبه به مصاحبه شوندگان اطلاع دادند که شما شایستگی ندارید؟؟کجای دنیا و حتی این کشور برای بررسی مرتبه علمی یک شخص فقط چند ساعت کفایت می کند؟؟ با حیثیت افرادی که عمر خود را صرف مطالعه کرده اند و مدارج علمی والا دارند این گونه برخورد ها زیبنده نیست.
کبنا سانسور نکن لطفا
تحصیلکرده بیکار
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی یه سئوال ساده رو جواب بدین؟
خروجی پارک علم و فنادری چیه؟ فقط تجلیل و رونمایی از افرادی که از روی مقاله و رساله دیگران و خارجیها کپی میکنن و بعنوان نخبه به جامعه تحویل میدن؟ همین؟
چه کار عملی انجام دادن که خروجی اون باز کردن گرهی از مشکلات جامعه بوده؟
همینو میدونم این صیغه پارک علمی و فناوری همانند صدها سازمان عریض و طویلی که در این چهل سال تاسیس شده و عنوانهای دهن پر کن بخودشون گرفتن جز حیف و میل اموال و بودجه کشور هیچ دستاوردی نداشته اگر هم اندک کاری انجام دادن جز کپی از غرب نبوده که همونم میشد با هزینه کمتر از غرب گرفت.. فقط یه صدای بزرگی دارن.. همین
بادر
Iran, Islamic Republic of
در حد یک استاد دانشگاه نیست چه برسد به ریاست دانشگاه!
سلام
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر
خود و همکارانت به جز چند مقاله که همشون متدولوژی هستند چه طرخی با این همه استاد در دانشگاه ارائه دادید که مشکل صنعت و. را حل کنه.؟
خانم ..جنابعالی هئیت علمی کردید در صورتیکه چتدین جوان تخصیل کرده ی قوی وحود دارد و داشت
لر
Iran, Islamic Republic of
مجری بی سواد یا همون نیروهای بی سوادی که آقای هدایت خواه بورسیه چین کردن الان شدن هیئت علمی خودتون؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باور کن بی سواد تر وجود نداره آبروی هرچی مدیره بردی
سعید تقویان
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای رئیس دانشگاهی که خود را پروفسور می‌خواند و از صحبت کردن دو دقیقه ای عاجز است و سواد همان مجریان بیسواد را هم ندارد. آقای کرمی عزیز، اگر قرار است و می‌خواهید مثلا انقلابی و ارزشی صحبت کنید، چرا به جامعه بزرگی از انسان ها توهین میکنید؟ مجریان صداوسیما کی تجلیل شدند؟؟؟ مجریان صداوسیما مگر عادل فردوسی پور ها نبودند که در صراحت بیان و آزادگی دهها و بلکه صدها انسان چند رنگ را ارزش دارند؟؟! شما چه از درک برده اید که در جلسه ای که یکی از مجریان خوب صداوسیما مجری آن است چنین گافی می‌دهید!!؟ من از جامعه بزرگ هنرمندان و مجریان استان میخواهم بر علیه اینگونه گفتارها واکنش نشان دهند.
یعنی حالا رئیس دانشگاه و کلا این صف اول شدن باسواد و مجری صدا وسیما شده بی سواد !!!!!

شما مسئولین استان هم ندارید چه برسد به سواد !!!!
خداکرم
Iran, Islamic Republic of
امثال شما ابروی این شهرستانو بردید فرهنگ این شهرستان را به عقب بردید
Iran, Islamic Republic of
سلام . فقط درجواب صحبت رئیس دانشگاه یاسوج اینومی تونم بگم که برات متاسفم ‌ . بهترین جواب .
سید
Iran, Islamic Republic of
خیلی بیراه هم نگفته
مدو
Iran, Islamic Republic of
خروجی پارک وام به بعضی ها
France
برا همینه که انقدر تو دانشگاه و ادارات استان محبوبه.
Iran, Islamic Republic of
افرین دکتر عزیز رئیس دانشگاه یاسوج. درود بر شرفت که حرف حق زدی مگر در این مملکت از استاد یا دانشجویان برتر یا پژوهشگران تجلیل و قدردانی میشه ...از کسانی قدردانی میشه که زبان تملق داشته باشه
ح
Iran, Islamic Republic of
فعلا که صدا وسیما به فضل و برکت جبلی در حال احتزا نژاد باشد و آخرین نفیهایش را می‌کشد، یک مشت مجری و مهمان بیسواد و یکسری سریالهای تکراری بی محتوا دستاورد استاد جبلی ،فارق التحصیل دانشگاه ویژه مسئولین
زخم کهنه تورم

زخم کهنه تورم

تورم دو‌رقمی سال‌های زیادی از نیم‌قرن گذشته گریبان اقتصاد کشور را گرفته و گاه ایران را ...
متهمان چای «دبش» کجایند؟

متهمان چای «دبش» کجایند؟

در جدول پیوست مشخص است که میزان ارز اختصاص یافته به گروه صنعتی دبش طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ...
نفوذی‌ها در میدان آرش

نفوذی‌ها در میدان آرش

متأسفم که یک نفر از کمیسیون انرژی گفته ذخایرمان آنقدر زیاد نیست که در مورد آن بحث کنیم....
1