کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان:

رشد ۱۰۳ درصدی اعتبارات عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد / 95 درصد اعتبارات 1401 بصورت نقد تخصیص یافت

28 مرداد 1402 ساعت 22:34

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 95 درصد اعتبارات سال 1401 بصورت نقدی تخصیص یافته گفت: از ۹۱۴ میلیارد تومان اعتبار استان فقط ۵۷ میلیارد تومان اعتبارات اسناد خزانه بوده است.


مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۹۵ درصد اعتبارات سال ۱۴۰۱ بصورت نقدی تخصیص یافته گفت: از ۹۱۴ میلیارد تومان اعتبار استان فقط ۵۷ میلیارد تومان اعتبارات اسناد خزانه بوده است.
به گزارش کبنانیوز، مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک به مناسبت گرامی‌داشت روز خبرنگار گفت: با مدیریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تیم اقتصادی وی، نرخ بیکاری استان در تابستان ۱۴۰۰ و در ابتدای دولت سیزدهم ۱۰/۲ درصد بوده و در بهار ۱۴۰۲، به ۶/۹ درصد کاهش یافته است.
شریف پور به میانگین نرخ بیکاری کل کشور اشاره کرد و افزود: در تابستان ۱۴۰۰ میانگین نرخ بیکاری کل کشور ۹/۶ درصد بوده و در بهار ۱۴۰۲ به ۸/۲ درصد کاهش پیدا کرده است.  
وی در خصوص شاخص بهبود فضای کسب و کار بیان کرد: در خصوص پاسخگویی به موقع ارباب رجوع، دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه‌و‌بویراحمد پس از ایلام رتبه دوم را کسب کرد.
شریف پور در خصوص طرح بهبود فضای کسب و کار استان افزود: دستگاه‌ها روزانه مورد رصد قرار می‌گیرند و نماینده‌ای از رسانه‌ها به عنوان همیار مردمی در این طرح حضور خواهد داشت.
شریف پور با اشاره به رشد ۱۰۳ درصدی اعتبارات عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹، اعتبار تخصیص یافته برای پروژه‌های عمرانی استان  ۴۷۷ میلیارد تومان بوده که در سال ۱۴۰۱، میزان اعتبارات به ۹۷۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱، از ۹۷۰ میلیارد تومان اعتبار استان فقط ۵۷ میلیارد تومان اعتبارات اسناد خزانه بوده، و بیشتر اعتبارات بصورت نقد تخصیص یافته، در حالی که در سال ۱۴۰۰، ۷۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات بصورت اسناد خزانه بوده است.  


کد مطلب: 466071

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/466071/رشد-۱۰۳-درصدی-اعتبارات-عمرانی-استان-کهگیلویه-بویراحمد-95-درصد-1401-بصورت-نقد-تخصیص-یافت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1