تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۵۰
کد مطلب : ۴۶۹۸۱۴
هدایتخواه:

تحرک و فعالیت شورای فرهنگ عمومی استان در  یکی دو سال اخیر  از ۱۸ سال گذشته بیشتر بود/ باید در ارزیابی عملکرد مدیران اهتمام آنها به مصوبات شورای فرهنگ عمومی مدنظر باشد

۰
هدایتخواه: تحرک و فعالیت شورای فرهنگ عمومی استان در  یکی دو سال اخیر  از ۱۸ سال گذشته بیشتر بود
کبنا ؛ ستار هدایت‌خواه، دبیر جبهه انقلاب فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور دکتر خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور برگزار شد گفت:  دو مرحله حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور سال گذشته و امسال و حضور سایر مسولین شورای فرهنگی کشور نشان از اهتمام خوب دبیر شورای فرهنگ عمومی استان است و من به عنوان با سابقه ترین عضو این شورا  تحرک و فعالیت شورای فرهنگ عمومی را دو سال اخیر بیشتر از حدود سال گذشته می بینم.
وی همچنین در این جلسه به ضرورت ثبات سیاست‌های فرهنگی در جامعه اشاره کرد و گفت: با تغییر دولت‌ها، سیاست‌های فرهنگی تغییر می‌کنند که با این شرایط نمی‌توان یک سیاست ثابتی را در این حوزه پایه‌گذاری کرد. این در حالی است که فرهنگ ریشه و اساس همه تحولات جامعه است.
وی در ادامه با بیان اینکه نقش مردم در فرهنگ‌سازی دینی مهم است، افزود: حتماٌ مردم باید در عرصه فرهنگ نقش آفرینی کنند و باید در حوزه فرهنگ از ظرفیت‌های مردم بیش از پیش بهره برد. پیاده‌سازی احکام دین خدا و فرهنگ در سطح جامعه بدون حضور مردم امکان‌پذیر نیست.
دبیر جبهه انقلاب فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید شورای عالی انقلاب فرهنگی در تعیین وزرای حوزه فرهنگ تصمیم‌ گیرنده باشد. اگر شورای عالی انقلاب فرهنگی در تعیین این وزرا نقش‌آفرینی کنند، یقیناً در ثبات سیاست فرهنگی اثرگذار خواهد بود.
وی به رویکرد فرهنگی مدیران اشاره کرد و گفت: برای تحقق دولت اسلامی و فرهنگی مدیران باید دارای شاخص‌های فرهنگی باشد. هنوز مدیرانی داریم که تعریف فرهنگ را نمی‌دانند. اساتیدی در دانشگاه‌ها داریم که از جمهوری اسلامی حقوق می‌گیرند، اما مروج سکولاریسم هستند و از جمهوری اسلامی عبور کرده‌اند. 
وی افزود: در حوزه استان کهگیلویه و بویراحمد، باید در ارزیابی عملکرد مدیران اهتمام آنها به مصوبات شورای فرهنگ عمومی مدنظر باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1