تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب : ۴۶۷۴۲۳
ماجرای فیلم جاده‌سازی روستای«رودریش»با بیل و کلنگ چه بود؟

کنایه سنگین اهالی یک روستا به مدیر راهداری شهرستان کهگیلویه (+ فیلم )

۰
کنایه سنگین اهالی یک روستا به مدیر راهداری شهرستان کهگیلویه (+  فیلم )
کبنا ؛در پی انتشار فیلمی مبنی بر جاده‌سازی مردم روستای «رودریش» با بیل و کلنگ در فضای مجازی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان کهگیلویه به این فیلم واکنش نشان داد.
«علی دیانتی»، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه در گفت و گو با ایسنا گفت: این جاده‌ای که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده، فرعی و کوهستانی منتهی به جاده "شاه غالب" در حوزه شهرستان مارگون است که البته بازگشایی شده است.
وی افزود: جاده کوهستانی این مشکلات را دارد، جاده اصلی از «تنگ آسیاب به آجم» است که در حال حاضر پیمانکار در حال کار و فعالیت بر روی آن است.
دیانتی اظهارکرد: این نقطه‌ای که مردم با بیل و کلنگ در حال بازگشایی آن هستند، یک مرحله بازگشایی شده اما مقداری ریزش داشت البته جاده کناری برای عبور و مرور وجود دارد و جاده هم اکنون مشکلی برای تردد ندارد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: محل عبور و مرور اصلی مردم این منطقه از "تنگ آسیاب به آجم و رودریش" است.
دیانتی تصریح کرد: در حال حاضر اعتبارات کافی برای ساخت راه نداریم و همین میزان اعتباری هم که داریم برای بازگشایی راه‌هاست.
وی ادامه داد: برای ساخت این جاده صعب العبور و برفگیر و رفع مشکلات آن به صورت اساسی حدود ۴۰ یا ۵۰ میلیارد تومان نیاز است.
             
نام شما

آدرس ايميل شما

رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
بحران هویت پایدار ترکیه

بحران هویت پایدار ترکیه

به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه "چیگدم آکیول" روزنامه نگار آلمانی تاریخ جدیدی ...
تحلیل عباس عبدی از استقبال از رونالدو

تحلیل عباس عبدی از استقبال از رونالدو

عباس عبدی نوشت: هویت امری تزریقی از طریق آموزش نیست، بلکه امری اکتسابی در عرصه جامعه ...
1