تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۸
کد مطلب : ۴۶۰۸۳۲
در شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

تذکر معاون سیاسی به آموزش و پرورش؛ قبل از برگزاری آزمون‌ها نیازمندی‌ها را مشخص کنید

۸
۰
تذکر معاون سیاسی به آموزش و پرورش؛ قبل از برگزاری آزمون‌ها نیازمندی‌ها را مشخص کنید
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: تکریم مقام رفیع معلم یک اولویت و وظیفه‌ای همگانی و شایسته است که این مهم در جامعه به یک فرهنگ عمومی تبدیل و نهادینه شود.
سید جواد هاشمی مهر در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و ادارات و حتی بخش خصوصی برای تکریم مقام و منزلت معلم به عنوان الگو‌های علمی، اخلاقی، ادبی، فرهنگی و اجتماعی مشارکت کنند.
وی به اهمیت تعلیم و تربیت در جامعه اشاره کرد و گفت: جایگاه معلم در جامعه دینی ما جایگاه بلند و رفیعی است و معلمان هستند که الگو و نمونه می‌سازند و هرگونه هزینه در این راه بهترین سرمایه‌گذاری است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با تأکید بر اینکه، عزت و کرامت معلمین عزیز نباید خدشه دار شود، اظهار داشت: سرنوشت جامعه با دست پرتوان معلم رقم می‌خورد و باید قدر بدانیم.
هاشمی مهر تأکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری آزمون دانش‌آموزان، آموزش و پرورش را یاری کنند.
وی ابراز داشت: با توجه به اینکه آزمون دانش‌آموزان متوسطه دوم به صورت هوشمند و شبه کنکور است همه دستگاه‌های اجرایی از جمله خدمات‌رسان پشتیبان آموزش و پرورش استان باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یادآور شد: دستورالعمل همکاری دستگاه‌های اجرایی و ادارات با آموزش و پرورش در برگزاری آزمون‌ها به آن‌ها ابلاغ می‌شود.
سید جواد هاشمی مهر در جلسه شورای آموزش‌ و پرورش استان در یاسوج اظهار کرد: همه دستگاه های اجرایی استان برای برگزاری آزمون دانش آموزان، آموزش و پرورش را یاری کنند.
وی افزود: با توجه به اینکه آزمون دانش آموزان متوسطه دوم به صورت هوشمند و شبه کنکور است همه دستگاه های اجرایی از جمله خدمات رسان پشتیبان آموزش و پرورش استان باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: می طلبید وزارت آموزش و پرورش زیرساخت های لازم برای برگزاری آزمون های خرداد ماه را در استان ها فراهم و پیش بینی می کرد و سپس اجرای طرح تاثیرگذاری ۴۰ درصد نمرات امتحان نهایی دانش آموزان دوازدهم را اجرایی می کرد.
هاشمی مهر عنوان کرد: دستورالعمل همکاری دستگاه های اجرایی و ادارات با آموزش و پرورش در برگزاری آزمون ها به آنها ابلاغ می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: رایزنی ها لازم در خصوص تعیین شعبه رسیدگی قضایی به تخلفات آزمون‌ها شده است.
وی ادامه داد: تکریم مقام رفیع معلم یک اولویت و وظیفه ای همگانی و شایسته است که این مهم در جامعه به یک فرهنگ عمومی تبدیل و نهادینه شود.
هاشمی مهر تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی و ادارات و حتی بخش خصوصی برای تکریم مقام و منزلت معلم به‌ عنوان الگوهای علمی، اخلاقی، ادبی، فرهنگی و اجتماعی مشارکت کنند.
وی با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت‌ در جامعه، بیان کرد: جایگاه معلم در جامعه دینی ما جایگاه بلند و رفیعی است و معلمان هستند که الگو و نمونه می‌ سازند و هرگونه هزینه در این راه بهترین سرمایه گذاری است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه، عزت و کرامت معلمان نباید خدشه دار شود، ادامه داد: سرنوشت جامعه با دست پرتوان معلم رقم می خورد و باید قدر بدانیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هم گفت: برای ارج نهادن و گرامی داشت مقام معلم در استان ۵۰ عنوان برنامه و ۱۵۰ زیر برنامه تدارک دیده شده است.
عزتخواه با بیان اینکه مقام و منزلت همه معلمین عزیز ارزشمند و بزرگ است، اظهار داشت: ۱۲۰ معلم در سطوح شهرستانی و تعداد پنج معلم در سطح استانی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
وی تصریح کرد: انتظار است همه دستگاه‌های اجرایی در مرکز استان و همچنین فرمانداران در شهرستان‌ها برنامه‌ریزی شایسته‌ای برای تجلیل از مقام معلم داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به الکترونیکی بودن آزمون دانش‌آموزان متوسطه دوم اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان عزیز و اولیاء آن‌ها متوجه باشند که دروس به صورت مفهومی و عمیق خوانده شوند چرا که سؤالات مانند گذشته کلیشه‌ای نسیت.
عزتخواه تصریح کرد: اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با سه دستورکار، بزرگداشت مقام معلم، مشکلات و چالش‌ها برای برگزاری امتحانات خرداد ماه و نوسازی مراکز و مدارس غیردولتی در استان برگزار شد.
به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه اعضای شورای آموزش و پرورش استان برنامه‌های پیشنهادی خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن هفته بزرگداشت مقام معلم و آزمون دانش‌آموزان که از 12 اردیبهشت ماه آغاز و تا 18 اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد، مطرح کردند.


برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی جلسه شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

صبری
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل توانش بیش ازاین نیست .دولت راامثال عزتخواه ازچشم فرهنگیان بردن ، بخدا انتخاب ایشون بعنوان مدیرکل ظلم درحق فرهنگیان وتوهین به جامعه تعلیم وتربیت استان بوده وهست
بشیری
Iran, Islamic Republic of
ای خدا و معلمی نخو که چشم انتظار عزتخوا وسبحانی بو
کمالی
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل و معاون پشتیبانیش درقواره آموزش وپرورش استان نیستن، سیستم اداری فامیلی، ومنطقه ای نتیجه ای جز شرایط نامنظم وبهم ریخته فعلی آموزش وپرورش استان وبویراحمد نخواهد داشت /وخداوند دراین این ایام لیالی قدر حق معلمین را دراشکال مختلف از آنها خواهد گرفت
علی
Iran, Islamic Republic of
همه نهاد‌ها و احزاب و برخی از رسانه ها بر علیه آموزش و پرورش است، جناب رسانه ای به این میگن توصیه نه تذکر
با الفاظ هم اینطور برخورد می کنید. یاد حدیث امام حسین افتادم که (اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.)
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه؛ عزت برای آموزش و پرورش نگذاشته
Iran, Islamic Republic of
بشنو و باور مکن
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
تیم احمدزاده مثل اقای نماینده فقط تذکر میدهد هیچ کارایی ندارند الان یکی مثل عزت خواه عزل شده بود
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل محترم .لطفا .در مورد امکان ثبت نام آزمون ایجادسابقه ترمیم معدل پایه دوازدهم فارغ التحصیلان نظام های قدیمی آموزش و پرورش پیگیری کنید متاسفانه به علت به روز نبودن سامانه سیدا و نبود نگارش جدید امکان ثبت نام از بعضی متقاضیان عملا وجود ندارد
(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

شاهمرادی جایزه ۳ میلیون ریالی (۸۰۰ هزار دلاری) خود را از دستان «ترکی آل الشیخ» رییس کمیته ...
(عکس) سلنا گومز در مصلای امام خمینی!

(عکس) سلنا گومز در مصلای امام خمینی!

در بخش بین المللی نمایشگاه قرآن کریم که در مصلای امام خمینی برپا شده است نظر افراد مشهور ...
وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

سیاسی بودن وزارت، در اولین روز‌های کاری بهار ۱۴۰۲، بار دیگر عرصه سیاست ایران را به خود ...
1