تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۴۶۷۵۰۸
کبنا گزارش می‌دهد

سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کهگیلویه و بویراحمد + برنامه‌ها

۱
۰
سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کهگیلویه و بویراحمد + برنامه‌ها
کبنا ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این استان، گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در آئین اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه یاسوج به این استان سفر می‌کند.
به گزارش کبنا، ‌امین درخشان گفت: دکتر محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز پنج‌شنبه (۶ مهر ماه 1402) برای حضور در اختتامیه شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان دنا-یاسوج وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته وزیر محترم با حضور استاندار محترم از پروژه‌ی مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری (تالار مرکزی یاسوج)، بازدید خواهد کرد و با نماینده محترم ولی فقیه استان هم دیدار خواهد داشت.
درخشان افزود؛ وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه «شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا» حضور خواهد یافت.
درخشان گفت: این جشنواره ۶ مهر ماه سال جاری با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن سینماهنراداره کل فرهنگ وارشاداسلامی با حضور اهالی فرهنگ و هنر و رسانه و استان و هنرمندان برگزیده جشنواره از ۱۰استان کشور برگزار می‌شود.
دبیر شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا درباره این دوره از جشنواره گفت: پیش از بیان هر چیزی از سازمان سینمایی و انجمن سینمای جوانان ایران برای همکاری و اهتمامی که برای برگزاری این جشنواره داشتند، تشکر می‌کنم.

دبیر شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا با اشاره به کیفیت و کمیت آثار ارسالی به این جشنواره گفت: این جشنواره در دو بخش فیلم و عکس برگزار می‌شود و بخش فیلم نیز به زیرشاخه‌های داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی تقسیم می‌شود.
به گزارش کبنا، بازدید از مجتمع بزرگ هنری یاسوج، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و حضور در اختتامیه جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه یاسوج از جمله برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

United Kingdom
خیلی شبیه اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور است برادرش هست یا پسر عمویش
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
بحران هویت پایدار ترکیه

بحران هویت پایدار ترکیه

به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه "چیگدم آکیول" روزنامه نگار آلمانی تاریخ جدیدی ...
1