تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۴۶۷۷۰۰
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد:

جهاد تبیین کانون توجه مربیان و معاونین پرورشی در سطح مدارس باشد

۰
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح: جهاد تبیین کانون توجه مربیان و معاونین پرورشی در سطح مدارس باشد
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: جهاد تبیین کانون توجه مربیان و معاونین پرورشی در سطح مدارس باشد.
به گزارش کبنا، در راستای اجرای برنامه سپهر معرفت و دانش که به منظور آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی معاونت پرورشی و فرهنگی طراحی و برنامه‌ریزی شده است؛ دوره توانمندسازی با عنوان ارتقاء کیفیت خدمات پرورشی و فرهنگی ویژه مربیان، معاونین پرورشی و مدیران مدارس در شهرستان بویراحمد برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در جمع معاونین ومربیان پرورشی شهرستان بویراحمد گفت: جهاد تبیین کانون توجه مربیان و معاونین پرورشی در سطح مدارس باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حکمتی نیک بر پیوند بین انجمن اولیا و مربیان و عوامل اجرایی مدارس تأکید کرد و گفت: هرچه این ارتباطات عمیق‌تر و مستمر باشد فعالیت‌های پرورشی اثربخش‌تر وتأثیر گذارتر خواهد بود.
وی مدرسه را مرکز تحول دانست و بر پویایی و تحول آفرینی مربیان و معاونین پرورشی در مدارس جهت تربیت دینی دانش‌آموزان تأکید کرد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: در جنگ نرم دشمن مربیان و معاونین پرورشی نقش تأثیری‌گذاری در آگاهی بخشی دانش‌آموزان برعهده دارند.
حسنعلی عزت خواه با بیان اینکه مربیان پرورشی الگوی رفتاری وعملی دانش‌آموزان هستند گفت: با عاطفه و صمیمت با دانش‌آموزان سخن بگویید تا کلام شما نافذ واثر‌گذار باشد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز در این جلسه گفت: مربی پرورشی در مدرسه باید دارای آراستگی خاصی باشد وبرای برنامه‌ها و موضوعات پروشی و تربیتی برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.
دلشاد با تأکید بر اینکه پیوند بین انجمن اولیا و مربیان و مدرسه باید پیوند عمیقی باشد، تصریح نمود: اولیاء دانش‌آموزان شرکای راهبردی ما در آموزش و پرورش هستند بنا براین شما مربیان پرورشی با همکاری اولیا می‌توانید در جهت تربیت صحیح آن‌ها گام‌های محکم بردارید.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناامید از خشکسالی و بیکاری

ناامید از خشکسالی و بیکاری

قطعاً هر رجل سیاسی با توجه به سابقه و سرمایه اجتماعی که از آن برخوردار است، یک چتر حمایتی ...
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
1