تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب : ۴۶۱۹۹۹
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه خبر داد؛

ثبت نام شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» آغاز شد

۱
ثبت نام شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» آغاز شد
کبنا ؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از آغاز ثبت نام شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون های مساجد خبر داد.
به گزارش کبنا، عبدالکریم عبودی در گفتگو با خبرنگار کبنا گفت: نام نویسی شانزدهمین دوره دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون های مساجد شهرستان کهگیلویه آغاز شده است. 
عبودی تصریح کرد: این مسابقات در سه رده سنی کودکان زیر ۷ سال، نوجوانان «۷ تا ۱۶ سال» و جوانان «۱۷ تا ۳۰ سال» برگزار و مسابقه در بخش‌های ویژه کانون‌های مساجد (جلسات قرآن کریم، تلاوت نور و تولیدات هنری) و بخش بین الملل اجرا خواهد شد.
وی بیان کرد: مسابقات قرآنی مدهامتان شامل رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، مفاهیم، معارف اهل بیت (ع)، اذان، حفظ جز ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه، مهلت ثبت نام در این دوره از مسابقات را تا ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه« بچه های مسجد» و عضویت در کانون فرهنگی هنری مسجد خود با مراجعه به این سامانه به نشانی الکترونیکی https://bachehayemasjed.ir/home در بخش فعالیت های من، نسبت به ثبت نام و بارگذاری آثار خود اقدام کنند.
عبودی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات، توجه به مساجد ، کشف استعدادهای قرآنی و تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و همچنین ترویج معارف قرآنی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

نمایندگان مجلس یک روز بعد از استیضاح فاطمی‌امین، وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت به لایحه ...
شوخی با ماشه

شوخی با ماشه

در حالی بیشتر تحلیلگران از سیاست دولت بایدن ناظر بر «نه توافق، نه بحران» می‌گویند که ...
50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

مجوز استخدام 50 نفر نیروی انسانی در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد اخذ شد.
1