تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۴۵۹۰۱۱
تمجید مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد از مدیرکل؛

آقای عزتخواه فرمانده است و ما سربازان آقای عزتخواه هستیم / نیازمند 3 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای رسیدن به استانی در تراز اول کشور هستیم

۲
۱۰
آقای عزتخواه فرمانده است و ما سربازان آقای عزتخواه هستیم / نیازمند 3 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای رسیدن به استانی در تراز اول کشور هستیم
کبنا ؛مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: اتحاد و یکرنگی که در دوره کنونی میان ما و آقای عزتخواه وجود دارد در هیچ دورهای وجود نداشته است.
به گزارش کبنا نیوز، سیدرضا حسینی نیک امروز یکشنبه (7 اسفندماه 1401) در جمع خبرنگاران گفت: ما بار‌ها اعلام کردیم، که آقای عزتخواه فرمانده است و ما سربازان آقای عزتخواه هستیم، وظیفه داریم که نگذاریم هیچ دانش‌آموزی روی زمین بنشیند، دانش‌آموز در سرما سر کلاس بنشیند.
حسینی نیک بیان کرد: در برج 9 در مناطق سردسیر مشکل ورود دانش‌آموز در صبح به مدرسه را داریم، دو سال کرونایی موتورخانه و رادیات‌ها خراب شدند، و این‌ها نیاز به اصلاح و بهبودی داشتند.
وی گفت: بیش از 700 موتورخانه را طی یک ماه بازدید کردیم، یک مورد نداشتیم که اعلام کنند ما به علت شدت سرما به مدرسه نخواهیم رفت.
حسینی نیک اظهار کرد: ما باید فرهنگ‌سازی کنیم که مدارس و موتورخانه‌های مدارس و وسایل گرمایشی و سرمایشی به خوبی نگهداری شوند.
وی با بیان اینکه ما سه انبار تجهیزات داریم، گفت: در هیچ جای استان نباید مدرسه‌ای وجود داشته باشد که مشکل تجهیزات داشته باشد.
حسینی نیک گفت: دولت آقای رئیسی 70 میلیارد تومان هزینه تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی و سرمایشی و گرمایشی به استان تزریق کرده است، در این مدت 300 کامپیوتر، 70 دستگاه کپی، 14 هزار میز و صندلی به مدارس استان تزریق کردیم.
وی گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ریز مسائل نوسازی آموزش و پرورش ورود کرده‌اند، معاون عمرانی ایشان نیز زحمات زیادی کشیدند.
حسینی نیک با بیان اینکه 766 مدرسه ناایمن و بیش از یک هزار کلاس ناایمن در استان وجود دارد، گفت: ما در وجود مدارس سنگی در استان‌های کشور اول هستیم، قبل از انقلاب تجهیزات مدارس ما بسیار پایین بوده، بسیاری از تجهیزات ما بعد از انقلاب توسط جهاد سازندگی با سنگ و کلوخ ساخته شده‌اند و این مدارس در حال حاضر ناایمن هستند.
مدیرکل نوسازی مدارس استان با اشاره به اینکه «در مدت گذشته 33 چمن مصنوعی مجزا تحویل داده‌ایم» گفت: از مهرماه 92 مدرسه تحویل آموزش و پرورش داده‌ایم، در 10 ماه گذشته 90 هزار متر مربع ایزوگام انجام داده‌ایم و 124 پروژه را در سال 1401 شروع کردیم که بیش از 90 درصد آن تا پایان سال نیز به اتمام می‌رسد.
حسینی نیک با اشاره به همیاری خیران مدرسه ساز بیان کرد: خیران کمک کردند و در خلف آباد مدرسه 6 کلاسه ساخته شد، در دیشموک بیشتر از یک میلیارد برای چند مدرسه هزینه کردیم.
حسینی نیک با اظهار اینکه «بطورکلی 17 پروژه در شهرستان بویراحمد به بهره‌برداری رسیده» گفت: 170 دختر خوابگاهی در سرابتاوه در خوابگاه کانکسی زندگی می‌کردند، خوابگاهشان افتتاح شد، خوابگاه گنجه‌ای یاسوج، مدرسه سه کلاسه سپید آباد، مدرسه دو کلاسه مهریان، مدرسه 6 کلاسه خلف آباد از جمله پروژه‌هایی است که افتتاح شده است.
وی با بیان اینکه «در یاسوج مشکل ساخت فضای آموزشی را داریم» گفت: در سفر دوم ریاست جمهوری باید 8 مجتمع در بویراحمد، 2 مجتمع در گچساران و کهگیلویه را شروع کنیم که اعتبار 500 میلیارد تومانی نیاز دارد.
حسینی نیک بیان کرد: بالغ بر 180 میلیارد تومان استان‌های آذربایجان شرقی، فارس و. . برای ساخت مدارس سی سخت هزینه کردند.
وی با اظهار اینکه بسیاری از مدارس ما در شهرستان‌ها چند ماهه ساخته شدند، گفت: در شهرستان مارگون 4 الی 5 پروژه در 1401 شروع و به اتمام رسید، در شهرستان بهمئی، 7 پروژه مدرسه به اتمام رسید.
حسینی نیک گفت: در گچساران مدرسه رزمندگان، مدرسه 9 کلاسه پشکان، مدرسه جهادآباد، فضیلت، حضرت مریم، یا افتتاح شده یا افتتاح می‌شوند و در سال 1402 ثبت نامی خواهند داشت.
وی اظهار کرد: مدرسه 9 کلاسه کوثر باشت با 300 دانش‌آموز، آیت الله حکیم، مدرسه لیراب، مدرسه سرابیز، مدرسه منصورآباد، افتتاح شده‌اند.
حسینی نیک بیان کرد: 22 زمین چمن اهدایی وزیر نفت و نماینده گچساران و باشت هستند که برج 9 شروع شده و تا چند ماه به اتمام می‌رسد.
حسینی نیک با اشاره به مولدسازی املاک مازاد آموزش و پرورش افزود: مولدسازی فروش املاک مازاد و املاکی است که برای مجموعه کارآیی ندارد؛ برخی مدارسی که خالی از سکنه می‌شوند، و قابلیت تجاری دارند واگذار می‌شوند و در همان شهرستانی که به فروش رفته، هزینه می‌شود.
وی ابراز کرد: 766 پروژه سنگی ناایمن و 1130 کلاس درس، 232 مدرسه فاقد سرویس بهداشتی، 260 مدرسه فاقد حصارکشی و فاقد دیوار محوطه، 70 مدرسه نیاز به تعمیرات داریم، 300 مدرسه فاقد انشعابات هستند،
حسینی نیک گفت: بالغ بر 90 درصد مدارس ما استانداردسازی شده‌اند و 10 درصد مدارس فاقد بخاری ایمن هستند.
مدیرکل نوسازی مدارس استان اظهار کرد: در خصوص هوشمندسازی مدارس مشکلاتی داریم، و 140 میلیارد تومان اعتبار برای هوشمندسازی مدارس طی سه سال نیاز داریم.
حسینی نیک گفت: 3 هزار و 500 میلیارد تومان برای برون رفت استان در فصل آموزش و رسیدن به استانی در تراز کشور نیاز است.
وی اظهار کرد: در متمم سفر ریاست جمهوری با اعتبار 15 میلیارد تومانی دولت و 10 میلیارد تومان بنیاد برکت، 36 مدرسه جایگزین مدارس کانکسی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

امید
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزم جناب حسینی میشه لطف کنید تجهیزات مدرسه ای ۱۷ شهریور باشت را هم نگاه کنید که جای تاسف دارد یک صندلی درست حسابی برای معلمان عزیز نیست واز شوفاژ گرمایشی وسرمایشی که کل کلاس را اب می گیرد سری بزنید
Iran, Islamic Republic of
رسیدن به تراز اول کشور فقطبا پول به دست نمی آید برادر
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1