کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کهگیلویه و بویراحمد + برنامه‌ها

6 مهر 1402 ساعت 10:22

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این استان، گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در آئین اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه یاسوج به این استان سفر می‌کند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این استان، گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در آئین اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه یاسوج به این استان سفر می‌کند.
به گزارش کبنا، ‌امین درخشان گفت: دکتر محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز پنج‌شنبه (۶ مهر ماه 1402) برای حضور در اختتامیه شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان دنا-یاسوج وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته وزیر محترم با حضور استاندار محترم از پروژه‌ی مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری (تالار مرکزی یاسوج)، بازدید خواهد کرد و با نماینده محترم ولی فقیه استان هم دیدار خواهد داشت.
درخشان افزود؛ وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه «شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا» حضور خواهد یافت.
درخشان گفت: این جشنواره ۶ مهر ماه سال جاری با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن سینماهنراداره کل فرهنگ وارشاداسلامی با حضور اهالی فرهنگ و هنر و رسانه و استان و هنرمندان برگزیده جشنواره از ۱۰استان کشور برگزار می‌شود.
دبیر شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا درباره این دوره از جشنواره گفت: پیش از بیان هر چیزی از سازمان سینمایی و انجمن سینمای جوانان ایران برای همکاری و اهتمامی که برای برگزاری این جشنواره داشتند، تشکر می‌کنم.

دبیر شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا با اشاره به کیفیت و کمیت آثار ارسالی به این جشنواره گفت: این جشنواره در دو بخش فیلم و عکس برگزار می‌شود و بخش فیلم نیز به زیرشاخه‌های داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی تقسیم می‌شود.
به گزارش کبنا، بازدید از مجتمع بزرگ هنری یاسوج، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و حضور در اختتامیه جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه یاسوج از جمله برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان است.


کد مطلب: 467508

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/467508/سفر-وزیر-فرهنگ-ارشاد-اسلامی-کهگیلویه-بویراحمد-برنامه-ها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1