تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۴۶۸۵۲۰
ظهر امروز انجام گرفت

با حضور استاندار و رئیس سازمان سینمایی کشور سینما سیمرغ سی‌سخت افتتاح شد / ساخت سینما در دولت سیزدهم به هزار سالن می‌رسد / خزاعی: استاندار کهگیلویه و بویراحمد بهترین استاندار کشور است

۸
۰
با حضور استاندار و رئیس سازمان سینمایی کشور سینما سیمرغ سی‌سخت افتتاح شد / ساخت سینما در دولت سیزدهم به هزار سالن می‌رسد / خزاعی: استاندار کهگیلویه و بویراحمد بهترین استاندار کشور است
کبنا ؛آئین افتتاح سینما سیمرغ سی سخت با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان سینمایی کشور و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش کبنا، قبل از ظهر امروز (چهارشنبه ۳ آبان ماه ۱۴۰۲) با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، خزاعی_ رئیس سازمان سینمایی کشور سینما سیمرغ سی سخت افتتاح شد.
امین درخشان_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد_ در این آئین، با اشاره به قدمت فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان دنا، اظهار کرد: ردپای مردم شهرستان دنا در طول تاریخ در فرهنگ وجود داشته و ادامه دارد.
وی در ادامه به نگاه ساختارمند سازمان سینمایی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: نگاه سازمان سینمایی کشور بر مبنای رسالت دولت مردمی است. با درایت و برنامه‌ریزی، سازمان سینمایی کشور قدم‌های خوبی در سطح کشور برداشته است که برای همیشه ماندگار خواهد بود و در واقع یک عدالت فرهنگی در سطح کشور رقم زده است و بر اساس همین مش عدالتمندانه دو سینما در استان کهکیلویه و بویراحمد امروز افتتاح می‌شود.
وی افزود: سینما‌های که امروز در دو شهرستان بهمئی و دنا افتتاح می‌شوند به لحاظ تجهیزات و امکانات در سطح کشور بی‌نظیر هستند و افتتاح این دو سینما بر اساس همان نگاه ساختارمند سازمان سینمایی کشور است.
درخشان گفت: سینمای سیمرغ سی سخت با ۲۷۰ صندالی با کیفیت درجه یک و با بروزترین تجهیزات افتتاح شد و جدیدترین فیلم‌های سینمای ایران در آن اکران خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر صبغه فرهنگی مردم دنا، گفت: اگر می‌خواهید که چراغ سینمای سیمرغ همیشه روشن بماند باید مردم از این سینما استقبال کنند. الحمدالله سینما با بهترین کیفیت در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

محمد خزاعی_ رئیس سازمان سینمایی کشور_ در این آئین، با بیان اینکه در دولت سیزدهم تاکنون ۲۳۰ سینما افتتاح شده است، اظهار کرد: در طول ۴۰ سال گذشته ۵۷۰ سالن سینما در کشور ساخته شده است. ما وعده کردیم که در تمام استان‌ها تا پایان ۴ سال دولت سیزدهم این تعداد سالن را به ۱۰۰۰ سالن سینمایی افزایش دهیم.
وی افزود: ۴۳۰ سالن سینما در سطح کشور در دولت سیزدهم راه‌اندازی می‌شود.
رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر افتتاح این دو سالن سینمایی اتفاقات خوب دیگری هم در راه است. ساخت مجموعه پردیس سینمایی در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد یکی دیگری از این اقدامات خواهد بود.
وی گفت: مشکل زمین مجموعه پردیس سینمایی یاسوج در بهترین نقطه شهر مرتفع شده که به زودی احداث این مجموعه شروع خواهد شد.
خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور در بخش دیگری از صحبت‌های خود، استاندار کهگیلویه و بویراحمد را یکی از بهترین استانداران کشور دانست و گفت: در سطح ملی در خصوص توانمندی‌ها و پیگیری‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های مختلف عمرانی، سیاسی و اجتماعی همواره صحبت می‌شود و باید از زحمات او قدردانی کرد.
وی افزود: دفاتر سینمای جوان سراسر کشور به امکانات و تجهیزات مجهز می‌شوند و در بعضی از شهر‌ها نمایندگی سینما جوان تأسیس خواهد شد.
وی در ادامه به موضوع فلسطین گریزی زد و گفت: اگر امروز در کشور ما آرامش برقرار است و سالن سینما افتتاح می‌کنیم، آن را مدیون ایثارگری مردم و شهدا هستیم.
رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: اسرائیل در غزه فلسطین جنایت علیه بشریت را رقم‌زده است و اقدامات او شباهت زیادی با هولوکاست دارد.
خزاعی بیان کرد: هیبت اسرائیل فروریخت و این رژیم غاصب دیگر نمی‌تواند مثل قبل سرپا بماند.

به گزارش کبنا، امروز، محمد خزاعی_ رییس سازمان امور سینمایی کشور و معاونین این سازمان وارد کهگیلویه و بویراحمد شدند.
ظهر امروز (چهارشنبه، 3 آبان ماه 1402)،  محمد خزاعی_ رییس سازمان امور سینمایی کشور و معاونین این سازمان برای افتتاح سینما سیمرغ شهر سی سخت و همچنین افتتاح سینما امید، همزمان با سالگرد شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز (شهیدان خوب)، در شب اولین سالگرد هنرمند شهید امید خوب، به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
بنابراین گزارش، امین درخشان_مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلو و بویراحمد_ گفت: دکتر خزایی رئیس محترم سازمان سینمایی کشور و معاونین این سازمان برای افتتاح دو سینما در شهرستان‌های دنا و بهمئی روز چهارشنبه سوم آبان ماه به این استان سفر می‌کنند.
درخشان با بیان اینکه سینما سیمرغ سی سخت در شهرستان دنا و سینما امید در شهرستان بمئی رسماً افتتاح خواهند شد افزود: همزمان با سالگرد شهدای حادثه تروریستی شاه چراغ شیراز (شهیدان خوب) سینما شهرستان بمئی در شب اولین سالگرد هنرمند شهید امید خوب به نام سینما امید نامگذاری و افتتاح می‌شود.
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش و جایگاه سینما در زندگی اجتماعی مردم افزود: بدون تردید وجود سینما به عنوان یک نیاز اساسی و فرهنگی برای همه اقشار مردم به ویژه جوانان می‌تواند گام موثری برای ارتقا سطح فرهنگی مردم باشد.

درخشان در پایان افزود: به زودی خبرهای خوبی درباره احداث سینما در مرکز استان به اطلاع مردم فهیم و فرهنگ دوست یاسوج خواهیم رساند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام سینما ساختنتون هم مثل خونه ساختنتونه که گفتید تو چهار سال ۴میلیون خونه میسازیم واقعا خوب شعار میدید ودرضمن مردم باید بگن استاندار خوبه یا نه نه شما مسولین
آستان
Iran, Islamic Republic of
اگه بهترین استاندار هستند ببرید استاندار تهران بشن😂😂
تعریف و تحسین توی این دولت فراوان فراوونه و خدا بده برکت
گرونی و تورم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
انشاالله که موفق باشی
Iran, Islamic Republic of
وای اگه این بهترین استاندار کشور است بقیه استانداران چی هستند....
Iran, Islamic Republic of
اگر ایشون بهترین استانداره اخ وبخت کشور
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
امام جمعه بهمئی گفت: اما در کمال ناباوری متوجه شدیم نه ساختمان جدیدی و نه مکان متناسب با طراحی سینمایی وجود دارد بلکه تنها سالن جلسات جشن ها و معارفه و تکریم و میزگردها و نشست ها و گفتمان ها و شورای اداری و سایر جلسات بود.

وی خاطرنشان کرد: آن را به نهاد خصوصی واگذار و بعنوان سینمای امید شهرستان بهمئی بناست افتتاح شود که حدود ۱۸۰ صندلی دارد و یک مکانی است که هیچ تناسبی با سالن سینما ندارد.

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان کرد: اینکه تنها سالن اجتماعات شهرستان را به نهاد خصوصی واگذار کنیم و اسمش را عوض کنیم و برای سینما شهرستان بهمئی معرفی کنیم از هر دولتی و نهادی ممکن بود اما از دولت انقلابی ومردمی و مسئولان این دولت بعید بود و مسئولان به ضرورت اولویت و ایجاد سینما در شهرستان بهمئی رسیدند و هدفشان این بود که فورا این مهم ایجاد شود‌.
آگاه
Iran, Islamic Republic of
سیسخت په خیابونلش اسفالت وابو ومعضل تصفیه خونه فاضلابش که بوش دنیانه ورداشته وهرروز آبش قطع ایابو وتاکسی هم منش نیسی وپرافغانی و وکلینیک درست وحسابی نیاره ونه سونوگرافی ونه یه متخصص خوبی ونه حونه وگیرایاوخدمات وقیمتلشون واویلا سینمایی که صباخداتمن بلیطشه وکسی زورش نیرسه و....
مجید
Iran, Islamic Republic of
گچساران هنوز در خواب زمستان قرار دارد و یک سالن سینما هم ندارد
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1