تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۱
کد مطلب : ۴۶۱۱۴۹
در شورای اداری مطرح شد

جهاد کشاورزی محور همبستگی کم‌نظیر تیم اجرایی کهگیلویه و بویراحمد

۰
جهاد کشاورزی محور همبستگی کم‌نظیر تیم اجرایی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛در شورای اداری سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون توسعه استانداری بر نقش محوری این سازمان در ایجاد همبستگی و انسجام تیم مدیریتی استان تأکید شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، شورای اداری این سازمان در این هفته با حضور یکی دیگر از مقامات ارشد استان برگزار شد تا در عمل، مدیریت تعاملی سید علی معتمدی‌پور به یکی از نقاط قوت این دوره تبدیل شود.
در یکسال اخیر همواره جلسات شورای راهبردی توسعه مدیریت سازمان جهاد کشاورزی به طور منظم برگزار شد و هر بار نیز یک مهمان ویژه داشت تا علاوه بر هماهنگی و انسجام درون دستگاهی و همچنین آشنایی مدیران بالادستی با برنامه‌های این سازمان موجب جلب حمایت آنان از این برنامه‌ها نیز شود.
مهمانانی ویژه از حوزه برنامه و بودجه استان، دیوان محاسبات، حوزه اقتصادی، حوزه مالی و شخص استاندار بار‌ها در این جلسات سازمان جهاد کشاورزی شرکت کردند؛ رویکرد جدید تعاملی که می‌تواند گره‌گشا و یاری‌گر بخش کشاورزی استان با حجم وسیع کار و وظایف محوله در کنار محدودیت‌های اعتباری باشد.
در این هفته، مهمان ویژه شورای اداری جهاد کشاورزی، مرادعلی پیوند، معاون توسعه مدیریت استانداری کهگیلویه و بویراحمد بود تا این‌بار او از مشکلات حوزه نیروی انسانی، فاصله عمیق حقوق و مزایای کارکنان جهاد به نسبت دیگر ادارات، بازنشستگی و عدم تناسب بین خروجی و ورودی نیروی انسانی و دیگر مسائل مرتبط با حوزه اداری و حقوقی این سازمان بشنود.
در ابتدای این نشست، رئیس سازمان جهاد کشاورزی گزارشی جامع از اقدامات انجام شده برای بهبود معیشت کارکنان، تغییر وضعیت استخدامی کارکنان شاغل و ایثارگران و نیرو‌های شاغل، پرداخت مطالبه و دیون چند ساله ایثارگران، جذب اعتبارات پروژه‌ها و همچنین تخصیص زمین برای طرح نهصت ملی مسکن ارائه کرد و به سؤالات معاون استاندار پاسخ داد.
معتمدی‌پور با اشاره به همبستگی کم‌نظیر تیم مدیریتی استان در حوزه اقتصادی و اجرایی، یادآور شد: جهاد کشاورزی همواره تلاش کرده تا با یک مدیریت جهادی و تعاملی متناسب با‌شان مردم و دولت مردمی سیزدهم، محور این همبستگی و انسجام در استان باشد.
بعد از گزارش رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گفت: حقیقتاً با این گزارشی که شنیدم و همچنین رصد عملکرد سازمان‌جهاد کشاورزی در قالب طرح «تبسم» باید بگویم که اطلاق کلمه جهاد، به معنای واقعی برازنده جهاد کشاورزی است.
پیوند افزود: سند نیروی انسانی بر اساس وضعیت مطلوب و وضعیت موجود برای اولین بار در سازمان جهاد کشاورزی استان تدوین و مکتوب شده که کاری ارزشمند است.
وی از طرحی موسوم به طرح «تبسم» نام برد که در آن دستگاه‌های مختلف اجرایی استان در مسیر تحقق شعار‌های دولت مردمی سیزدهم، مورد پایش و نظارت و بررسی دقیق قرار می‌گیرند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی خود برای حمایت از برنامه‌ها و اهداف سازمان جهاد کشاورزی خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1