تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۴۶۴۲۷۹
طی حکمی از سوی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم انجام گرفت

داریوش جهان‌بین مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات منطقه آزاد قشم منصوب شد

۰
انتصاب یک کهگیلویه و بویراحمد در سازمان منطقه آزاد قشم
کبنا ؛طی حکمی از سوی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم داریوش جهان بین به عنوان مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این سازمان منصوب شد.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، عادل پیغامی در آیین معارفه داریوش جهان بین اظهار کرد: بازرسی و حراست دو بازوی مهم مدیریتی سازمان هستند و در صورتی که مؤثر عمل کنند موجب موفقیت بازو‌های کارکردی و پشتیبانی خواهند بود.
وی ادامه داد: فرهنگ سازمانی در کشور ما به گونه‌ای است که مدیران از عملکرد بازرسی و حراست استقبال نمی‌کنند، اما حمایت مطلق از این دو بازو به منظور بازسازی و احیاء فرهنگ سازمانی در دستور کار قرار دارد.
پیغامی تصریح کرد: باید نگاه به حراست و بازرسی نگاهی پاسداری و صیانت از فضای سازمانی باشد نه مچ‌گیری و همراهی همه مدیران با این نگاه ضروری است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: استفاده از روش‌های نوین در جمع‌آوری اطلاعات به منظور حکمرانی داده- بنیان و ایجاد داشبورد‌های مدیریتی به منظور اصلاح فرآیند‌های سازمانی برای موفقیت رویکرد صیانت لازم است.
در بخش دیگری از این مراسم، مدیر جدید بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اظهار کرد: در حوزه بازرسی مهمترین موضوع جمع‌آوری اطلاعات با رعایت ملاحظات اخلاقی، فنی و‌امانت داری است.
جهان بین ادامه داد: در حوزه بازرسی تلاش می‌شود تا جنبه تشویقی بیشتر از جنبه تنبیهی باشد تا علاوه بر حفظ آرامش سازمانی همراهی بخش‌های مختلف در اصلاح فرآیند‌های اداری افزایش یابد.
مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات منطقه آزاد قشم منصوب شد
وی تصریح کرد: براساس رویکرد‌ها نوین اصلاح ساختار‌ها و فرآیند‌ها نسبت به اصلاح کارگزاران مهمتر است و از این راه افراد نسبت به الزامات جایگاهی که در آن قرار گرفتند، پایبند خواهند بود.
مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم در تشریح الزامات حوزه ارزیابی عملکرد، بیان داشت: در این حوزه با تعریف شاخص و دستورالعمل‌های شفاف باید شرایطی فراهم شود تا سازمان در مسیر درست حرکت کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: اهمیت پاسخگویی به شکایات نیز در پاسخ به مطالبات جامعه ذینفع در چهارچوب‌های مقدور است تا احقاق حق به صورت شفاف، صریح و به موقع اتفاق بیفتد.
بنابراین گزارش، آیین معارفه داریوش جهان بین با حضور مرتضی سلیمانی، مشاور مدیرعامل، عقیل رضایی سرپرست مدیریت حراست و جمعی از کارکنان مدیریت بازرسی و مدیریت حراست سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1