کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

آخرین توضیحات دادستان یاسوج در خصوص پرونده کلاهبرداری ۱۸۰۰ شاکی لنده

15 آبان 1402 ساعت 18:44

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به برخی ابهامات در خصوص پرونده کلاهبرداری کثیرالشاکی با یک هزار و 800 شاکی شهر لنده پاسخ داد.


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به برخی ابهامات در خصوص پرونده کلاهبرداری کثیرالشاکی با یک هزار و 800 شاکی شهر لنده پاسخ داد.
به گزارش کبنانیوز، مدعی العموم مرکز استان در ابتدا اظهار داشت: پرونده تشکیل شده مانند مشابه این پرونده در شهرستان بهمئی، دارای شرایط خاصی است.
ملک حسینی گفت: همکاران در دادسرای شهرستان لنده تا این لحظه زحمات زیادی کشیده‌اند و همه سعی و تلاش دادگستری لنده و دادگستری استان بر این هست که این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از تشریفات منتهی به نتیجه شود و بخشی از خسارات مالباختگان در اسرع وقت به آنها پرداخت گردد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار داشت: بنابراین شرایط خاصی که در این پرونده وجود دارد و اموال غیرمنقولی که از متهم پرونده توقیف شده و در حال عملیات اجرایی است این اموال، پول نقد نیستند و قطعاً تشریفاتی دارد که بخشی از کارهای آن از قبیل کارشناسی انجام شده است.
 وی افزود: با ارسال نیابت‌هایی که در دادسرای این شهرستان انجام شده عملیات مزایده این املاک در شهرهای یاسوج و دهدشت شروع خواهد شد و به محض اینکه املاک به فروش برسند و به پول نقد تبدیل شوند، در همین مرحله توسط دادسرای شهرستان لنده بین مالباختگان تقسیم خواهد شد.
ملک حسینی گفت: مردم به خادمین خودشان در دستگاه قضایی اعتماد داشته باشند و با دقت ویژه و تأکید جناب دکتر افراسیاب ریاست کل دادگستری استان که هم اکنون جهت پیگیری امور این پرونده در این شهرستان حضور د‌ارند و تاکنون دو مرحله به لنده سفر کرده اند، گزارش کار گرفته شده و با سرعت بیشتر و همکاری دادسراهای سایر شهرستان‌های استان، امید است هرچه زودتر بخشی از خسارات مالباختگان به آنها پرداخت گردد.

 


کد مطلب: 468953

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/468953/آخرین-توضیحات-دادستان-یاسوج-خصوص-پرونده-کلاهبرداری-۱۸۰۰-شاکی-لنده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1