تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۴۶۰۹۴۶
با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی:

۲۳ طرح عمران روستایی در باشت افتتاح شد

۰
۲۳ طرح عمران روستایی در باشت افتتاح شد
کبنا ؛با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی ۲۳ طرح عمران روستایی در باشت به بهره‌برداری رسید.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلو‌یه و بویراحمد شامگاه سه شنبه در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های عمران روستایی باشت افزود: این طرح‌ها با اعتباری بیش از ۸۵ میلیارد ریال در مناطق مختلف باشت از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی نفت به بهره‌برداری رسید.
روح الله عمادی بیان کرد: این طرح‌ها در زمینه بهسازی معابر روستایی، جدولگذاری، پیاده روسازی و ساخت کانال هدایت سیلاب اجرا شده است.
وی تصریح کرد: این طرح‌ها در روستا‌های نارگ موسی، شاهزینلی، کله‌گان، چال موره، تکیه، تلچگاه، کوه سرک سفلی، آبدهگاه، سرآب بیز و کلگه‌امیر شیخی اجرا شد.
عمادی ابراز کرد: زیر‌سازی و آسفالت ۱۸ روستا در مناطق مختلف این شهرستان از جمله پزین، کوشک ظفری، چهار راه گشین، سرابیز، دلی رباط، دره باشت ده بزرگ، نارک موسی و سلطان آباد با اعتباری بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال سال گذشته انجام شد.

وی اظهار کرد: همچنین بیس‌ریزی ۱۱۰ هزار متر مربع از معابر روستایی باشت سال گذشته با اعتباری بیش از ۶۸ میلیارد ریال انجام شد.
فرماندار باشت گفت: ۱۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی برای عمران روستایی باشت در نظر گرفته شد.
نادرگرامی بیان کرد: این میزان اعتبار برای اجرای ۳۰ طرح عمران روستایی در زمینه‌های مختلف اختصاص یافت که هم اکنون ۲۳ طرح به بهره‌برداری رسیده است.
وی ابراز کرد: همچنین از از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی نفت در نوبت دوم ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه روستا‌های باشت در نظر گرفته شده که در قالب هفت طرح اجرا خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویر احمد گفت: دیوار حائل روستای نارگ موسی به نمایندگی از ۲۳ طرح عمران روستایی در باشت افتتاح شد.
عیسی شهامت با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های توسعه از رویکرد‌ها و سیاست‌های جدی دولت سیزدهم است افزود: طول این دیوار ۸۳ متر است که بیش از ۱۷ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح هزینه شد.
وی ابراز کرد: دولت جمهوری اسلامی با وجود همه تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی تلاش کرده کار‌ها و خدمات ماندگاری در راستای رفاه مردم بویژه در روستا‌ها انجام دهد که از جمله آن‌ها آسفالت و بهبود معابر است.
شهامت افزود: ایجاد زیرساخت‌های توسعه‌ای و انجام فعالیت‌های اقتصادی در روستا‌ها، علاوه بر بهبود وضع معیشتی خانوار‌ها در اشتغالزایی نیز بسیار مهم و اثرگذار است.
طرح هادی در ۵۱ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان تاکنون اجرا شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
میرکاظمی رفت

میرکاظمی رفت

خداحافظی مسعود میرکاظمی از سازمان برنامه و بودجه قطعی شده است؛ بااین‌حال، احتمال جابه‌جایی ...
(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

شاهمرادی جایزه ۳ میلیون ریالی (۸۰۰ هزار دلاری) خود را از دستان «ترکی آل الشیخ» رییس کمیته ...
1