تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب : ۴۶۶۰۷۱
مدیرکل اقتصاد و دارایی استان:

رشد ۱۰۳ درصدی اعتبارات عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد / 95 درصد اعتبارات 1401 بصورت نقد تخصیص یافت

۲
۰
رشد ۱۰۳ درصدی اعتبارات عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد / 95 درصد اعتبارات 1401 بصورت نقد تخصیص یافت
کبنا ؛مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۹۵ درصد اعتبارات سال ۱۴۰۱ بصورت نقدی تخصیص یافته گفت: از ۹۱۴ میلیارد تومان اعتبار استان فقط ۵۷ میلیارد تومان اعتبارات اسناد خزانه بوده است.
به گزارش کبنا نیوز، مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک به مناسبت گرامی‌داشت روز خبرنگار گفت: با مدیریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تیم اقتصادی وی، نرخ بیکاری استان در تابستان ۱۴۰۰ و در ابتدای دولت سیزدهم ۱۰/۲ درصد بوده و در بهار ۱۴۰۲، به ۶/۹ درصد کاهش یافته است.
شریف پور به میانگین نرخ بیکاری کل کشور اشاره کرد و افزود: در تابستان ۱۴۰۰ میانگین نرخ بیکاری کل کشور ۹/۶ درصد بوده و در بهار ۱۴۰۲ به ۸/۲ درصد کاهش پیدا کرده است.  
وی در خصوص شاخص بهبود فضای کسب و کار بیان کرد: در خصوص پاسخگویی به موقع ارباب رجوع، دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه‌و‌بویراحمد پس از ایلام رتبه دوم را کسب کرد.
شریف پور در خصوص طرح بهبود فضای کسب و کار استان افزود: دستگاه‌ها روزانه مورد رصد قرار می‌گیرند و نماینده‌ای از رسانه‌ها به عنوان همیار مردمی در این طرح حضور خواهد داشت.
شریف پور با اشاره به رشد ۱۰۳ درصدی اعتبارات عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹، اعتبار تخصیص یافته برای پروژه‌های عمرانی استان  ۴۷۷ میلیارد تومان بوده که در سال ۱۴۰۱، میزان اعتبارات به ۹۷۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱، از ۹۷۰ میلیارد تومان اعتبار استان فقط ۵۷ میلیارد تومان اعتبارات اسناد خزانه بوده، و بیشتر اعتبارات بصورت نقد تخصیص یافته، در حالی که در سال ۱۴۰۰، ۷۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات بصورت اسناد خزانه بوده است.  
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چرا مسئولین استان ما میگن نرخ بیکاری دراستان پائین آومده من فرهنگی باز نشسته ۳ تحصیلکرده بیکار دارم میدونید با این چه آسیبی به حاکمیت میزنید؟؟؟؟
محمد
Romania
فقط این آمار رو از کجا در می آورید ؟اگر از آنجا آمار می آورید که بله همه هم مشغول کارند البته جمع کردن بازیافت و مزاحمت و گاها برخورد فیزیکی با پاکبانان محترم شهرداری،
وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی ...
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
1