تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۴۶۸۹۵۳
کبنا گزارش می دهد؛

آخرین توضیحات دادستان یاسوج در خصوص پرونده کلاهبرداری ۱۸۰۰ شاکی لنده

۰
آخرین توضیحات دادستان یاسوج در خصوص پرونده کلاهبرداری ۱۸۰۰ شاکی لنده
کبنا ؛
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به برخی ابهامات در خصوص پرونده کلاهبرداری کثیرالشاکی با یک هزار و 800 شاکی شهر لنده پاسخ داد.
به گزارش کبنا نیوز، مدعی العموم مرکز استان در ابتدا اظهار داشت: پرونده تشکیل شده مانند مشابه این پرونده در شهرستان بهمئی، دارای شرایط خاصی است.
ملک حسینی گفت: همکاران در دادسرای شهرستان لنده تا این لحظه زحمات زیادی کشیده‌اند و همه سعی و تلاش دادگستری لنده و دادگستری استان بر این هست که این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از تشریفات منتهی به نتیجه شود و بخشی از خسارات مالباختگان در اسرع وقت به آنها پرداخت گردد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار داشت: بنابراین شرایط خاصی که در این پرونده وجود دارد و اموال غیرمنقولی که از متهم پرونده توقیف شده و در حال عملیات اجرایی است این اموال، پول نقد نیستند و قطعاً تشریفاتی دارد که بخشی از کارهای آن از قبیل کارشناسی انجام شده است.
 وی افزود: با ارسال نیابت‌هایی که در دادسرای این شهرستان انجام شده عملیات مزایده این املاک در شهرهای یاسوج و دهدشت شروع خواهد شد و به محض اینکه املاک به فروش برسند و به پول نقد تبدیل شوند، در همین مرحله توسط دادسرای شهرستان لنده بین مالباختگان تقسیم خواهد شد.
ملک حسینی گفت: مردم به خادمین خودشان در دستگاه قضایی اعتماد داشته باشند و با دقت ویژه و تأکید جناب دکتر افراسیاب ریاست کل دادگستری استان که هم اکنون جهت پیگیری امور این پرونده در این شهرستان حضور د‌ارند و تاکنون دو مرحله به لنده سفر کرده اند، گزارش کار گرفته شده و با سرعت بیشتر و همکاری دادسراهای سایر شهرستان‌های استان، امید است هرچه زودتر بخشی از خسارات مالباختگان به آنها پرداخت گردد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1