تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : ۴۶۹۲۵۰
جشنواره الگوهای برتر تدریس در قزوین برگزار شد

درخشش فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره ملی (+ عکس)

۸
۵
درخشش فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره ملی (+ عکس)
کبنا ؛مراسم اختتامیه جشنواره کشوری «الگوهای برتر تدریس» با هدف تولید محتوای مناسب آموزشی، خلاق و نوآور پس از سه روز فعالیت به کار خود پایان داد. 
به گزارش کبنا نیوز، جشنواره «الگوهای برتر تدریس» روز جمعه ۱۹ تا ۲۱ آبان‌ماه با حضور ۴۳۲ شرکت‌کننده به میزبانی قزوین برگزار شد؛ که دو تیم از شهرستان گچساران رتبه‌های برتر این جشنواره را به دست گرفتند. 
«فاطمه حسن‌پور» و «فرزانه هاشم‌پور» در محور دست‌سازه آموزشی ادبیات فارسی رتبه منتخب ملی را از آن خود کردند. 
همچنین رتبه منتخب کشوری در درس کار و فناوری به‌صورت مشترک به «مرضیه قنواتیان» و «زهرا معارفی» و در محور فیزیک به «فاطمه عبدی» رسید. 
فاطمه حسن‌پور_ دبیر منتخب کشوری_ در گفت‌وگو با کبنا نیوز، اظهار داشت: جشنواره «الگوهای برتر تدریس» زمینه‌ساز ارتقای کیفیت نظام تعلیم و تربیت و همچنین بهبود فرایند یاددهی و یادگیری میان معلم و دانش‌آموزان می‌شود.
وی افزود: هدف وزارت آموزش و پرورش بر آن است تا تحولی بزرگ در شیوه آموزش دانش‌آموزان از طریق برگزاری جشنواره الگوهای تدریس ایجاد کند. 

حسن‌پور به نمایندگی از گروه اعزامی کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری و تلاش‌های «حسنعلی عزت‌خواه» مدیرکل آموزش و پرورش استان، «جمالی» معاونت آموزش و پرورش، «فلاحی» مسئول تکنولوژی آموزشی، «قیطاسی» مدیریت آموزش و پرورش گچساران، «ارشادی» معاون توسعه‌ی مدیریت و پشتیبانی گچساران، «افرا» معاون آموزشی و «فاطمه طاهری»  مسئول تکنولوژی آموزشی و «الهی» کارشناس مسئول آموزش متوسطه اول تشکر و قدردانی کرد. 
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در این آیین گفت: شرکت‌کنندگان در بخش‌های مختلف آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، متوسطه اول و دوم با هم رقابت کردند. 
این مسئول با اشاره به اینکه این جشنواره پذیرای ۶۳۰ میهمان از جمله داوران آن است، یادآورشد: مسابقات در ۹ هنرستان و سه سالن همایشی در مدت زمان سه روز اجرا و مراسم اختتامیه نیز ۲۱ آبان‌ماه با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد. 
او هدف از برگزاری این جشنواره را زمینه‌سازی برای ارتقای کیفیت نظام تعلیم و تربیت دانست و افزود: بهره‌گیری صحیح دبیران از نظریه‌های گوناگون یادگیری، تکنولوژی و فناوری اطلاعات سبب محقق شدن اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می‌شود. 
سیاهکالی‌مرادی گفت: براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سازوکار اصلی ارتقای سطح توانمندسازی معلمان است و برگزاری جشنواره «الگوهای برتر تدریس» زمینه‌ساز ارتقای کیفیت نظام تعلیم و تربیت و همچنین بهبود فرایند یاددهی و یادگیری میان مربی و دانش‌آموزان می‌شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: این جشنواره فرصتی مناسب برای معلمان است تا از توانمندی و مهارت افراد نخبه و شاخص در مقطع متوسطه و فنی حرفه‌ای استفاده کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
گروه بویراحمد هم اول شد
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
https://se.medu.gov.ir/fa/node/95900

اعلام نتایج برگزیدگان جشنواره الگو های تدریس به میزبانی استان قزوین که در سه مقطع متوسطه اول در 3 محور ، مقطع متوسطه دوم در 10 محور ودر بخش فنی و حرفه ای و کاردانش در 15 محور که فرهنگیان شرکت کننده در 28 محور با هم رقابت داشتند که همکاران متوسطه اول شهرستان گچساران در یک محور گروهی استیم حائز رتبه اول شدند، ضمن تبریک به همکاران عزیز گچسارانی متاسفانه در 27 محور دیگر استان هیچ رتبه نداشتیم ،
و معاون آموزشی همیشه ضعف های عملکردی خود را در قالب و پوشش موفقیت های فردی همکاران که اداره کل هیچ نقش و برنامه ای در آن نداشته پوشش می دهد
محمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر افتخار آفرینان گچساران ، که با زحمات شخصی به این افتخار رسیدند
ولی آقای جمالی پاسخ دهد در 27 محور و رشته دیگر 12 اداره دیگر چه رتبه ای استان کسب کرده است ،. هیچ اندر هیچ مثل نمرات پایه دوازدهم آخرین
زارتستان
Iran, Islamic Republic of
گچساران اول شد... زارت
کبنا باز شد رسانه قومی و طایفه ای بعد تو بویراحمد با رذالت خبری جنگ قومی رسانه ای راه میندازه
مرادی
United States
منتظریان این گروه ها و معلمان را کمک کرد اول بشن و این موفقیت را به ایشان تبریک می گوییم
ع
Iran, Islamic Republic of
چادر حجاب برتر !
معلمین محترم
Iran, Islamic Republic of
درود بر قوم پاک و فداکار دلسوز با وجدان منصف بافرهنگ لر کهگیلویه و بویراحمدی
مهراد
Iran, Islamic Republic of
واقعا معلمان کهگیلویه و بویراحمد مظلومند
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1