کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت؛

افتتاح نخستین پاک آبی جنوب کشور با حضور معاون وزیر در یاسوج

26 تير 1402 ساعت 12:29

پروژه پاک آبی دنا با ظرفیت پذیرش روزانه ۲۰۰۰ نفر در تل خسرو شهرستان بویراحمد با حضور معاون وزیر میراث فرهنگی به بهره برداری رسید.


پروژه پاک آبی دنا با ظرفیت پذیرش روزانه ۲۰۰۰ نفر در تل خسرو شهرستان بویراحمد با حضور معاون وزیر میراث فرهنگی به بهره برداری رسید.
به گزارش کبنانیوز، پروژه پاک آبی دنا با ۳۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری بانک گردشگری و ۸۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دولت اشتغال برای ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم و ظرفیت پذیرش روزانه ۲۰۰۰ نفر در طول خسرو شهرستان بویراحمد افتتاح شد.
شالبافیان معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این طرح با حجم سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۱۵۰ نفر با حمایت دولت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با هدف ایجاد اشتغال و رونق صنعت گردشگری در شهر یاسوج مرکز استان ایجاد شد.

وی افزود: پارک آبی یاسوج در فضایی به مساحت ۳۷۰۰ مترمربع در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه‌وبویراحمد با امکاناتی از جمله استخر شنا، استخر بچه‌ها، استخر درمانی، وان نمک، سالن ماساژ، رودخانه آرام و انواع سرسره‌های آبی ایجاد شد.
معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین از کلنگ زنی طرح پل معلق در یاسوج خبر داد و افزود: امروز کلنگ ساخت بازارچه صنایع دستی در یاسوج به زمین زده می‌شود.
وی گفت: رئیس جمهور در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد برای حوزه گردشگری اغتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته است.

 


کد مطلب: 464810

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464810/افتتاح-نخستین-پاک-آبی-جنوب-کشور-حضور-معاون-وزیر-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1