تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب : ۴۶۱۱۴۱
 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد:

اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به توسعه زیرساخت های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به توسعه شبکه زیرساخت های ارتباطی مناطق مختلف این استان اختصاص یافته است.
محمود رادمنش افزود: از این میزان اعتبار پنج هزار میلیارد ریال برای توسعه زیر ساخت‌های ارتباطی استان یا شبکه فیبر نوری روستایی اختصاص داده شده است.
وی ادامه داد: از محل این اعتبار ، هزار و ۵۰۰ کیلومتر فیبر نوری در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود و با برنامه ریزی صورت گرفته در آینده همه شهرها و روستاهای استان به شبکه پر سرعت فیبر نوری مجهز می‌شوند.
رادمنش اظهار کرد: در سال گذشته ۲۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار دارای مشکل پوشش اینترنتی در استان شناسایی شد که اعتبار برای توسعه اینترنت ۱۳۰ روستا اخذ شده و ۷۰ روستای دیگر در مرحله اخذ اعتبار ملی قرار دارد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۰ طرح در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تعریف شده است و از این تعداد طرح مخابراتی ۵۰ طرح در مناطق مختلف این استان در دست اجراست.
رادمنش اضافه کرد: این طرح‌ها در زمینه توسعه ارتباطی ، ساخت سایت جدید ارتباطی و توسعه شبکه زیر ساخت مبتنی بر فیبر نوری بین شهری و روستایی است.
وی افزود: پارسال ۱۲۰ روستا در استان به اینترنت پرسرعت مجهز شدند که از این تعداد ۷۰ روستا برای نخستین بار به پوشش اینترنتی مجهز و ۵۰ روستای دیگر با اجرای طرح‌های ارتباطی دارای پوشش اینترنتی با کیفیت‌تر شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1