تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۵۸۸۱۶
در جلسه پایش مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد مقرر شد

مهلت دو هفته ای برای تهیه بسته جامع اجرایی و فنی مسکن شهرستان یاسوج

۰
مهلت دو هفته ای برای تهیه بسته جامع اجرایی و فنی مسکن شهرستان یاسوج
کبنا ؛مصوبات سفر رئیس جمهور با حضور معاون برنامه‌­ریزی و مدیریت منابع، مدیران و کارشناسان استانی و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی جلسه پیگیری و پایش مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، با حضور امیرمحمود غفاری معاون برنامه­‌ریزی و مدیریت منابع، مدیران و کارشناسان استانی و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در محل سالن جلسات معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع جلسه پایش مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور رصد آخرین وضعیت عملکردی مصوبات در حوزه راه و شهرسازی برگزار شد.
در این جلسه تمامی بند­های مصوبات استان شامل ۱۶ بند اصلی و بندهای فرعی زیرمجموعه آن‌ها مطرح شد و عملکرد و اقدامات دستگاه‌های مربوط شامل بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه­‌ها و برنامه زمان‌بندی اجرای پروژه ها ارائه و پروژه‌های قابل افتتاح در مناسبت‌های خاص سال‌جاری و سال ۱۴۰۲ تعیین شد.
شایان ذکر است چالش‌های مربوط به اجرای هر یک از پروژه‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و راهکارهای لازم جهت تسریع در اجرای مصوبات سفر در موعد مقرر در مورد هر بند از مصوبات، مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.
اهم تصمیمات اتخاذ شده در مورد بندهای ۲۰ گانه مصوبات به شرح زیر است:
۱- تهیه بسته جامع اجرایی و فنی جهت رفع حداکثری مشکلات مرتبط با مسکن شهری و روستایی شهرستان یاسوج با محوریت سازمان ملی و مشارکت سازمان ها و شرکت های مرتبط حداکثر ظرف مدت ۲هفته آینده  و ارائه آن به ستاد
۲- اتخاذ تدابیر لازم برای تسریع در تکمیل راه پاتاوه- دهدشت از طریق  الحاق آن به لیست پروژه های با منابع مالی تهاتر نفت.
۳-تهیه و ارائه لیست اولویت بندی پروژه ها حداکثر در مدت زمان ۷ روز برای دور دوم سفر رییس جمهور محترم به استان کهگیلویه و بویراحمد با هماهنگی استانداری و ارسال آن به ستاد برای ارائه گزارش به معاونت اجرایی رئیس جمهور.
۴- اتخاذ تصمیمات لازم برای انجام اقدامات کوتاه مدت فوری رفع نقاط حادثه خیز استان با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و سفرهای نوروزی.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای ...
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
1