تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب : ۴۶۴۰۴۱
بررسی‌های حاکی از وضع نامطلوب هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در سایه کمترین حضور افشاریان دارد

سلام آقای افشاریان؛ کجایی برادر؟ تهران خوش می‌گذرد؟

۶
۲
سلام آقای افشاریان؛ کجایی برادر؟ تهران خوش می‌گذرد؟
کبنا ؛مهدی تاج، رئیس فدارسیون فوتبال ایران هنگامی که برای برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد آمده بود، بعد از برگزاری این انتخابات و معرفی خداداد افشاریان به عنوان رئیس هیأت فوتبال ایران به او توصیه کرد که بیشتر وقتش را در استان کهگیلویه و بویراحمد بگذراند، اما کو گوش شنوا، خداداد افشاریان آب و هوای تهران را تجربه کرده و دیگر فیلش یاد «ما» نمی‌کند و به نظر می‌رسد ککش برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و استعدادهای فوتبالی این استان نمی‌گزد. 
فارس در این زمینه نوشت: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه فوتبال ظرفیت‌ها و استعداد‌های ناب و بالقوه‌ای دارد که در ده‌های اخیر به صورت جسته و گریخته این استعداد‌ها در سطوح ملی و بین‌المللی درخشیدند و مایه فخر و مباهات این استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.
استانی که در برهه‌ای از دهه گذشته به خوبی خود را به فوتبال ایران تحمیل کرد تیم‌های فوتبال نفت و گاز گچساران و شهرداری یاسوج توانستند در فوتبال ایران بدرخشند و نام کهگیلویه و بویراحمد را برای سال‌ها در فوتبال ایران زنده و جاوید نگه دارند.
خوب به یاد داریم که تیم فوتبال شهرداری یاسوج تا چه اندازه توانست غرور جوانان کهگیلویه و بویراحمدی را برانگیزد و با استفاده از توان بومی و همچنین برخی بازیکنان غیر بومی توانست بسیاری از تیم‌های بزرگ فوتبال ایران را چه در یاسوج و چه در شهر‌های دیگر زمینگیر کند و حتی تا دروازه‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم پیش رفت.
اما بعد از آن بود که شاهد افول فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بودیم و هر سال این فوتبال بیش از سال گذشته رو به افول و خاموشی گراید.
با انتخاب خداداد افشاریان به درجه داور بین‌المللی پیشکسوت فوتبال ایران به عنوان رئیس هیئت فوتبال همه منتظر بودند تا ببینند چگونه می‌تواند این کشتی را به سر منزل مقصود برساند.
افشاریان به خودی خود ظرفیتی بزرگ برای استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود که در فوتبال ایران نامی شناخته شده است.
قصه از اینجا شروع می‌شود خداداد افشاریان که رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد است یکی از افراد برگزیده در تیم شهاب عزیزی خادم بود که به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برگزیده شد و در ادامه حکم ریاست کمیته داوران فدراسیون فوتبال نیز به نام او خورد.
با کنار رفتن شهاب عزیزی خادم از فوتبال ایران به دلایل مختلف، مهدی تاج و دوستان و همفکران فوتبالی او بر روی کار آمدند خداداد افشاریان و دیگر اعضای هیئت رئیسه قبلی همچنان کار خود را در این دوره جدید ادامه می‌دهند.
بر همین اساس فوتبال دوستان و اهالی فوتبال استان اعم از فوتبالیست‌ها، هواداران و پیشکسوتان و عامه مردم عاشق فوتبال انتظار داشته و دارند که افشاریان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال توجه بیشتری به فوتبال استان خودش داشته باشد و اوضاع را بهتر از گذشته سر و سامان دهد.
سیاوش باقرنژاد کاندیدای ریاست هیئت فوتبال استان در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال با حضور تاج می‌گوید: سری به ساختمان هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بزنید تا دریابید که چه وضعیتی بر ساختمان و فضای فیزیکی این هیئت حاکم است در حالی که عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال می‌توانست با همت خود چه درون و چه برون استان ساختمانی در خور شأن هیئت فوتبال ایجاد کند.
خداداد افشاریان به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال می‌توانست ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج را که در حال تخریب و از بین رفتن است از حالت فعلی نجات دهند یعنی که با رایزنی کاری کند تا یک تیم حداقل دسته سومی در این ورزشگاه هزار میلیارد تومانی فعال باشد و سرمایه عظیم استان و بیت المال به هدر نرود.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که برای برگزاری انتخابات ریاست هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفر کرده بود در خصوص وضعیت فوتبال این استان توضیحاتی داد و توصیه‌هایی کرد که البته یکی از مهم‌ترین توصیه‌های تاج به خداداد افشاریان رئیس هیأت فوتبال استان بود.
مهدی تاج در گفت‌وگو با خبرنگاران و در پاسخ به این سؤال که فوتبال استان را چگونه می‌بینید اینگونه توضیح داد که استان ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد اما باید کار بیشتری در آن صورت گیرد.
اما مهمترین بخش اظهار نظر مهدی تاج در خصوص فوتبال کهگیلویه و بویراحمد توصیه به خداداد افشاریان بود که از او می‌خواست بیشتر به استان خودش سر بزند و بیشتر فوتبال این استان را مورد توجه قرار دهند و در یک کلام از خداداد افشاریان خواست تا بیشتر به فوتبال استان خودش بپردازد.
در همین خصوص سیاوش باقرنژاد کاندیدای انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان اظهار کرد: فوتبال استان برای این آقایان اهمینی ندارد ۵ سال تصدی رباست هیئت فوتبال استان را داشتند اما هیچ پیشرفتی دیده نشد؛ ‌ایشان رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد است اما برای‌ایشان مهم نیست که فوتبال کهگیلویه و بویراحمد چه وضعیتی دارد.
این داور سابق لیگ برتر و لیگ‌های دسته اول و دسته دوم فوتبال کشور گفت: همه اهالی فوتبال می‌دانند که به دلیل عدم نظارت و نبود ابشان در استان مشکلات کنونی پیش آمده است.
حال با گذشت چندین هفته از انتخابات هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد باید از خداداد افشاریان پرسید که در طول همین مدت چند روز در هیئت فوتبال استان حضور داشته است؟ آیا درخواست رئیس فدراسیون فوتبال را عملی کرده و یا بر زمین گذاشته است؟
بررسی‌ها نشان می‌دهد که بعد از گذشت نزدیک به یک ماه از انتخابات هیئت فوتبال استان خداداد افشاریان بعد از انتخابات همچنان کمترین حضور را در استان داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

احسان
Iran, Islamic Republic of
البته که خوش می گذره... باغ های تفریحی فرحزاد تا جاده چالوس با دوستان... همان جایی که پست گرفت ... کجایی آقا
Iran, Islamic Republic of
هرکه به فکر جیب خودشه چندروزی کیف وحال کنه بعد بره
Iran, Islamic Republic of
اقای باقرنژاد دست از سر این بابا بردار تو خودتم...
Iran, Islamic Republic of
پرسپولیسی
هخامنش
Iran, Islamic Republic of
کسانی که به خدا افشاریان رای دادن و انتخاب کردند به فوتبال این استان کردند مکه آدم قحطه نیروهای داریم خیلی فعال تر .دلسوزتر....
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
با سلام مهقلی هستم خاظر خواه مسئولین نیمه محترم ، بخاطر گپ شقم تیه وم نیارن ، البته تیشو درار .
جناب افشاریان عزیز اولا باید پیگیر مجموعه 15 هزار نفری وابی تا بعد . مجموعه ای که به امید داشتن تیم لیگ برتری کلنگ خورد و با بی تدبیری استانداران وقت و کنونی همچنان متروکه مانده خل من سر یه عده ای هاا .
دوما جناب افشاریان ، جنتلمن ای کسیکه ارتباط داری ، تا الان تواین مدت برای فوتبال ما چکار کردی ؟؟؟؟؟ این همه استعداد در این استان فوتبال پرور چرا تیم داری نمی کنی ؟ چرا ؟ ایخی بگوم کارت چنه ؟ یا دهن سیاهم ببندوووم ؟؟؟
سوما یه بردی بنه سر حد کارلت و بچسب به فوتبال استان و این وضعیت تموم کن اندی بخت بوام پل ودست رو یه .
چهارما ایشا مسئولین ک ب باید با چماق سید باهاتون گپ بزنیم با سلام و صلوات کاری پیش نیره . با اجازه کمایی جونی ، نقطه چین بی بسم الله این چیل هالیش نی .
تا دیداری دوباره
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
1