تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۴۶۴۸۱۰
در سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت؛

افتتاح نخستین پاک آبی جنوب کشور با حضور معاون وزیر در یاسوج

۱
۰
کبنا ؛
پروژه پاک آبی دنا با ظرفیت پذیرش روزانه ۲۰۰۰ نفر در تل خسرو شهرستان بویراحمد با حضور معاون وزیر میراث فرهنگی به بهره برداری رسید.
به گزارش کبنا نیوز، پروژه پاک آبی دنا با ۳۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری بانک گردشگری و ۸۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دولت اشتغال برای ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم و ظرفیت پذیرش روزانه ۲۰۰۰ نفر در طول خسرو شهرستان بویراحمد افتتاح شد.
شالبافیان معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این طرح با حجم سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۱۵۰ نفر با حمایت دولت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با هدف ایجاد اشتغال و رونق صنعت گردشگری در شهر یاسوج مرکز استان ایجاد شد.

وی افزود: پارک آبی یاسوج در فضایی به مساحت ۳۷۰۰ مترمربع در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه‌وبویراحمد با امکاناتی از جمله استخر شنا، استخر بچه‌ها، استخر درمانی، وان نمک، سالن ماساژ، رودخانه آرام و انواع سرسره‌های آبی ایجاد شد.
معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین از کلنگ زنی طرح پل معلق در یاسوج خبر داد و افزود: امروز کلنگ ساخت بازارچه صنایع دستی در یاسوج به زمین زده می‌شود.
وی گفت: رئیس جمهور در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد برای حوزه گردشگری اغتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
خنده داره و باعث تاسف
اینهمه که پارک ابی در بوق و کرنا میشه افتتاح بیمارستان بهمئی که تحول مهمی در سلامت بخش زیادی از مردم استان داره اصلا دیده نمیشه همه اینها نشان از تبعیض و سانسور خبری در این رسانه است که تیتر خبرهاش و تعریف تمجیدهاش حول محور طایفه گرایی مسئول این رسانه میچرخد.
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1