تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۶۷۷۴۲
سرلشکر سلامی:

ما به هیچ کس باج نداده‌ایم / گرد و غبار فقر و محرومیت را از چهره کشور خواهیم زدود / جلوی توطئه‌ها را خواهیم گرفت

۰
سرلشکر سلامی: ما به هیچ کس باج نداده‌ایم /  گرد و غبار فقر و محرومیت را از چهره کشور خواهیم زدود
کبنا ؛ فرمانده کل سپاه ‌با بیان اینکه اراده کرده‌ایم دشمن را بشکنیم، گفت: صفوف خدمت را فشرده‌تر خواهیم کرد و حتما در صحنه‌های سخت فدایی مردم خواهیم بود و دست در دست هم جلوی همه توطئه‌ها را خواهیم گرفت.
به گزارش کبنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در اجتماع جهادگران و فعالان محرومیت‌زدایی با بیان اینکه تجربه میدان در تجربه‌های سخت گذشته به ما یک واقعیت و یک حقیت را نشان داده است که ما همه سختی‌ها و دردها و مشکلات و جنگ‌ها را به مدد ترکیب الهی ایمان، انفاق، ایثار، بذل جان و مال تحت ضابطه و هدایت ولی فقیه پشت سر گذاشته‌ایم، اظهار داشت: ما در هیچ صحنه‌ای تسلیم نشده‌ایم و قامت رفیع ملت در هیچ حادثه سهمیگینی خم نشده است.
وی با بیان اینکه ما هرگز به دشمنانمان کرنش نکرده‌ایم، ما به هیچ کس باج نداده‌ایم و در مقابل هیچ سختی زانو نزده‌ایم، افزود: در فتنه‌های اخیر سیمای دشمن برای ملت ایران روشن شد و مشخص شد که آنها ملتی گرفتار در فقر، جهل، ظلمت، عدم وحدت و... و. را برای مردم ایران می‌خواهند و در سال ۱۴۰۱ دشمنان توطئه‌های خطرناکی را برای مردم در نظر داشتند.
فرمانده کل سپاه ‌با بیان اینکه اراده کرده‌ایم دشمن را بشکنیم، گفت: صفوف خدمت را فشرده‌تر خواهیم کرد و حتما در صحنه‌های سخت فدایی مردم خواهیم بود و دست در دست هم جلوی همه توطئه‌ها را خواهیم گرفت.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه گرد و غبار فقر و محرومیت را از چهره کشور خواهیم زدود، تصریح کرد: اهدای ۲۰ هزار جهیزیه نقطه کوچکی از یک نقشه بزرگ‌ است و این روند ادامه خواهد داشت.
فرمانده کل سپاه با اشاره به شرف‌یابی جمعی از فرماندهان سپاه خدمت رهبر معظم انقلاب گفت: امام خامنه‌ای در این دیدار باز هم ‌سپاه را به این سمت توصیه فرمودند و ما هم با قدرت روند خدمت‌رسانی به مردم را ادامه خواهیم داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناامید از خشکسالی و بیکاری

ناامید از خشکسالی و بیکاری

قطعاً هر رجل سیاسی با توجه به سابقه و سرمایه اجتماعی که از آن برخوردار است، یک چتر حمایتی ...
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
1