تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۴۶۰۶۰۴
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

جلوگیری از خدمات‌رسانی به خانم‌هایی که کشف حجاب کرده اند

۷
۲
جلوگیری از خدمات‌رسانی به خانم‌هایی که کشف حجاب کرده اند
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: عفاف و حجاب به عنوان یک ضرورت شرعی غیرقابل تردید و از اصول عملی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود.
به گزارش کبنا نیوز، نشست شورای عفاف و حجاب به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و دبیری حوزه فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در همین خصوص سید جواد هاشمی‌مهر با اشاره به اهمیت موضوع عفاف و حجاب و نقشه های دشمنان برای از بین بردن عفاف و حجاب در جامعه گفت: این مسئله به اندازه‌ای مهم و حائز اهمیت است که در تعطیلات ایام نوروز دو جلسه به ریاست وزیر کشور برگزار و در این زمینه بیانیه‌ای صادر شد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمدعنوان کرد: نیروی انتظامی به عنوان ضابط قضایی مورد حمایت همه جانبه دستگاه‌های امنیتی و حراستی قرار دارد تا در زمینه مقابله با بدحجابی اقدامات لازم انجام شود.
وی در ادامه با اشاره به حساسیت و اهمیت موضوع حجاب و عفاف بیان کرد: دستورالعمل و بخشنامه در راستای حجاب و عفاف به دستگاه‌ها و شهرداری‌ها برای کنترل اماکن ارسال می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری با تاکید بر اینکه جلسات عفاف و حجاب به صورت هفتگی برگزار شود، بر جلوگیری از ورود خانم‌هایی که کشف حجاب کردند به ادارات و دستگاه‌های دولتی، نهادها، مکان‌های گردشگری و پارک‌ها تاکید کرد.
 هاشمی‌مهر افزود: دستگاه‌های اداری و خدمات رسان حق هیچ گونه خدمات‌رسانی به خانم‌هایی که کشف حجاب کردند را ندارند و از ورود آنها به دستگاه و مراکز خدماتی جلوگیری شود.
 وی با تأکید بر اینکه دستگاه‌های متولی، بازار را کنترل کنند تا شاهد بی‌حجابی در سطح جامعه نباشیم، گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر در این زمان حساس و مهم که دشمن در تلاش برای از بین بردن عفت و حیاء و حجاب زنان ایرانی است به فراموشی سپرده نشود.
 معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برای مقابله با بی‌حجابی در جامعه مستلزم همکاری همه دستگاه‌ها هستیم و در صورت همکاری دستگاه‌ها و کنترل بازار با مشکلی مواجه نخواهیم شد.
وی تاکید کرد: همه دستگاه‌های متولی در زمینه حجاب و عفاف احساس مسئولیت کرده و در جلسات عفاف و حجاب به جای ارائه گزارش عملکرد، طرح و برنامه عملیاتی برای مقابله با بدحجابی ارائه دهند.
معاون استاندار با بیان اینکه نباید از جهاد تبیین غافل شویم تاکید کرد: در روزهای ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر به این موضوع پرداخته شود و دستگاه‌ها در حوزه ماموریتی خود اجازه کشف حجاب و مواردی از این قبیل را ندهند.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری هم به اقدمات حوزه فرهنگی استانداری در سال گذشته اشاره و عنوان کرد: پارسال با همکاری پلیس و سایر دستگاه های فرهنگی از تفرج‌گاه‌ها و اماکن گردشگری بازدید و تذکرات لازم در زمینه بدحجابی و سایر مسائل داده شد.
مسعود نوری خاطرنشان کرد: اقدامات حوزه فرهنگی و اجتماعی استانداری در سال ۱۴۰۱ کم نظیر بود و همین موضوع باعث شد که از استان های خوب کشور در این زمینه به شمار بیایم.
وی اظهار داشت: در سال جدید برنامه های مهم و موثری در حوزه عفاف و حجاب خواهیم داشت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دشترومی
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین معاون سیاسی و امنیتی استاندار تا به حال...‌‌

واقعا حرفی برای گفتن ندارند

چرا عوض نمی شود
United States
اره عزیزم چون عادت کردین فقط دروغ بشنوید
کسی دروغ نگه میشه ضعیف
Iran, Islamic Republic of
این مطلب شما درقانون هست یاخیر؟
United States
بخدا اگه چیزی نگی نمیگن لالی
وقتی هنوز قدرت تحلیل نداری که این صحبت ها مصوبات وزارت کشوره و برای سراسر کشور این دستورات صادر شده ، چیزی نگی بهتره
بابا چرا ما مردم عادت کردیم تو همه چی دخالت کنیم اخه وقتی بلد نیستیم
Iran, Islamic Republic of
از ادبیاتت مشخصه چقد ادم وارسته ای هستی
ایشون هم‌نگفتن حرف و‌تحلیل شخصیشونه
ضمنا ایشون کارش ساماندهی دستگاههای مرتبط هست و کاملا این کار بهش مربوطه، بند آخر نظرت دقیقا به خودت مربوط میشه که هیچی نمیدونی ولی دخالت میکنی
Iran, Islamic Republic of
الان به این خانمهایی که حجابشون کامله مثلا چه خدمات ویژه ای ارائه میدهید؟
Iran, Islamic Republic of
حجاب حق الناس است
سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1