تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : ۴۵۸۶۸۷
به دلیل سقوط چند فقره بهمن؛

محور شبلیز زیلایی تا پایان هفته مسدود است / اعزام دستگاه های شرکت نفت گچساران به زیلایی

۲
محور شبلیز زیلایی تا پایان هفته مسدود است / اعزام دستگاه های شرکت نفت گچساران به زیلایی
کبنا ؛
حدود ده روز گذشته تاکنون چندین فقره بهمن موجب مسدود شدن محور شبلیز به زیلایی شده که در این خصوص مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به حجم زیاد برف ناشی از سقوط بهمن تلاش می شود این مسیر حداکثر تاپایان هفته جاری بازگشایی شود.
به گزارش کبنا، عابد محمدی اظهار داشت: تمام تلاشمان بر این است که این محور که راه تردد 10 روستا است تا پایان هفته جاری بازگشایی شود.
محمدی افزود: چندین دستگاه نقلیه سنگین لودر، گریدر و بلودوزر با هدف سرعت بخشی به عملیات بازگشایی محور ارتباطی شبلیز زیلایی بویراحمد به منطقه اعزام شده است.
محمدی گفت: بیش از سه هزار کیلومتر جاده سخت گذر و کوهستانی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این میزان، ۲ هزار کیلومتر آن در مناطق روستایی است و در بارش‌های اخیر، بخش عمده ای از این راه‌ها بر اثر ریزش سنگ و رانش کوه هم مسدود شد.
مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای تسریع در روند بازگشایی جاده بهمن گیر شب لیز به زیلایی چندین دستگاه راهسازی از جمله لودر، گریدر و بلودوزر به این منطقه اعزام شده و در حال بازگشایی این مسیر هستند.
اعزام یک دستگاه بیل مکانیکی و بولدوزر به منطقه زیلایی
رئیس اداره ترابری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از اعزام یک دستگاه بیل مکانیکی و بولدوزر به منطقه زیلایی مارگون و یک دستگاه بولدوزر به منطقه بازوفت به‌منظور بازگشایی راه‌های دسترسی و رفع بحران در پی وقوع بارش شدید برف در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری خبر داد.
سید مهرداد حسینی گفت: ناوگان ترابری نفت و گاز گچساران در تمامی بحران‌های سخت و خدمات عام‌المنفعه به‌صورت جهادی و شبانه‌روزی پای کار است.
وی اظهار کرد: در پی بارش شدید برف در استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری و مسدود شدن راه‌های درون و برون‌شهری با درخواست مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری، یک دستگاه بیل مکانیکی و بولدوزر به منطقه زیلایی یاسوج و یک دستگاه بولدوزر به منطقه بازوفت شهرکرد اعزام شده است و هم‌اکنون در حال خدمات‌رسانی به مردم این مناطق هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای ...
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
1